AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:54 #1 Del Skrevet søndag kl 14:54 De vises knapt for de er så bleke. Går i ett med min bleke hud. Føler jeg ser syk ut. Vurderer sånn tatovering for lepper. Noen som har erfaring med det? Anonymkode: 888df...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:57 #2 Del Skrevet søndag kl 15:57 Jeg har pmu på leppene og er veldig fornøyd, har ett arr i overleppa så jeg har aldri hatt ordentlig amorbue, men det ble fikset med tattoveringen 😊 Det gror raskt også, veldig glad for at jeg gjorde det. Anonymkode: 31c82...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:02 #3 Del Skrevet søndag kl 16:02 Jeg vurderer leppe-tatovering selv, men er ikke det litt risikabelt også, i tilfelle man blir syk og det er leppene som avslører sykdommen? Anonymkode: fb887...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:04 #4 Del Skrevet søndag kl 16:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): De vises knapt for de er så bleke. Går i ett med min bleke hud. Føler jeg ser syk ut. Vurderer sånn tatovering for lepper. Noen som har erfaring med det? Anonymkode: 888df...51f Men hvem sammenligner du deg med da? Sikker på at du ikke lider av dårlig selvbilde? Hvem pokker bryr seg om fargen på leppene lissom? Anonymkode: 02783...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:04 #5 Del Skrevet søndag kl 16:04 Mange tror at jeg bruker sminke eller har tatovert. Det eneste jeg bruker er god hudpleie, damp, skrubb og fett. Anonymkode: bfd48...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Denne lypsylen har et hint av farge og fins i mange nyansar. Ser ikkje unaturleg ut eller som lebestift. Hydracolor - Sparkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå