Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvor mye tror dere jeg kan få solgt denne for?

Packard Bell med Intel Celeron 2.8 GHz prosessor. 256 MB Ram, 40 GB Hard disk 7200rpm Combo DVD/CDRW. Den har fire USB utganger, to forran og to bak.

Den er to år gammel og nypris var ca 4500-5000 kr. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

1500-2000 kr... (Gubben som gjetter)

Skrevet

jeg ville ikke gitt mer en det Becca sier, tviler egentlig på om jeg hadde gitt såpass mye som 2000 men det kommer helt an på hvor mye den er brukt (med tanke på batterilevetid), om den er pent behandlet, hvordan andre porter du har, om det er trådløst nettverkskort etc.

Skrevet

Mitt råd er å selge den på QXL.. tjente MASSE på å selge laptoper der.. Mye mer enn det vi mente dem var verdt. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville prøvd på 2000-2500 kr.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt den for over 1000. Men det er lov å prøve. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke mer enn 1500kr dersom den er bra behandlet.

Skrevet (endret)

Det jeg ville gjort er å sette inn en annonse i avisen med ord som "pc til skolestart?" "trenger poden din pc?" etc...

Er mange fedre i 40-50 års alderen der ute som har hatt maset fra sine 'søte små' om å skaffe datamaskin... Kan jo sitere ei veninne av meg som fortalte at faren hennes hadde kommet inn til henne med ei blekke fra Dell og spurt oppglødd "skal vi ikke kjøpe en sånn der server?" Veninna mi kikka rart på'n, og han forsvarte det med "men de er jo så billige!"....

Kan nok klare å få både 3 og 4 lapper for den, om de moralske antennene takler det. :)

.

Endret av Gobi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...