AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Skrevet 5. januar Jeg har vært i et forhold i over 3 år, som tok slutt for tre måneder siden, vi bodde sammen frem til rett før jul, og bor nå hver for oss. Jeg har brukt litt tid på innflytting i ny leilighet og har ikke før nå rett etter nyttår kommet skikkelig inn i ny leilighet. i dag fikk jeg melding av en kompis, som jeg har kysset med et parr ganger på fest og overnattet hos etter bruddet, og som jeg vet er interessert, om jeg hadde lyst på besøk. Jeg har vært ærlig med han å sakt at jeg ikke er klar for noe seriøst eller sex og han respekterer dette, og vil møtes først å fremst som venner. meeen av en eller annen grunn føler jeg det blir så innmari nært og intimt å la han komme hjem til meg, og møtes mer planlagt enn tilfeldig på fest og i sammenkomster. jeg er så usikker på om jeg gjør noe dumt og om jeg burde vente lenger i forhold til det nylige bruddet. jeg og eksen er helt ferdige, og han har vært klar på at vi ikke blir noe mer enn kanskje venner igjen. men fordi det har blitt gjenglemt ting i flytteprosessen ol. Vet jeg at vi må møtes igjen om ikke så lang tid, noe som også får meg til å tenke på om det blir feil ovenfor han. jeg liker å henge med denne kompisen og har jo kanskje egentlig veldig lyst på besøk, men klarer ikke å slå meg til ro med det og føle at det er greit. Anonymkode: f6b4b...2d4
AnonymBruker Skrevet 5. januar #3 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det man vil. Anonymkode: 3f247...335 Ja, det er jeg jo enig i, men jeg føler meg så veldig usikker på hva jeg vil og om det blir feil ovenfor min eks og andre rundt. Anonymkode: f6b4b...2d4
AnonymBruker Skrevet 5. januar #4 Skrevet 5. januar Dere bodde sammen til rett før jul, du har brukt litt tid på innflytting men nå er du klar i ny leilighet? Du vet det er 05.januar? Anonymkode: a846e...4ff 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5 Skrevet 5. januar Eksen min fant ny dame 2 uker etter meg, eller han datet hun nye uten jeg visste det. Etter 3 treff flyttet de sammen. Dette etter 20 år sammen. Nice.... Anonymkode: ea038...ef1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #6 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere bodde sammen til rett før jul, du har brukt litt tid på innflytting men nå er du klar i ny leilighet? Du vet det er 05.januar? Anonymkode: a846e...4ff Ja, å jeg skulle gjerne ha vært ute av leiligheten vi delta sammen mye raskere, men av ulike grunner, blant annet jula, har jeg brukt litt over to uker på å flytte inn i ny leilighet og få ting (gjenstander) på plass. Det er ikke sånn at jeg har bodd meg inn og føler at jeg er 100% på plass i ny leilighet, men i praksis (med unntak av et parr småting som er glemt igjen) er jeg ferdig innflytta ja. Anonymkode: f6b4b...2d4
AnonymBruker Skrevet 5. januar #7 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Eksen min fant ny dame 2 uker etter meg, eller han datet hun nye uten jeg visste det. Etter 3 treff flyttet de sammen. Dette etter 20 år sammen. Nice.... Anonymkode: ea038...ef1 Jeg mener ikke at det eksen din gjorde er riktige eller at jeg vil gjøre det samme. Jeg har vært veldig på at vi møtes som venner, og selvom det har vært kyssing og overnatting er jeg ikke klar for noe mer, men at det er hyggelig å bli bedre kjent. Jeg har også gitt han beskjed om at sex er utelukket på nåværende tidspunkt. Anonymkode: f6b4b...2d4
AnonymBruker Skrevet 5. januar #8 Skrevet 5. januar 5minutter Date på ny er ren terapi. Anonymkode: 6fbd4...422
Jdz Skrevet 5. januar #9 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 5minutter Date på ny er ren terapi. Anonymkode: 6fbd4...422 Det er ikke for alle. Jeg prøvde det, men synes egentlig det bare gjorde vondt verre. Dette er sikkert individuelt, men jeg tror det kan være sundt å være litt alene og finne ut hva man vil når man går fra et langt forhold. For min del tok det et par år før det føltes naturlig å date igjen etter et 15 år langt forhold.
AnonymBruker Skrevet 5. januar #10 Skrevet 5. januar Jdz skrev (19 minutter siden): Det er ikke for alle. Jeg prøvde det, men synes egentlig det bare gjorde vondt verre. Dette er sikkert individuelt, men jeg tror det kan være sundt å være litt alene og finne ut hva man vil når man går fra et langt forhold. For min del tok det et par år før det føltes naturlig å date igjen etter et 15 år langt forhold. På hvordan måte gjorde det ting verre? Jeg er også redd for å bli sittende i en situasjon hvor jeg føler at alt bare er kjipt. Anonymkode: f6b4b...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå