Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på leting etter billige, solide kjellerreoler.

Har du noen du synes er bra? Hvor er de solgt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Leste kjeleroller først....

Har kjellerreoler fra Ikea

Skrevet

Jeg har reoler i stål fra IKEA. Med vinhyller ser det ganske så bra ut.

Gjest Donna
Skrevet

Jeg har ikke kjellerreoler i kjelleren - for kjelleren min er en bebodd brukskjeller. Men jeg har kjellerreoler fra Ikea i garasjen. De er helt glimrende - dype med masse lagringsplass.

Skrevet

Hjemmesnekrede, skeive og rare hyller laget av diverse plankerester og skrot... og dekket med rester av flere blomstrete hyllepapirer. Og ja, de skal byttes ut, etterhvert ;) Antagelig med noen i stål fra IKEA. I den ene boden i uthuset har vi et enormt skap som det ser ut som om det engang har vært skuffer inni og i den andre et gammelt skatoll med malingsflekker i alle farger på, det passer utmerket til hagesakene mine. Må nevnes at alt fulgte med når vi kjøpte huset.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi har Ivar fra Ikea i kjelleren. Stygge men praktiske.

Gjest Gjesta
Skrevet

Har akkurat innredet et lite rom ved siden av kjøkkenet med lagerreol i tre fra IKEA; GORM. Har en hjørneløsning med dype hyller. Masse plass! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Har grålakkerte stålreoler fra claes ohlson. Rimelige, lette å montere og veldig solide.

Skrevet

Vi har Gorm og Ivar fra IKEA, den ene i kjelleren og den andre i en bod. Synes de er helt ok begge to, vi tok en av hver fordi det passet best slik til den bruken vi skulle ha.

Tips: De der vinhyllene i tre er også geniale til sko, vi har slike nederst på flere av våre reoler til å ha sko på.

Skrevet

Vi har noen ultrabillige hyller fra Maxbo i boden. De er ganske grunne fordi boden er smal). Du fungerer helt greit. Tror at de kostet 198 pr stk eller noe sånt.

Gjest Gjest
Skrevet
Vi har noen ultrabillige hyller fra Maxbo i boden. De er ganske grunne fordi boden er smal). Du fungerer helt greit. Tror at de kostet 198 pr stk eller noe sånt.

Høres akkurat ut som de vi har kjøpt på Obs Bygg. Grei nok når man fester dem til veggen med en skrue eller to, så de ikke tipper dersom man laster tunge ting på toppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...