AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:22 #1 Del Skrevet søndag kl 17:22 Jeg er nylig blitt singel. Er helt ferdig med eksen. Eksen er derimot ikke ferdig med meg. Ingen venner eller kolleger vet at det er slutt mellom oss. Og jeg vil gjerne holde det slik en stund til. Nå vil jeg på på Tinder. Hvordan kan jeg unngå å vise ansiktet offentlig, men først vise ansikt når vi begge har sveipet høyre (eller er det venstre?)? Kan jeg skrive i profilen som er offentlig at bilde av ansikt vil vises når jeg begge har likt hverandre? Jeg er egentlig bare ute etter ons. Mulig å skrive det i profilen uten å bli utestengt? Hvis nei, hva kan jeg skrive? Hvilket bilde kan jeg ha offentlig for å fange mest mulig oppmerksomhet? Jeg vet ansikt er viktig, men jeg vil unngå det nå i starten i tilfelle noen kjenner meg igjen. Anonymkode: 2c08e...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:28 #2 Del Skrevet søndag kl 17:28 Ja du kan skrive at du er ute etter casual, men lykke til med å få match uten bilde, det tror jeg skal godt gjøres. Anonymkode: 015d2...777 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:29 #3 Del Skrevet søndag kl 17:29 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er nylig blitt singel. Er helt ferdig med eksen. Eksen er derimot ikke ferdig med meg. Ingen venner eller kolleger vet at det er slutt mellom oss. Og jeg vil gjerne holde det slik en stund til. Nå vil jeg på på Tinder. Hvordan kan jeg unngå å vise ansiktet offentlig, men først vise ansikt når vi begge har sveipet høyre (eller er det venstre?)? Kan jeg skrive i profilen som er offentlig at bilde av ansikt vil vises når jeg begge har likt hverandre? Jeg er egentlig bare ute etter ons. Mulig å skrive det i profilen uten å bli utestengt? Hvis nei, hva kan jeg skrive? Hvilket bilde kan jeg ha offentlig for å fange mest mulig oppmerksomhet? Jeg vet ansikt er viktig, men jeg vil unngå det nå i starten i tilfelle noen kjenner meg igjen. Anonymkode: 2c08e...9da Du kan legge inn at du er ute etter noe kortsiktig. Men tror nok sjansene for å få likes uten bilde av deg selv er liten. Personlig har jeg vært på Tinder i noen år nå, og hadde aldri likt en profil uten synlig bilde av fjeset. Men aller er selvfølgelig forskjellige, så er mulig at noen gjør det. Anonymkode: e3052...179 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:29 #4 Del Skrevet søndag kl 17:29 Du får neppe match med noen uten bilde. Eller er du kvinne? Anonymkode: fa31f...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:39 #5 Del Skrevet søndag kl 17:39 Nei, da er det jo mye bedre at du betaler for Tinder Gold slik at du kun blir sett av dem du har sveipet på Anonymkode: 727b4...17e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:41 #6 Del Skrevet søndag kl 17:41 Ikke regn med respons uten bilde. Du får hoppe i det, om exen ser deg er jo vedkommende også der. Anonymkode: c25b3...a9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet søndag kl 17:46 #7 Del Skrevet søndag kl 17:46 Jeg har vært på tinder noen måneder nå, og bildeløse profiler går automatisk til venstre. Uavhengig av hva som står i profilen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:43 #8 Del Skrevet søndag kl 18:43 Jeg hadde også samme problemstilling da jeg ble singel og eksen ikke var ferdig med meg. Var på Tinder med et halvskjult profilbilde (altså ikke bilde av hele ansiktet - bare halve). Ikke lett å gjenkjenne meg da, men nok til at folk fikk et inntrykk. Fikk masse likes og gikk på flere hyggelige dater. Etter 6 mnd som singel, møtte jeg kjæresten min. Mulig det er enklere for kvinner? K40 Anonymkode: 5680d...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:03 #9 Del Skrevet søndag kl 19:03 Finnes det ikke en funksjon på noen datingapper der du kan sperre visse mennesker fra å se profilen din? Jeg gjorde det da jeg datet. Alle på appen registrerte seg via telefonnummer. Man kunne registrere telefonnummeret til folk man ikke ville at skulle se profilen sin. Jeg la inn telefonnummeret til broren min, eksen min og et par menn jeg har vært på date med tidligere (og ikke vil date igjen) 🙈 Sjekk om du finner en slik funksjon, du Anonymkode: 0e968...ba8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet søndag kl 19:18 #10 Del Skrevet søndag kl 19:18 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Finnes det ikke en funksjon på noen datingapper der du kan sperre visse mennesker fra å se profilen din? Jeg gjorde det da jeg datet. Alle på appen registrerte seg via telefonnummer. Man kunne registrere telefonnummeret til folk man ikke ville at skulle se profilen sin. Jeg la inn telefonnummeret til broren min, eksen min og et par menn jeg har vært på date med tidligere (og ikke vil date igjen) 🙈 Sjekk om du finner en slik funksjon, du Anonymkode: 0e968...ba8 Ja det finnes. På tinder kan du importere kontakter/legge til tlfnummer til de du ønsker å blokkere. Eventuelt så kan man betale og velge å kun vise profilen til de man har sveipet til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:39 #11 Del Skrevet søndag kl 21:39 Jeg har profil uten bilde (kvinne) på grunn av en jeg ikke ønsker skal vite at jeg er der. (Seksuell trakassering, så har ikke lyst å ta sjansen på å bare sperre for telefonnummer) Har ikke har problemer med å få matcher likevel. Anonymkode: c6acf...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:47 #12 Del Skrevet søndag kl 21:47 TS her. Jeg er kvinne, og har tenkt til å ha et bilde som i hvert fall gir et inntrykk av hvem jeg er, uten at det viser ansiktet mitt. For øvrig spennende at jeg kan betale for at kun de jeg sveiper med kan se meg. Så hvis jeg ikke gjør en innsats der inne, så vil altså ingen kunne sveipe på meg? Da er jeg skjult for alle? Anonymkode: 2c08e...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:11 #13 Del Skrevet søndag kl 23:11 Har tinder uten bilde og får drøssevis av matcher av hyggelige menn. Er kvinne da og ingen blir skuffa da jeg er vakker og de blir nok bare veldig positivt overrasket . Anonymkode: 8384b...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden Eneste grunnen til at noen skulle la være å ha bilde er om man er uattraktiv. Trøst deg med at du får matches uansett. Bare å komme igang. Ikke gjem deg bak at du «vil være anonym». Selv ganske desperate menn vil ikke gå etter noen uten bilder på profilen fordi vi skjønner at det er noen som vet selv at bilder ville gjort at de kom dårligere ut av det. Anonymkode: 84885...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Del Skrevet 22 timer siden Jeg var på Tinder uten bilde av meg selv fordi kjedet meg og ville være anonym. Hadde i starten kun et bilde av en bolle med iskrem i. Fikk masse likes likevel. Til og med av menn jeg synes var attraktive, men disse var jo selvfølgelig ikke ute etter noe seriøst og tenkte nok sikkert "hvorfor ikke". Man kan jo bli positivt overrasket. Han ene jeg synes var ok attraktiv spurte ikke om flere bilder når vi matchet, men ville treffes med en gang for å knulle. Jeg spurte han om hvorfor han ville treffe noen han ikke visste hvordan så ut, men for han var det visst ikke så nøye. Han ville bare ha bekreftelse på at jeg faktisk var dame. Anonymkode: c059c...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22 timer siden #16 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg var på Tinder uten bilde av meg selv fordi kjedet meg og ville være anonym. Hadde i starten kun et bilde av en bolle med iskrem i. Fikk masse likes likevel. Til og med av menn jeg synes var attraktive, men disse var jo selvfølgelig ikke ute etter noe seriøst og tenkte nok sikkert "hvorfor ikke". Man kan jo bli positivt overrasket. Han ene jeg synes var ok attraktiv spurte ikke om flere bilder når vi matchet, men ville treffes med en gang for å knulle. Jeg spurte han om hvorfor han ville treffe noen han ikke visste hvordan så ut, men for han var det visst ikke så nøye. Han ville bare ha bekreftelse på at jeg faktisk var dame. Anonymkode: c059c...e8e Såpass ja... Bra dem er direkte og tydelige da. Det er det ikke alle som er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg hadde også samme problemstilling da jeg ble singel og eksen ikke var ferdig med meg. Var på Tinder med et halvskjult profilbilde (altså ikke bilde av hele ansiktet - bare halve). Ikke lett å gjenkjenne meg da, men nok til at folk fikk et inntrykk. Fikk masse likes og gikk på flere hyggelige dater. Etter 6 mnd som singel, møtte jeg kjæresten min. Mulig det er enklere for kvinner? K40 Anonymkode: 5680d...91c Menn høyresveiper kvinner med bilder av lamper og potteplanter, men det er klart, kvaliteten på disse mannfolka er nok så som så. Er du både "hemmelig", kresen, og ute etter noe varig, skal du ha en god porsjon flaks. En mann uten ansiktsbilde får nesten garantert ingen likes overhode. Anonymkode: 83b56...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå