AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Del Skrevet 5. januar Det er ikke noe i veien med han, verken utseenemessig eller personlighetsmessig. Han har ikke gjort meg noe vondt og er bare snill og god. Jeg bare kjenner ikke noe særlig tiltrekning lengre. Er det normalt eller unormalt? Anonymkode: 7dc81...29f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #2 Del Skrevet 5. januar Det er helt normalt. Anonymkode: 94328...de7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #3 Del Skrevet 5. januar Det er ihvertfall ikke bra. Det er masse ting "i veien" med min mann. Men noe av det viktigere i livet er å pule ham så lenge jeg lever. Anonymkode: d96b9...040 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5. januar #4 Del Skrevet 5. januar Hvordan har dere det hjemme? Blir du sett og hørt? Får han det til å føle deg bra? Sexy? Er han romantisk,,? Hvem gjør mest hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5 Del Skrevet 5. januar Da elsker du han ikke lenger. Om du ikke kan tilby det han behøver men fortsatt høste godene med å være et par , utnytter du han. Om du ikke klarer å ha sex med mannen, gå fra han ellers så ødelegger du for dere begge. Anonymkode: 6cd55...280 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #6 Del Skrevet 5. januar Er dere gift? Anonymkode: 747ac...98a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 5. januar #7 Del Skrevet 5. januar Her må du utdype litt. Du har generelt lyst på sex, men bare ikke med ham? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #8 Del Skrevet 5. januar Jeg forstår ikke hvordan du kan elske han da? Kan du forklare hva det er som gjør at du fortsatt elsker han? Sånn mer enn en venn… Jeg kan fint tenne på noen jeg ikke elsker, men har aldri opplevd å ikke tenne på noen jeg elsker, så for min del så hadde det betydd at jeg ikke elsket mannen som en kjæreste og partner mer. Anonymkode: fb606...34b 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #9 Del Skrevet 5. januar Hva eller hvem er du tiltrukket av da? Eller er det en følelse/manglende følelse du har generelt? Tror ikke det er uvanlig at kjærlighet kan bli til dypt vennskap over årene. Anonymkode: a2d11...ba9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #10 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det er ikke noe i veien med han, verken utseenemessig eller personlighetsmessig. Han har ikke gjort meg noe vondt og er bare snill og god. Jeg bare kjenner ikke noe særlig tiltrekning lengre. Er det normalt eller unormalt? Anonymkode: 7dc81...29f Tja. tiltrekning av typen «må ha sex» har jeg aldri, noen gang opplevd. Altså sex er godt det. Jeg blir jo kåt inne i mellom. Men aldri møtt noen mann som har fått meg til å «rive av klærne» liksom. Anonymkode: 6c149...8fd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #11 Del Skrevet 5. januar Normalt. 50% av kvinner i langvarige forhold er ikke seksuelt tiltrukket av mannen sin. Av en ganske enkel årsak at det er svært få menn som kan tenne kvinner seksuelt. Og svært få kvinner kan også få disse mennene. Så du må velge noen du kan få dersom du vil ha forhold og barn. Etter noen år er jo det unnagjort og tenningen på mannen forsvinner. Fordi du vil ha denne mannen du ikke kan få som seksuelt tenner deg. Finnes ganske solide empirisk forskning på akkurat dette og parringstrategier. Anonymkode: c65e3...4c8 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #12 Del Skrevet 5. januar Sex avler sex. Her må ts fortsette å ha sex med mannen. Det er lov å bruke fantasien under samleie… Anonymkode: a3cde...9bf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 6. januar #13 Del Skrevet 6. januar (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Normalt. 50% av kvinner i langvarige forhold er ikke seksuelt tiltrukket av mannen sin. Av en ganske enkel årsak at det er svært få menn som kan tenne kvinner seksuelt. Og svært få kvinner kan også få disse mennene. Så du må velge noen du kan få dersom du vil ha forhold og barn. Etter noen år er jo det unnagjort og tenningen på mannen forsvinner. Fordi du vil ha denne mannen du ikke kan få som seksuelt tenner deg. Finnes ganske solide empirisk forskning på akkurat dette og parringstrategier. Anonymkode: c65e3...4c8 Nei, finnes ikke solid empirisk forskning på det du skriver. Er kun et oppgulp av myter i manosfæren at alle kvinner jakter på en liten gruppe menn som dem vil ha sex med, men "bruker" en annen mann som dem egentligen ikke tenner på til å få barn. Hvorfor tenner ikke TS lengre på sin mann? Kanskje fordi hun fikk en hormonspiral etter siste fødsel. Der noen kvinner mister sex lysten helt. Kanskje fordi at dynamikken i forholdet har fjernet spenning mellom henne og mannen. Kanskje fordi mannen hennes har lagt på seg 40 kg i vekt, blitt tung og tiltaksløs. Kanskje fordi dem har hatt pliktsex i mange år. Og så videre. Endret 6. januar av Fremmed fugl 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #14 Del Skrevet 6. januar Fremmed fugl skrev (9 minutter siden): Nei, finnes ikke solid empirisk forskning på det du skriver. At mange kvinner ikke ønsker sex med partneren 10 år inn i et forhold er vel ikke kontroversielt? Anonymkode: cd6df...512 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 6. januar #15 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At mange kvinner ikke ønsker sex med partneren 10 år inn i et forhold er vel ikke kontroversielt? Anonymkode: cd6df...512 Nei, det er ikke kontroversielt at det er flere kvinner enn menn som mister lysten i et forhold, men forklaringen til den andre brukeren er en myte fra manosfæren. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #16 Del Skrevet 6. januar Fremmed fugl skrev (28 minutter siden): Nei, det er ikke kontroversielt at det er flere kvinner enn menn som mister lysten i et forhold, men forklaringen til den andre brukeren er en myte fra manosfæren. Enig. Den forklaringen du siterer er det ingen grunnlag for å hevde. Jeg tror det er mer vanlig at kvinner mister lyst fordi de har for strenge krav til seg selv og sitt eget naturlige forfall. Men også manglende seksuell selvinnsikt. De har et veldig passivt forhold til egen seksualitet, og mange distanserer seg mer og mer fra den etter hvert som andre voksenroller tar over. En sunn og livslang seksualitet krever vedlikehold og innsats. Det er det mange kvinner som ikke skjønner. Blikkfang kan alle forelske seg i, det krever ingen ting. Anonymkode: 44e5f...897 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #17 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): At mange kvinner ikke ønsker sex med partneren 10 år inn i et forhold er vel ikke kontroversielt? Anonymkode: cd6df...512 Det handler om at noe mangler i forholdet. Jeg er ekstremt seksuell og eks var veltrent og kjekk. Men jeg klarte ikke å ta på han og tanken på å være intim med han gjorde meg fysisk uvel. Men mistet aldri sexdriven, jeg tilfredsstilte meg selv alene. Vi skilte oss fordi jeg ville ha alt i et forhold. Det vi hadde var dødt. Mye pga at vi vokste fra hverandre, mest fordi han var uengasjert far og partner. Møtte så kjæresten som har noen kilo for mye, men tenner meg noe sykt. Han er bestevenn, kjæreste, elsker og partner og han ser meg for alt jeg er. Han får meg til å ville gjøre alt mulig med han og han har aldri hatt villere og mer aktivt sexliv enn med meg. Anonymkode: 78656...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #18 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enig. Den forklaringen du siterer er det ingen grunnlag for å hevde. Jeg tror det er mer vanlig at kvinner mister lyst fordi de har for strenge krav til seg selv og sitt eget naturlige forfall. Men også manglende seksuell selvinnsikt. De har et veldig passivt forhold til egen seksualitet, og mange distanserer seg mer og mer fra den etter hvert som andre voksenroller tar over. En sunn og livslang seksualitet krever vedlikehold og innsats. Det er det mange kvinner som ikke skjønner. Blikkfang kan alle forelske seg i, det krever ingen ting. Anonymkode: 44e5f...897 Pfff. Er i førtiårene og verken jeg eller venninnene mine har mistet sexlysten. Vil heller påstå det totalt motsatte. Vi er mye tryggere i oss selv, vet hva vil vil ha og ønsker og vi vil ha menn som klarer å tilfredsstille oss på alle plan, ikke bare det seksuelle. Når de andre tingene er som de skal, det at vi har menn som ser oss, verdsetter oss og er en god og støttende partner, bestevenn og kjæreste, ikke en mannebaby, så vil de oppleve dyrisk sex. Anonymkode: 78656...332 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #19 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Men også manglende seksuell selvinnsikt. De har et veldig passivt forhold til egen seksualitet, og mange distanserer seg mer og mer fra den etter hvert som andre voksenroller tar over. En sunn og livslang seksualitet krever vedlikehold og innsats. Det er det mange kvinner som ikke skjønner. Blikkfang kan alle forelske seg i, det krever ingen ting. Anonymkode: 44e5f...897 Jeg tror at kultur, kjønnsroller og biologi leder til at sex er «mannens ansvar». Mannen må være bra, trent, tjene godt, god psykisk helse, ta seg av huset, ta seg av barna, forføre sin kvinne. Og som en poster skriver over «ikke mannebaby». Da, kanskje kvinnen føler tenning. Menn stiller ikke like strenge krav til kona. Kona kan være en «damebaby» som ikke har kontroll på økonomien og mannen tenner likevel på henne. Vi har en kollektiv ide om at kvinnelig seksualitet er noe flott, unikt og skjørt mens mannlig seksualitet er uendelig tilgjengelig, litt patetisk og potensielt farlig. Kombinert med et samfunn hvor menn og kvinner blir behandlet likt og vi har nært identiske forventninger til menn og kvinner så er det litt interessant. Anonymkode: cd6df...512 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #20 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Pfff. Er i førtiårene og verken jeg eller venninnene mine har mistet sexlysten. Vil heller påstå det totalt motsatte. Vi er mye tryggere i oss selv, vet hva vil vil ha og ønsker og vi vil ha menn som klarer å tilfredsstille oss på alle plan, ikke bare det seksuelle. Når de andre tingene er som de skal, det at vi har menn som ser oss, verdsetter oss og er en god og støttende partner, bestevenn og kjæreste, ikke en mannebaby, så vil de oppleve dyrisk sex. Anonymkode: 78656...332 Blomster til deg og venninnegjengen. Temaet var de som ikke er slik, om det er flere som ikke er slik. Anonymkode: 44e5f...897 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå