AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:42 #1 Del Skrevet søndag kl 17:42 Dette har jeg opplevd en del ganger nå. Vi matcher, jeg sender en melding. Noen ganger får jeg svar, andre ganger ikke. Men med de jeg får svar fra tar det plutselig slutt. Hun kan unmatche meg, eller bare ghoste med. Så jeg fjerner dem som ikke allerede har fjernet meg. Men det som skjer er at de ikke mange dagene etter liker meg igjen. Jeg gir de en sjanse til men det samme skjer. Jeg fjerner dem, og få dager etter liker de meg igjen. Hvordan skal jeg tolke dette? Jeg har ikke flere sjanser å gi, men hadde vært interessant å vite hva greien er Anonymkode: 32859...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:45 #2 Del Skrevet søndag kl 17:45 Kanskje falske profiler? Teknisk feil? Noen som ikke er tilstede og kanskje dopa eller lignende? De bare sviper uten en eneste bekymring i verden? Dårlig minne? Uekte profil av noen, å det er fler tatt av samme person? Anonymkode: b865b...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:42 #3 Del Skrevet søndag kl 19:42 Falske profiler. Anonymkode: 1db52...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:49 #4 Del Skrevet søndag kl 19:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette har jeg opplevd en del ganger nå. Vi matcher, jeg sender en melding. Noen ganger får jeg svar, andre ganger ikke. Men med de jeg får svar fra tar det plutselig slutt. Hun kan unmatche meg, eller bare ghoste med. Så jeg fjerner dem som ikke allerede har fjernet meg. Men det som skjer er at de ikke mange dagene etter liker meg igjen. Jeg gir de en sjanse til men det samme skjer. Jeg fjerner dem, og få dager etter liker de meg igjen. Hvordan skal jeg tolke dette? Jeg har ikke flere sjanser å gi, men hadde vært interessant å vite hva greien er Anonymkode: 32859...bbf Du skriver "hun kan unmatche meg" så jeg regner med du er en mann jeg opplever det samme, andre veien. Jeg er dame og får de samme mannfolka som liker meg gang, på gang, på gang. INgen av de svarer, eller sender melding, eller de bare fjerner matchen. Noen (mest menn tror jeg) er ganske bevisstløse når de sveiper, så de bare trykker i vilden sky. Kanskje mange damer gjør det på samme måte.. må ikke være falske profiler, men kjipt er det. Anonymkode: 531bb...9ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:53 #5 Del Skrevet søndag kl 21:53 har en på badoo fra trondheim.. har sendt meg likes siste 2-3 åra på badoo.. fatter ikke at de orker.. jeg liker aldri tilbake. Anonymkode: 2772b...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Har matchet med et par sånn på Tinder selv. Rimelig sikker på at ingen av dem er falske profiler, siden jeg enten kjenner igjen hvor de er på bildene, finner dem på Facebook i nærheten, eller rett og slett vet hvem de er. Tipper det er så enkelt at det kan gå ganske fort i svingene, og at enkelte sveiper litt i halvsøvne. Terskelen for å sende eller svare på meldinger er høyere, så der stopper det. Anonymkode: b8793...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har også opplevd det. Den ene matchet jeg med, fjerde gangen hun sveipet høyre på meg, bare for å spørre om hun visste det. Det hadde hun ikke tenkt over, og jeg fikk likes av henne etter det også. Jeg har selv sveipet veldig mange ganger på et par damer. Den ene dukket opp flere ganger om dagen, uansett om jeg sveipet høyre eller venstre. Helt ordinære norske kvinner, som lot seg spore, og ingen fake. Anonymkode: 35897...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå