Gå til innhold

Hvor lenge benektet du legningen din?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere som er homofile, bifile eller lesbiske, hvor lenge benektet dere legningen deres før dere endelig var ærlige med dere selv? (Om dere benektet den i det hele tatt). 

Jeg gjorde det helt til alderen ca. 25. Lesbisk. Nå 31 år. Helt sykt hvordan jeg drev med mental gymnastikk for å benekte tiltrekningen jeg hadde til diverse kvinner helt siden jeg var barn. Jeg løy til meg selv så mye at jeg trodde på mine egne løgner. 

Anonymkode: a7efb...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Til jeg var 29/30 år, og skilt fra en mann. Svipet gjennom tinder og var overbevist om at forholdet hadde ødelagt meg, fordi bare 1/100 menn var tiltrekkende for meg. Så, litt som deg TS, løp jeg rett inn i poenget uten å oppfatte det likevel 😶 

Hadde også masse «sex» med en bdsm-frelst fyr som aldri tok på brystene mine, gikk ned på meg, eller kysset meg, og knapt nok noen gang var inne i meg, uten å forstå hvorfor akkurat denne sexen var ok for meg. Når jeg ser tilbake skjønner jeg jo at vi begge to mest sannsynlig var skeive 😅

Nå står jeg trygt i at jeg er bifil, med en mye større tiltrekning til kvinner, men en og annen mann kan en sjelden gang interessere.

Har vokst opp i en veldig liberal familie, så hvorfor dette her var så vanskelig for meg er egentlig en gåte.. 

Anonymkode: 2ca78...3ad

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...