AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:08 #1 Del Skrevet søndag kl 19:08 Jeg har hatt en åpen kurv en god stund, men jeg er møkk lei av kattene som graver oppi der og drar ting ut 😅 Er på leting etter noe rundt ti liter (så jeg kan bruke vanlig søppelpose), helst ikke noe som ser ut som en pedalbøtte som hører til på en do.Må ha lokk av noe slag. Budsjett opp til 6-700kr. Jeg har kikket på IKEA, Jernia, Jysk og Rusta så langt, men tar gjerne imot tips til andre steder å kikke Anonymkode: 28c1e...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet i går, 13:33 #2 Del Skrevet i går, 13:33 Usikker på hva stilen din er, og om kattene vil gå til angrep på denne her, men den finnes på H&M i hvert fall. Den ser jo ikke ut som en pedalbøtte, men den kan derimot minne om et potensielt klore og klatrestativ for katter 🤣🫣 Du kjenner katten dine best 😻😹 Ellers finnes der jo mange pedalbøtter av litt størrelse, i fine farger og fasonger. Megaflis har blant annet godt utvalg. En del bruker jo pedalbøtter på kjøkkenet, men ser den at en liten søt pedalbøtte i enkelte farger mer lyser bad enn kontor/hobbyrom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:41 #3 Del Skrevet i går, 13:41 Dette er sikkert kontroversielt å si, men har du kikket på temu? Søkte på trash can og fikk opp masse både fint, søtt og praktisk. 🙂 Anonymkode: 8649e...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:13 #4 Del Skrevet i går, 16:13 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har hatt en åpen kurv en god stund, men jeg er møkk lei av kattene som graver oppi der og drar ting ut 😅 Er på leting etter noe rundt ti liter (så jeg kan bruke vanlig søppelpose), helst ikke noe som ser ut som en pedalbøtte som hører til på en do.Må ha lokk av noe slag. Budsjett opp til 6-700kr. Jeg har kikket på IKEA, Jernia, Jysk og Rusta så langt, men tar gjerne imot tips til andre steder å kikke Anonymkode: 28c1e...37e Gå og kast søpla du har i hovedsøppelbøtta når du reiser deg fremfor å samle søppel på oppholdsrom. Æsj. Anonymkode: 88b3e...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Daisy-love skrev (11 timer siden): Usikker på hva stilen din er, og om kattene vil gå til angrep på denne her, men den finnes på H&M i hvert fall. Den ser jo ikke ut som en pedalbøtte, men den kan derimot minne om et potensielt klore og klatrestativ for katter 🤣🫣 Du kjenner katten dine best 😻😹 Ellers finnes der jo mange pedalbøtter av litt størrelse, i fine farger og fasonger. Megaflis har blant annet godt utvalg. En del bruker jo pedalbøtter på kjøkkenet, men ser den at en liten søt pedalbøtte i enkelte farger mer lyser bad enn kontor/hobbyrom. Den hadde nok blitt klorestativ ja 😅 men takk for tipset om Megflis, skal sjekke der! AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette er sikkert kontroversielt å si, men har du kikket på temu? Søkte på trash can og fikk opp masse både fint, søtt og praktisk. 🙂 Anonymkode: 8649e...212 Jeg handler ikke på Temu selv, men kan sikkert vært et fint tips for andre AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gå og kast søpla du har i hovedsøppelbøtta når du reiser deg fremfor å samle søppel på oppholdsrom. Æsj. Anonymkode: 88b3e...d33 Hva slags søppel tror du det er snakk om egentlig? 😂 Det er garnrester, utbrukte penner, gamle synåler (pakket inn så de ikke gjør noe skade såklart), emballasje fra rundt garn osv. Ikke noe som er vått eller skittent. Jeg gidder ikke gå ned en etasje til kjøkkenet i andre enden av huset hver gang jeg skal kaste en garnbit! Anonymkode: 28c1e...37e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Kjøp New Icon pedalbøtte 12 liter fra Brabantia - NordicNest.no Brabantia søppelbøtter er fine, og med en skikkelig god pedal med softclose. Ja, det er en pedalbøtte, men det er i det minste en praktisk pedalbøtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden newman01 skrev (4 timer siden): Kjøp New Icon pedalbøtte 12 liter fra Brabantia - NordicNest.no Brabantia søppelbøtter er fine, og med en skikkelig god pedal med softclose. Ja, det er en pedalbøtte, men det er i det minste en praktisk pedalbøtte Tusen takk for tips til nettside! Jeg fant denne der som er favoritten så langt! Jeg liker at den er perfekt høyde til å nå enkelt fra kontorstolen, og at jeg kan bruke bare en hånd til å åpne den med. Fargen er litt kjedelig, men den kan evt spraymales https://www.nordicnest.no/merkevarer/brabantia/bo-soppelbotte-hoy-7-l/?variantId=577782-01 Anonymkode: 28c1e...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå