Gå til innhold

Adult breastfeeding eller "amming" av typen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Etter flere år hvor vi har kjent på en veldig tiltrekning av hverandre har vi funnet "adult breastfeeding" altså sutting på brytvortene min som ekstremt stimulerende og avslappende. Han får skikkelig lav puls, kobler ut alt og ligger å sitter på nippelen min til han sovner. Han sovner da med puppen i munn og så fort jeg trekker meg unna, strekker Han seg etter mer. Han kommer også inntil meg så fort han våkner om morgenen. Han er en veldig oppegående mann, som arbeider hardt for at jeg skal ha det bra så det er godt å kunne gi noe tilbake. Nå ønsker jeg egt å tilby han litt melk, jeg har vært gravid før og leser på nettet at man KAN få tilbake produksjonen ved overstimuli. Men er det noen som har opplevd dette uten lege hjelp og medisiner? 

Btw har dette aldri slått oss tidligere men bare skjedde en kveld vi var skikkelig kåte men for slitne til sex. Var ekstremt befriende og stimulerende. Man vet ikke om man ikke har prøvd!

Anonymkode: 46845...677

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mannen min elsker å kose med brystene mine. Han knar dem, og suger på brystvortene. Jeg er usikker på om han har fått melk ut av dem, men jeg har ammet barna våre, så det kan jo være. Kan ikke se at han blir avslappet- heller enormt opphisset. Han nærmest kaster seg over puppene mine så snart vi starte et forspill. 

Anonymkode: 8ff67...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde en endring, men ikke noe galt. Har sjekket verdiene på sykehuset. 

Etter jeg sluttet å amme barna mine, så kom det blank væske ut. Etter jeg ble utbrent har det endret seg. Nå er det faktisk melk i dem. Så det er litt pussig hvordan kroppen kan endre seg slik. Har enda tilgode å møte en så puppegal mann slik dere beskriver. Jeg elsker stimuli av brystene, så for min del kunne han bare tatt for seg 😂

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (2 minutter siden):

Jeg opplevde en endring, men ikke noe galt. Har sjekket verdiene på sykehuset. 

Etter jeg sluttet å amme barna mine, så kom det blank væske ut. Etter jeg ble utbrent har det endret seg. Nå er det faktisk melk i dem. Så det er litt pussig hvordan kroppen kan endre seg slik. Har enda tilgode å møte en så puppegal mann slik dere beskriver. Jeg elsker stimuli av brystene, så for min del kunne han bare tatt for seg 😂

Har du sjekket om du et gravid? Sånn gjemt graviditet. 

Anonymkode: f6865...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi driver også med amming. Det er beroligende for oss begge men mest opphissende. 

Anonymkode: 23c78...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har du sjekket om du et gravid? Sånn gjemt graviditet. 

Anonymkode: f6865...77e

Om jeg hadde vært gravid så hadde det vært en medisinsk sensasjon 😆😆😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har «melk» i begge bryster, mer like etter eggløsning eller når jeg har mange orgasmer (2 daglig). Har ikke ammet eller vært gravid på mange år, og sjekket alle mulige årsaker, og finner ingen forklaring på det. Da jeg sov mye sammen med et barn som koste mye med brystene og kleip i brustvortene ble det veldig mye melk.

Du kan jo prøve å melke brystene for å stimulere, men du må være forberedt på at væsken ikke smaker morsmelk når det ikke er det. Melken min var søt da jeg ammet, men er salt og smakløs nå som jeg ikke er gravid eller ammet. 

Anonymkode: a9307...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...