AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:45 #1 Del Skrevet søndag kl 17:45 Jaja, jeg vet, dont shit where you eat osv. Men jeg har hatt et forhold til min sjef, som også er eier av firmaet hvor jeg jobber. Forholdet har surnet og går mot slutten, og nå føler jeg at det er mye bruk av hersketeknikker og andre ting som gjør min arbeidsdag ganske kjip og lei. Jeg føler det nærmest slik som at jeg blir presset til å slutte fordi han gjør det vanskelig for meg å jobbe der. Ydmyker meg, går mot meg i alle diskusjoner og møter kun på trass fordi han er sur på meg osv. Jeg burde sikkert bare slutte, men har jeg noen rettigheter til forhandlinger om evt sluttpakke osv? Spesielt fordi maktbalansen er skjev? Han er jo min sjef og nærmeste leder, og jeg er ansatt. Anonymkode: a1e83...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:47 #2 Del Skrevet søndag kl 17:47 Neppe. Dyr lærdom for din del Anonymkode: 6f77b...6e3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:32 #3 Del Skrevet søndag kl 18:32 Hvis han eier firmaet er det vanskelig… Er han gift? Sitter kona hans i styret? Mulig du kan legge litt press på han… men farlig spill Lettest å si opp, finn deg noe annet å gjøre Anonymkode: 445f2...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:39 #4 Del Skrevet søndag kl 20:39 Du har intet valg enn å finne deg en annen jobb. Det beste du kan håpe på er at han lar deg gå uten å fullføre oppsigelsestiden om du skulle trenge det Anonymkode: cfc0b...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå