Norar Skrevet søndag kl 20:06 #1 Del Skrevet søndag kl 20:06 Skal til Orlando i februar, bestilte nå litt spontant. Drar sammen 4 voksne og 1 barn på 2 år. Hva MÅ vi oppleve, noen spesielle parker, restauranter, shopping, noe for 2 åringen… åpent for alt, og har også leid bil så kan godt kjøre for å oppleve noe rundt omkring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:14 #2 Del Skrevet søndag kl 20:14 Magic Kingdom 🏰✨ Anonymkode: 8ee85...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:48 #3 Del Skrevet mandag kl 14:48 Vi har vært på ferie i USA med barn på 1,5 og 2,5 år (samme unge, to forskjellige ferier) fordi vi har familie der. Da han var 2,5 år var vi på storbyferie etter å ha vært et par uker hos besteforeldrene til barnet. Ungen på 2,5 fikk ikke så mye ut av aktiviteter som dyrepark, akvarium og badeland.. Det var helt ok, men vi kunne like gjerne vært på det lokale svømmehallen eller i en hvilken som helst park. Han koste seg mye mer med å hjelpe til i grønnsakshagen til besteforeldrene eller å være med på fisketur. Så jeg ville hatt lave forventninger til hva den yngste skal få med seg. Storbyferien var mer for oss voksne, for å si det sånn. Anonymkode: 739d7...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Magic Kingdom! Toåringen får uansett ikke veldig mye ut av det og vil ikke huske noe, så fokuser på de voksne og ikke ha for tett program. Anbefaler å bo på Disney-hotell! For opplevelsen, extra magic hours + praktisk med transport. Legg inn noen hviledager, ikke park hver dag. Deilig med en dag med basseng, Disney Village, kanskje dra fra resort til resort for å spise og oppleve dem. Les dere opp på ulike måter å slippe å stå i kø på - de har endret på dette nå siden jeg var der for 1,5 år siden så jeg har ingen konkrete tips, men det finnes masse sider på nettet. Bruk dem. Dere vil få en mye bedre opplevelse hvis dere gjør det dere kan for å redusere køtiden. Jeg fikk kjørt alle de mest populære ridene i MK, noen to ganger, nesten uten kø, fordi jeg hadde lest meg opp. Bestill restaurant TIDLIG, og med tidlig mener jeg samme dag som reservasjonene åpner (flere måneder før). Jeg trodde jeg var ute i god tid, men nei. De mest populære restaurantene blir fullbooket på få minutter. Toåringen kan ikke være med på så mye, så tenk over hvordan dere skal fordele dere slik at alle får tatt de ridene de ønsker. Epcot er sikkert fint med småbarn, kan rusle rundt og spise god mat. Ellers kan dere bare se på de ulike parkene og se hva dere foretrekker. Men MK ville jeg dratt til uansett, og gjerne mer enn én dag. Anonymkode: 7e3cb...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Hvis dere vil ha bilder av barnet med Donald etc ville jeg 100% kjøpt photo pass, hvis de har det. Køen kan se kort ut, men ta sinnssykt lang tid likevel. Vi sto 1,5 time i kø for å ta bilde med Donald. I 35 varmegrader. Donald måtte ta hyppige pauser for å ikke få heteslag. 🤣 Det ble med den ene køen, hvis bilder er viktige for dere så betal dere ut av kø. Anonymkode: 7e3cb...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #6 Del Skrevet 34 minutter siden Magic kingdom som flere skriver er helt magisk! Jeg liker også epcot, mange disney karakterer der også. Ekstra gøy å spise i den norske paviljongen. Ellers er universal gøy. Shopping, det brukte jeg å handle på outlet og florida mall, også gikk det endel i wallmart selvfølgelig. Anonymkode: 68ee4...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå