Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 Hvor lang tid tar det med overføring fra en nettbank till en annen?
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #3 Skrevet 4. mars 2006 Skjønner det men i gjennomsnitt? Det er to ulike banker. Går det på dagen eller hvor lenge er ca max tid- 3dager?
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #4 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Trodde det tok ca. et døgn jeg, det er i hvert fall min erfaring. Om man ser bort i fra helgene, for penger overføres ikke i helgene. Endret 4. mars 2006 av Violetta
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #5 Skrevet 4. mars 2006 Så om noe blir overført en torsdag burde det alltså va på mottakers konto på fredagen?
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #6 Skrevet 4. mars 2006 Så om noe blir overført en torsdag burde det alltså va på mottakers konto på fredagen? ← I hvert fall er det slik med min bank, til en annen bank. Men om det gjelder alle banker vet jeg ikke. Du kan jo ringe og spørre?
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #7 Skrevet 4. mars 2006 Ja, bare det at dem ikke har åpent i helgen og jeg skulle gjerne visst det nu...
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #8 Skrevet 4. mars 2006 Kanskje det står noe om det på nettsidene til banken din?
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #9 Skrevet 4. mars 2006 Dessverre... Det er en person som liksom skal ha overført penger til meg fra skanska (?) banken på torsdagen, men jeg har ikke mottatt noe og begynner å bli redd att h*n lyver...
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #10 Skrevet 4. mars 2006 Ville gitt frist til mandag. Lite du kan gjøre før det uansett, og om vedkommende har tastet det inn på nettbanken litt seint torsdag kveld er gjerne ikke pengene trukket fra kontoen hans/hennes før fredag. Da kommer de inn på din konto på mandag.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #11 Skrevet 4. mars 2006 Ja, lite jeg kan gjøre. Er en stor sum og er avhengig av pengene, så blir litt nervøs...Men, takk for svar Violetta!
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #12 Skrevet 4. mars 2006 Ja, lite jeg kan gjøre. Er en stor sum og er avhengig av pengene, så blir litt nervøs...Men, takk for svar Violetta! ← Krysser fingrene for at det ordner seg på mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå