AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:13 #1 Del Skrevet søndag kl 15:13 Noen som har opplevd lignende? Jeg jobber i et lite team, og har noen kollegaer som veldig tydelig oppfører seg nokså ungdomsskoleaktig, slik som i fagmøter der f.eks den ene plutselig har brutt ut til den andre «åh kan jeg låne den kjolen av deg til den og den festen», «åh den toppen var fin kan jeg låne den til ditt og datt». Eller at jeg er den eneste som ikke blir invitert til bursdag osv. Dette blir veldig krampaktig da de ikke har noen grunn til å ekskludere meg utenom å gjøre et poeng utav at de er en slags «klan» som jeg ikke er med i, ettersom vi er et såpass lite team. De må for all del være bestevenner for meg, det gjør meg ingenting og jeg syns det er fint man kan ha god kontakt med kollegaer om man ønsker det, men det er noe med å gjøre dette så åpenbart i arbeidstiden? Anonymkode: 9b4e6...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:15 #2 Del Skrevet søndag kl 15:15 Litt dårlig formulert ser jeg - virker jo ikke ekskluderende å spørre om å låne klær i seg selv, men det er noe med å proklamere så tydelig «vi er bestiser» når man samtidig ekskluderer ved å ikke invitere den andre til ting. Og når jeg leser det jeg selv skriver så hører jeg meg selv si til meg selv, ignore it🤣 Anonymkode: 9b4e6...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:16 #3 Del Skrevet søndag kl 15:16 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen som har opplevd lignende? Jeg jobber i et lite team, og har noen kollegaer som veldig tydelig oppfører seg nokså ungdomsskoleaktig, slik som i fagmøter der f.eks den ene plutselig har brutt ut til den andre «åh kan jeg låne den kjolen av deg til den og den festen», «åh den toppen var fin kan jeg låne den til ditt og datt». Eller at jeg er den eneste som ikke blir invitert til bursdag osv. Dette blir veldig krampaktig da de ikke har noen grunn til å ekskludere meg utenom å gjøre et poeng utav at de er en slags «klan» som jeg ikke er med i, ettersom vi er et såpass lite team. De må for all del være bestevenner for meg, det gjør meg ingenting og jeg syns det er fint man kan ha god kontakt med kollegaer om man ønsker det, men det er noe med å gjøre dette så åpenbart i arbeidstiden? Anonymkode: 9b4e6...0eb Inviter de et par ganger først? Anonymkode: 2f3df...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:19 #4 Del Skrevet søndag kl 15:19 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Inviter de et par ganger først? Anonymkode: 2f3df...e0a Har prøvd det før og opplevd avvisning og baksnakking. Anonymkode: 9b4e6...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå