AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:09 #1 Del Skrevet søndag kl 19:09 Til dere som er homofile, bifile eller lesbiske, hvor lenge benektet dere legningen deres før dere endelig var ærlige med dere selv? (Om dere benektet den i det hele tatt). Jeg gjorde det helt til alderen ca. 25. Lesbisk. Nå 31 år. Helt sykt hvordan jeg drev med mental gymnastikk for å benekte tiltrekningen jeg hadde til diverse kvinner helt siden jeg var barn. Jeg løy til meg selv så mye at jeg trodde på mine egne løgner. Anonymkode: a7efb...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Til jeg var 29/30 år, og skilt fra en mann. Svipet gjennom tinder og var overbevist om at forholdet hadde ødelagt meg, fordi bare 1/100 menn var tiltrekkende for meg. Så, litt som deg TS, løp jeg rett inn i poenget uten å oppfatte det likevel 😶 Hadde også masse «sex» med en bdsm-frelst fyr som aldri tok på brystene mine, gikk ned på meg, eller kysset meg, og knapt nok noen gang var inne i meg, uten å forstå hvorfor akkurat denne sexen var ok for meg. Når jeg ser tilbake skjønner jeg jo at vi begge to mest sannsynlig var skeive 😅 Nå står jeg trygt i at jeg er bifil, med en mye større tiltrekning til kvinner, men en og annen mann kan en sjelden gang interessere. Har vokst opp i en veldig liberal familie, så hvorfor dette her var så vanskelig for meg er egentlig en gåte.. Anonymkode: 2ca78...3ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå