AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:40 #1 Del Skrevet søndag kl 20:40 Hvor røff sex tillater de at man har? Jeg vil bli holdt fast og tatt røft i alle hull av en stor gruppe menn. Vil bli lugget, spyttet i ansiktet og gjerne pisset på når de er ferdig med meg. Er sånt lov der? Hvordan går jeg fram isåfall? Bare spørre menn der? Anonymkode: a86fb...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisteGang Skrevet søndag kl 20:44 #2 Del Skrevet søndag kl 20:44 Og hvis ikke sånt er lov der, vet dere om andre trygge måter å gjøre dette på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:45 #3 Del Skrevet søndag kl 20:45 Du vil jo traumatisere andre der? Det er ikke bra å bruke sexuelle clubber til traumene sine. Å husk, en fantasi er ikke det samme som at du ønsket det på ekte. Søk hjelp. Det finns grenser. Anonymkode: 2619b...5c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:18 #4 Del Skrevet søndag kl 21:18 Du kan dra på GB treff på Club fantasy, så kan du spøre noen av de menn som er der, som du kunne tenke deg å ha det røffere med, om å bli med på ditt hotellrom etter klubben, så ta den røffe delen der... det ble veldig deilig for meg. K48 Anonymkode: 8891c...673 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisteGang Skrevet søndag kl 21:18 #5 Del Skrevet søndag kl 21:18 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du vil jo traumatisere andre der? Det er ikke bra å bruke sexuelle clubber til traumene sine. Å husk, en fantasi er ikke det samme som at du ønsket det på ekte. Søk hjelp. Det finns grenser. Anonymkode: 2619b...5c9 Hva er dette for et svar? Det er ikke din sak om jeg har traumer eller ikke. Og jeg lurer på om de har et eget rom til ting som dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:21 #6 Del Skrevet søndag kl 21:21 SisteGang skrev (1 minutt siden): Hva er dette for et svar? Det er ikke din sak om jeg har traumer eller ikke. Og jeg lurer på om de har et eget rom til ting som dette. De har rom der du kan bli tatt i alle hull... sikkert bli hold hardt i håret også... men bli spyttet og pisset på kan du ikke der. Anonymkode: 8891c...673 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisteGang Skrevet søndag kl 21:41 #7 Del Skrevet søndag kl 21:41 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): De har rom der du kan bli tatt i alle hull... sikkert bli hold hardt i håret også... men bli spyttet og pisset på kan du ikke der. Anonymkode: 8891c...673 Takk for svar, da er det ikke riktig sted å dra. Men er skummelt å gjøre dette på et hotellrom, for playrape kan jo da fort gå ut av kontroll med en flokk fremmede menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet søndag kl 21:44 #8 Del Skrevet søndag kl 21:44 SisteGang skrev (4 minutter siden): Takk for svar, da er det ikke riktig sted å dra. Men er skummelt å gjøre dette på et hotellrom, for playrape kan jo da fort gå ut av kontroll med en flokk fremmede menn. Å bli pisset på i et hotellrom er uansett ikke helt greit. Det er en grunn til at jeg ikke liker å bo på hotell så godt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisteGang Skrevet søndag kl 21:45 #9 Del Skrevet søndag kl 21:45 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du kan dra på GB treff på Club fantasy, så kan du spøre noen av de menn som er der, som du kunne tenke deg å ha det røffere med, om å bli med på ditt hotellrom etter klubben, så ta den røffe delen der... det ble veldig deilig for meg. K48 Anonymkode: 8891c...673 Så du inviterte menn på hotellrom etterpå? Hvor mange da? Og var du alene med dem? Jeg har en god venninne som kan bli med og være i rommet som en slags støtte (hun er ikke med på sex), men vet liksom ikke hva hun kan hjelpe med hvis de ikke respekterer safe-word. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisteGang Skrevet søndag kl 21:48 #10 Del Skrevet søndag kl 21:48 visp skrev (2 minutter siden): Å bli pisset på i et hotellrom er uansett ikke helt greit. Det er en grunn til at jeg ikke liker å bo på hotell så godt Å, du skulle bare visst hva folk gjør på hotellrom 😜 eller kanskje bedre å ikke vite. Pissingen kan gjøres på badegulvet da, så kan jeg tørke opp med håndklær etterpå, så får vi bare håpe stuepikene vasker gulvet med såpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet søndag kl 21:50 #11 Del Skrevet søndag kl 21:50 SisteGang skrev (3 minutter siden): Å, du skulle bare visst hva folk gjør på hotellrom 😜 eller kanskje bedre å ikke vite. Pissingen kan gjøres på badegulvet da, så kan jeg tørke opp med håndklær etterpå, så får vi bare håpe stuepikene vasker gulvet med såpe.. Ja, da har du planene klare Venninna di kan alltids ta med et jaktgevær eller noe. Om det skulle bli bråk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisteGang Skrevet søndag kl 21:54 #12 Del Skrevet søndag kl 21:54 visp skrev (2 minutter siden): Ja, da har du planene klare Venninna di kan alltids ta med et jaktgevær eller noe. Om det skulle bli bråk. Det meste hun kan gjøre er vel å ringe politiet. Men håper uansett at det skal ha en slags avskrekkende effekt ved at hun er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:21 #13 Del Skrevet søndag kl 23:21 SisteGang skrev (1 time siden): Det meste hun kan gjøre er vel å ringe politiet. Men håper uansett at det skal ha en slags avskrekkende effekt ved at hun er der. Forsvarsspray kan vel være noe å tenke på. Anonymkode: 4b861...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:14 #14 Del Skrevet i går, 00:14 visp skrev (2 timer siden): Å bli pisset på i et hotellrom er uansett ikke helt greit. Det er en grunn til at jeg ikke liker å bo på hotell så godt Man kan bli pisset på inne på badet eller i dusjen... må ikke skje i seng... Anonymkode: 8891c...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:18 #15 Del Skrevet i går, 00:18 Kammeret i Tønsberg kan være verdt å sjekke ut 😉 Anonymkode: 9dd3b...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:22 #16 Del Skrevet i går, 00:22 SisteGang skrev (2 timer siden): Så du inviterte menn på hotellrom etterpå? Hvor mange da? Og var du alene med dem? Jeg har en god venninne som kan bli med og være i rommet som en slags støtte (hun er ikke med på sex), men vet liksom ikke hva hun kan hjelpe med hvis de ikke respekterer safe-word. Ja, det var mange menn på GB, så spurte de jeg følte var mulige og riktige etter å ha "testet de ut" kan man si..🙈 spurte 5 menn, jeg fikk med meg 4 av de. Jeg var alene på hotellrommet med de, ja. En god venninne som kan bli med høres fint og trygt ut. Anonymkode: 8891c...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:53 #17 Del Skrevet i går, 08:53 Hvis du samler sammen en gjeng menn som ikke kjenner hverandre fra tidligere er det vel sannsynlig at minst en av dem vil begrense overtramp? Anonymkode: 29f80...165 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:24 #18 Del Skrevet i går, 09:24 Er du sikker på at du vil gangbanges av menn fra norsk sexklubb? Det er mildt sagt ikke kremen av kremen. Anonymkode: 40c74...4fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:59 #19 Del Skrevet i går, 10:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du sikker på at du vil gangbanges av menn fra norsk sexklubb? Det er mildt sagt ikke kremen av kremen. Anonymkode: 40c74...4fc Haha. Slike ting har flere sider. Bare det å få et antall til å faktisk møte opp, er vanskelig nok. Menn som deltar på gangbang privat, er nok mye de samme som går på klubb, og på en klubb har du litt sikkerhet i at det er flere der. Anonymkode: 3c3f3...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisteGang Skrevet 23 timer siden #20 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du sikker på at du vil gangbanges av menn fra norsk sexklubb? Det er mildt sagt ikke kremen av kremen. Anonymkode: 40c74...4fc Jeg er ikke akkurat kremen av kremen selv heller. Og her er det opplevelsen som står i fokus, ikke utseendet på noen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå