AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:33 #1 Del Skrevet søndag kl 14:33 To ganger nå har jeg prøvd å lage is, men ikke fått det til. Utseende blir pulver og cottage cheese. Smaken blir nesten smøraktig. Vil bare ha litt hjemmelaget vaniljeis. Tok oppi fløte, eggeplommer, vanilje, sukker og vaniljesukker. Lot det stå i frys i 24 timer slik man skal. Også blir konsistensen dette selv med respin opp igjen og opp igjen😭 fyller heller ikke for mye opp, jeg er alltid langt unna streken. Hva gjør jeg feil? Anonymkode: 15925...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:40 #2 Del Skrevet søndag kl 17:40 Kjenner ikke denne maskinen, men har du ingrediensene direkte i maskinen uten å lage "røre" til iskrem først? I tilfelle kan du prøve å lage is på "standardmåten", pisk egg og sukker, varm fløten og rør sammen eggeblandingen og fløten. Varm blandingen til det tykner (unngå at det blir for varmt eller koker), ha blandingen i maskinen og følg bruksanvisningen. Dette fungerer fint på min maskin, men det er ikke en Ninja. Anonymkode: 97b10...5b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:13 #3 Del Skrevet søndag kl 20:13 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjenner ikke denne maskinen, men har du ingrediensene direkte i maskinen uten å lage "røre" til iskrem først? I tilfelle kan du prøve å lage is på "standardmåten", pisk egg og sukker, varm fløten og rør sammen eggeblandingen og fløten. Varm blandingen til det tykner (unngå at det blir for varmt eller koker), ha blandingen i maskinen og følg bruksanvisningen. Dette fungerer fint på min maskin, men det er ikke en Ninja. Anonymkode: 97b10...5b0 Poenget med ninja er at «alt» kan bli iskrem. Jeg blander det rett i den «koppen», men mikser alt sammen. Trodde det skulle være enkelt å lage is med ninja. Om jeg må varme opp og styre så skjønner jeg virkelig ikke vitsen med denne maskinen😭 Anonymkode: 15925...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet i går, 02:04 #4 Del Skrevet i går, 02:04 Hen yngste hadde veldig lyst til å kjøpe denne maskinen/dingsen på black week. Men vi kom fram til at vi nok har alt for kald fryser til å få det til å funke. Er fryseren din veldig kald? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå