Gå til innhold

Min x ønsker at vi skal være pulevenner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

X-en min gjorde det slutt for noen uker siden. Vi har vært av å på lenge nå og det var nok det beste for begge at det ble sånn. 

Vi har ikke hatt kontakt på noen uker. Men så møtte jeg på han i sentrum en dag. Etter det sende han meg mld og så ringte meg. Etter å ha pratet litt spurte han om vi skal ha sex og om vi skal være pulevenner. 
Jeg spurte han hvilken grunn vi skulle hatt for å være pulevenner. Er det slutt da er det slutt. Han sa at han ikke ønsker å ha sex med neon andre. 
Så jeg svarte med å si «du vil ikke være i ett forhold med meg men du vil ha sexen» Da sa han at vi kan ha sex, også se hva det fører til. Noen uker før sa han at han fortsatt har følelser for meg og at han elsker meg. Men vi kan ikke være sammen fordi forholdet vårt var jo ikke bra. 

Ønsker noen innspill spesielt fra menn… hva tenker dere om dette? Hva er det han egentlig vil? Angrer han på at det er slutt og håper på at vi skal henge sammen igjen ha fine stunder igjen men er litt tilbakeholden eller hva er greia ?…

Anonymkode: 12210...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dropp han, han vil kun bruke deg. Hadde vært noe annet om det var du som gjorde det slutt, men at han slår opp med deg for å så spørre om å bli pulevenner er et enormt red flag og egentlig nesten tragisk.

M25

Anonymkode: 1127b...a98

• Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ikke være kjæreste mer, gjør det slutt og spør deg om å bli pulevenner. 

Her er det jo ingenting å lure på. 

Anonymkode: 32a16...f54

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil bare pule. Det er bedre enn å runke. Ikke så lett å skaffe seg et nytt ligg som gir ham jevn tilgang, så da er du den lettvinte løsningen. Sex uten forpliktelsene i et forhold.
Når du konfronterte ham med dette gir han deg vage lovnader om at det kanskje kan bli noe mer hvis du bare blir med på forslaget hans, for å prøve å sikre seg selv jevn tilgang på sex. Utnytter følelsene dine. Ikke fordi det kanskje kan bli noe mer. Bare egen vinning. 

Anonymkode: cab7b...bda

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dropp han, han vil kun bruke deg. Hadde vært noe annet om det var du som gjorde det slutt, men at han slår opp med deg for å så spørre om å bli pulevenner er et enormt red flag og egentlig nesten tragisk.

M25

Ts her. Tenker det samme selv. 
Jeg tenkte kanskje at han vil at vi skal være pulevenner fordi han er redd for at jeg skal ligge med noen andre i tilfelle han ombestemmer seg på å bli sammen igjen 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han vil bare pule. Det er bedre enn å runke. Ikke så lett å skaffe seg et nytt ligg som gir ham jevn tilgang, så da er du den lettvinte løsningen. Sex uten forpliktelsene i et forhold.
Når du konfronterte ham med dette gir han deg vage lovnader om at det kanskje kan bli noe mer hvis du bare blir med på forslaget hans, for å prøve å sikre seg selv jevn tilgang på sex. Utnytter følelsene dine. Ikke fordi det kanskje kan bli noe mer. Bare egen vinning. 

Anonymkode: cab7b...bda

Ts her. 
Helt enig med deg. Derfor sa jeg blankt nei. Kan ikke komme her med nor kanskje, noe, se hva det fører til. 😂 

Det kommer ikke til å føre til noe annet enn utnyttelse. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenkte kanskje at han vil at vi skal være pulevenner fordi han er redd for at jeg skal ligge med noen andre i tilfelle han ombestemmer seg på å bli sammen igjen 🤷🏻‍♀️

Det siste du skriver her kan også stemme ja, og isåfall tyder det på et ekstremt kontrollbehov hos han om det er tilfellet. Enten vil han ha deg for enkel tilgang på sex, eller så vil han ha deg rundt lillefingeren i tilfelle han angrer på valget sitt i ettertid. Det eneste riktige du kan gjøre er å gå videre uten å se deg tilbake.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk på en ting ts, det er mye enklere for deg å finne noen og ha sex med en for han 😂 Tipper det er hele årsaken til forslaget hans også, han skjønte fort at det å være singel og planen om å pule rundt ikke var så enkel som han hadde trodd 😉 Men for kvinner er jo dette mye enklere 👍

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

avent skrev (16 minutter siden):

Husk på en ting ts, det er mye enklere for deg å finne noen og ha sex med en for han 😂 Tipper det er hele årsaken til forslaget hans også, han skjønte fort at det å være singel og planen om å pule rundt ikke var så enkel som han hadde trodd 😉 Men for kvinner er jo dette mye enklere 👍

Haha ja stemmer det. Jeg må si jeg lo litt inni meg når han trodde at jeg var så dum som skal gå med på det der. Han tror han kan finne seg noe bedre for ett forhold. Ok. Det får tiden vise han. Men jeg skal hvertfall ikke bli brukt til noe 🤪

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens han leter etter drømmedamen så vil han ha tilgang til lett sex. Smart mann. Ikke gjør det. Ikke greit for deg, og ikke greit for nye han dater. Dump.

Anonymkode: f856d...b4b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Mens han leter etter drømmedamen så vil han ha tilgang til lett sex. Smart mann. Ikke gjør det. Ikke greit for deg, og ikke greit for nye han dater. Dump.

Anonymkode: f856d...b4b

Det er litt trist. Han har gjennom hele forholdet sagt til meg at jeg er drømmedama hans. Men vi har hatt så mye problemer og kranglet så mye at vi har sklidd vedd fra hverandre. Og nå er jeg plutselig ikke drømmedama hans lenger. Men han var også min drømmemann men ikke nå lenger. Så vi er på samme sted der 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

X-en min gjorde det slutt for noen uker siden. Vi har vært av å på lenge nå og det var nok det beste for begge at det ble sånn. 

Vi har ikke hatt kontakt på noen uker. Men så møtte jeg på han i sentrum en dag. Etter det sende han meg mld og så ringte meg. Etter å ha pratet litt spurte han om vi skal ha sex og om vi skal være pulevenner. 
Jeg spurte han hvilken grunn vi skulle hatt for å være pulevenner. Er det slutt da er det slutt. Han sa at han ikke ønsker å ha sex med neon andre. 
Så jeg svarte med å si «du vil ikke være i ett forhold med meg men du vil ha sexen» Da sa han at vi kan ha sex, også se hva det fører til. Noen uker før sa han at han fortsatt har følelser for meg og at han elsker meg. Men vi kan ikke være sammen fordi forholdet vårt var jo ikke bra. 

Ønsker noen innspill spesielt fra menn… hva tenker dere om dette? Hva er det han egentlig vil? Angrer han på at det er slutt og håper på at vi skal henge sammen igjen ha fine stunder igjen men er litt tilbakeholden eller hva er greia ?…

Han vil ha sengekos med deg. Så enkelt er det. Hold magen full og ballene tomme, sies det. Menn er enkle skapninger.  Er det slutt så er det slutt. Sett grenser for deg selv og ha litt selvrespekt.

Endret av Serafin
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han synes du er sexy og vil ha tilgang på sex, men ikke forhold med deg, enkelt og greit

Endret av Enmanelskeråhate
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, nei og atter nei! Dårlig idé!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne typen menn holder du deg milevis unna. De kan bli farlige. 
Blokker og gå videre uten å se deg tilbake.

Anonymkode: 71006...d3c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi damer ofte undervurderer er akkurat hvor stor stas menn synes det er å ha sex. Å ha tilgang på regelmessig sex har en veldig stor verdi for dem. Så jeg tenker at det logiske og enkleste forklaringen her er at det handler om at han ønsker sexen og ikke noe mer enn det.

Anonymkode: a172f...f48

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil nedgradere deg fra kjæreste til tømmestasjon. Da kan han søke etter sin drømmedame og slippe å være seksuelt frustrert i prosessen. 

Anonymkode: 37cbb...730

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...