Gå til innhold

Menn på datingapp, hva de sier og hva de mener

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg snakket lenge med en fyr, han poengterte at han ikke var ute etter noen å ha sex med en eller to ganger. Jeg tenkte mens jeg leste ....men 3 ganger er greit?" For han mente også at han ikke trodde at han var klar for et forhold.

Hva han sier og hva han mener her er ikke vennskap, men fast sexpartner? Det er jo litt vanskelig da han bor flere timer unna.

Anonymkode: 51a4b...09c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Andre med lignende erfaring i slikt "gå rundt grøten" prat må gjerne komme med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg snakket lenge med en fyr, han poengterte at han ikke var ute etter noen å ha sex med en eller to ganger. Jeg tenkte mens jeg leste ....men 3 ganger er greit?" For han mente også at han ikke trodde at han var klar for et forhold.

Hva han sier og hva han mener her er ikke vennskap, men fast sexpartner? Det er jo litt vanskelig da han bor flere timer unna.

Flere timer unna? Tenker han sier «ser ikke etter noen å ha sex med bare en eller to ganger» for å håpe at du kjøper det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan jo spørre mannen hva han mener.

Anonymkode: add5a...c37

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva med å be han forklare hva han mener, istedetfor å spørre KG? 

Anonymkode: 3fd2a...6e8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det sikkert at han sier det om deg, eller om han sier det generelt? 

Høres ut som han vil ha noe mer enn en ons, men trenger ikke være fast ff heller. Kan kanskje også være snakk om antall legg på ligget. Som at han vil ha flere runder under det møtet. Eller over en helg.

Anonymkode: 7ce9c...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Her sier han at han ikke er klar for et forhold. Det betyr at hvis du har sex med han så kommer han til å knulle deg helt til han ikke gidder lenger. Hva er det å lure på, egentlig? :koko:

Anonymkode: 295d7...395

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr du deg så mye om det han skriver at du tolker og og til og med spør på Kvinneguiden. Tenk heller på om det han uttrykker passer det du vil? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Synes du kommunikasjon er vanskelig?

Anonymkode: fe662...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blått skrev (6 timer siden):

Flere timer unna? Tenker han sier «ser ikke etter noen å ha sex med bare en eller to ganger» for å håpe at du kjøper det. 

Jeg svarte at jeg har ikke sex med mindre det holder på å bli et forhold. 

Mona123 skrev (5 timer siden):

Hvorfor bryr du deg så mye om det han skriver at du tolker og og til og med spør på Kvinneguiden. Tenk heller på om det han uttrykker passer det du vil? 

Tenk at jeg var litt nysgjerrig og hadde litt tid til overs. Du trenger ikke å legge så mye i det. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Synes du kommunikasjon er vanskelig?

Nei, det syns jeg ikke. 

Som skrevet under så kan jo andre legge inn ting de har opplevd og, hva han sier / hva han mener. Kanskje det kunne blitt en morsom tråd, men så kom det noen sure brukere og antar at det er noe rart med meg i stedet 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men du vet jo ikke hva han mener når du ikke har spurt hva han mener.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 16.49):

Om jeg som mann skal våge en oversettelse så sier han at han ikke er ute etter ons eller kortvarig. Han ser etter noe mer varig i en eller annen form, hva det er kan bare han si noe om. Så forslaget mitt er at du spør han og samtidig har forbedret dine svar på ulike alternativer han sier og kommer til å spørre deg tilbake om hva du synes om det/kunne tenke deg selv... 

Anonymkode: e1534...629

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt annet enn "long term" og bare det, kan du fint avfeie som "pulegutt" - bare i varierende grad av hvor ærlige de er om det.

Og, hvem faen gidder være noens leketøy mens de "finner ut av det"?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 16.49):

Jeg forstår virkelig ikke tankegangen til mange kvinner? Du er altfor verdifull for dette…
Du tenker helt seriøst at kvinner drar noe nytte av en slik «deal»? Seksuelle forhold uten romanse/ønske om å utvikle et forhold har ingen gunstige fordeler for en kvinne. 
Vi kan bokstavelig talt skaffe oss sex nesten når som helst og hvor som helst. Menns biologiske innsikt på å spre sine gener til så mange som mulig: gjør dem så «lette på tråden» at man faktisk bare kan spørre en fremmed rett ut om sex, og det vil fungere med få unntak. 
«Det er jo litt vanskelig da man bor flere timer unna» skriver du. Du tenker at i tillegg til å gi en mann tilgang på deg uten å måtte investere noe som helst i deg, så er det i tillegg ditt problem at han bor flere timer unna?
Jeg skal låve deg at den distansen ikke stopper han fra å få seg et ligg. Men selvsagt vil han prøve å lure deg til å ta kjøreturen om han kan slippe:) Hadde du fortstått hvor mye en mann faktisk er villig til å gjøre for å skaffe seg sex, innser du at kvinner har all makt. 
Menn kan ikke leve uten kvinner og alvorlige psykiske problemer av å leve i ufrivillig sølibat. Kvinner på sin side er på sitt lykkeligste (basert på forsking og statestikk) når de er single og barnløse. Graden av lykke hos en kvinne endrer seg ikke heller endten hun er seksuellt aktiv eller ikke. 
Ikke gi fra deg det mest personlige og intime man kan gjøre med et annet menneske gratis. Det burde være en grunnleggende standard at en mann skal investere tid, penger og ressurser for å oppnå dette.
Fordi du har ingenting å vinne på et forhold eller evt ekteskap med en mann, fordi «kjærligheten er så fantastisk». Da forveksler man kjærlighet med nyforelskelse. Kvinner er som sakt lykkeligst singel, med mindre mannen fjerner beskymrings og stressfaktorer i livet ditt. Som å fjerne økonomiske kostnader og beskymringer fra livet ditt, tjene nok til at du ikke trenger å jobbe under evt svangerskap og eier en eiendom du nå er en del av. 
Denne mannen er i vertfall ærlig i ditt tilfelle og forteller deg rett ut at han bare er interessert i din kropp.
Ikke saboter for deg ved å ende opp følelsesmessig tilknyttet til han etterfulgt av en kjærlighetsorg fordi han ikke er tilknyttet tilbake. Er kun kvinner som produserer hormoner som knytter deg til den andre personen under sex. Menn på sin side liker deg mindre etter seksuell omgang. 

Anonymkode: c1de6...672

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg forstår virkelig ikke tankegangen til mange kvinner? Du er altfor verdifull for dette…
Du tenker helt seriøst at kvinner drar noe nytte av en slik «deal»? Seksuelle forhold uten romanse/ønske om å utvikle et forhold har ingen gunstige fordeler for en kvinne. 
Vi kan bokstavelig talt skaffe oss sex nesten når som helst og hvor som helst. Menns biologiske innsikt på å spre sine gener til så mange som mulig: gjør dem så «lette på tråden» at man faktisk bare kan spørre en fremmed rett ut om sex, og det vil fungere med få unntak. 
«Det er jo litt vanskelig da man bor flere timer unna» skriver du. Du tenker at i tillegg til å gi en mann tilgang på deg uten å måtte investere noe som helst i deg, så er det i tillegg ditt problem at han bor flere timer unna?
Jeg skal låve deg at den distansen ikke stopper han fra å få seg et ligg. Men selvsagt vil han prøve å lure deg til å ta kjøreturen om han kan slippe:) Hadde du fortstått hvor mye en mann faktisk er villig til å gjøre for å skaffe seg sex, innser du at kvinner har all makt. 
Menn kan ikke leve uten kvinner og alvorlige psykiske problemer av å leve i ufrivillig sølibat. Kvinner på sin side er på sitt lykkeligste (basert på forsking og statestikk) når de er single og barnløse. Graden av lykke hos en kvinne endrer seg ikke heller endten hun er seksuellt aktiv eller ikke. 
Ikke gi fra deg det mest personlige og intime man kan gjøre med et annet menneske gratis. Det burde være en grunnleggende standard at en mann skal investere tid, penger og ressurser for å oppnå dette.
Fordi du har ingenting å vinne på et forhold eller evt ekteskap med en mann, fordi «kjærligheten er så fantastisk». Da forveksler man kjærlighet med nyforelskelse. Kvinner er som sakt lykkeligst singel, med mindre mannen fjerner beskymrings og stressfaktorer i livet ditt. Som å fjerne økonomiske kostnader og beskymringer fra livet ditt, tjene nok til at du ikke trenger å jobbe under evt svangerskap og eier en eiendom du nå er en del av. 
Denne mannen er i vertfall ærlig i ditt tilfelle og forteller deg rett ut at han bare er interessert i din kropp.
Ikke saboter for deg ved å ende opp følelsesmessig tilknyttet til han etterfulgt av en kjærlighetsorg fordi han ikke er tilknyttet tilbake. Er kun kvinner som produserer hormoner som knytter deg til den andre personen under sex. Menn på sin side liker deg mindre etter seksuell omgang. 

Anonymkode: c1de6...672

Dette er norsk mesterskap i karikering. Menn er ikke som du påstår. Det vi vil ha er faktisk et forhold, ikke "pule flest mulig". Det er en grunn til at fenomenet "forelskelse" opptrer hos begge kjønn, det er nettopp fordi at for mennesket som art er ikke det å bare smelle noen på tjukka og stikke av særlig fruktbart om målet er avkom som vokser opp.

Hvis du spør Feite-Kåre som ikke har sett et underliv på ti år om han vil kjøre 2-300km for et ligg, så gjør han det sikkert. Men det er et tegn på abnorm desperasjon, ikke en mann som får seg noe med ujevne mellomrom og er tålelig fornøyd. Da bryr man seg sjeldent så mye som dette.

Og, at menn kan finne på å takke ja til et tilbud om sex fra en attraktiv kvinne (det er et kriterium), er ikke så rart når slike tilbud forekommer omtrent aldri. At kvinner takker nei, er jo like mye fordi de vasser i menn som satser på "de store talls lov" og vet at om de takker nei til en, så kommer det alltid en til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...