AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:58 #1 Del Skrevet søndag kl 14:58 Hei! Jeg har et barn som skal få sin første mobil. Det blir en trykkemobil som kun skal brukes til å ringe og sende sms. Jeg ser at Ice tilbyr et perfekt abonnement for dette, hvor barnet kun kan ringe til tre pre-definerte telefonnummer. jeg blir dog skeptisk når noe "selges" til 0kr: https://www.ice.no/mobilabonnement/icejunior-1-gb/ Har noen andre erfaring med dette abonnementet, og vet om det er OK eller ikke? Anonymkode: 44e6a...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:04 #2 Del Skrevet søndag kl 15:04 Begge mine gutter har hatt dette den første tida med egen telefon. Helt supert, ikke noe tull med det. Anonymkode: 89756...694 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:23 #3 Del Skrevet søndag kl 15:23 Vi hadde også det til ungene. Det fungerte helt fint, ikke noe hokus pokus. Anonymkode: da446...776 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet søndag kl 15:33 #4 Del Skrevet søndag kl 15:33 (endret) Vi har hatt det til begge! Helt topp! Må tilføre at vi har valgt å betale 50kr for at de skal kunne ringe fritt til venner, men det er kun den siste tiden Endret søndag kl 15:34 av luxifine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:35 #5 Del Skrevet søndag kl 18:35 Vi hadde også det, helt supert! Anonymkode: b8b1a...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:43 #6 Del Skrevet søndag kl 20:43 luxifine skrev (5 timer siden): Vi har hatt det til begge! Helt topp! Må tilføre at vi har valgt å betale 50kr for at de skal kunne ringe fritt til venner, men det er kun den siste tiden Ja, det gjorde jeg også, når jeg tenker meg om. Anonymkode: da446...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå