AnonymBruker Skrevet 7. januar #21 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor får man Bluey-figurer? Anonymkode: 6e483...35d Leketøysbutikker 🫡 Anonymkode: c8b7e...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #22 Del Skrevet 7. januar Ikke sett så veldig mye på det enda, men har skjønt at det er ganske realistisk. Det er vel det som er poenget. Pedagogisk korrekt er vel og bra det, men den beste pedagog kan bli sliten og heve stemmen, rote og velge sine kamper også. Anonymkode: e0830...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #23 Del Skrevet 7. januar Vi elsker Bluey! Vi har sett det fra det kom ut (2018?), vi har sett alt en million ganger. Barna er 10 og 12 nå, og vi ser fremdeles Bluey. Anonymkode: cc856...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #24 Del Skrevet 7. januar Har ikke sett på det men alt av tv-program er bedre enn Daniel Tiger. Jeg tilter. Anonymkode: d8b0f...2e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #25 Del Skrevet 7. januar De må jo nesten legge til en disclaimer i introen. "Foreldrenes oppførsel er ikke i tråd med dagens pedagogikk. Ikke gjør dette hjemme". Anonymkode: fd875...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:30 #26 Del Skrevet lørdag kl 07:30 TS her, har sett noen episoder til, og bare glem det, digger Bluey 😅 Anonymkode: 11bd3...29e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:46 #27 Del Skrevet lørdag kl 08:46 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her, har sett noen episoder til, og bare glem det, digger Bluey 😅 Anonymkode: 11bd3...29e Bluey er fantastisk! Når ting føles slitsomt og kjipt med å ha små barn så liker jeg å se Bluey og bli minnet på at det er og ganske fint. Jeg får ideer til leker å leke med ungene og innimellom lure triks for å få dem til å gjøre det jeg vil. Noen episoder er morsomme og noen får meg nesten til å gråte. Det er litt lavterskel terapi 😅 Anonymkode: 86dc0...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:52 #28 Del Skrevet lørdag kl 08:52 AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 21.54): Anbefaler deg å heller se på Daniel Tiger om du vil ha pedagogisk svip. Anonymkode: 43b3a...329 Tannmusene er også høyt her. Og Hei Kembo. Anonymkode: fb9fd...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:10 #29 Del Skrevet lørdag kl 11:10 AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 21.54): Anbefaler deg å heller se på Daniel Tiger om du vil ha pedagogisk svip. Anonymkode: 43b3a...329 Jeg klarer ikke trynet på den tigeren… Anonymkode: 074b7...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:41 #30 Del Skrevet lørdag kl 14:41 AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 23.18): Litt på siden, men Daniel Tiger: Verdens enkleste unge å oppdra. Tenk om den oppdragelsen hadde fungert på vanlig barn, a! Anonymkode: 28d29...6ef Vi ser ikke på overpedagiske serier og program. Både vi voksne og ungene kjeder oss når vi ser slikt. Som barn på 70-tallet fikk jeg nok av dette pedagogiske tullet. Voksne bestemmer. Enkelt og greit. Anonymkode: 9f0ef...a13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet lørdag kl 15:40 #31 Del Skrevet lørdag kl 15:40 Vi elsker, Bluey! Muffin er min favoritt! 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå