Gå til innhold

Hvorfor velger noen menn å ikke fortelle de har barn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det noen menn som ikke velger å fortelle de har barn, når det kommer til dating? Hvor lang tid tar det før dere faktisk forteller det? Lar dere dama falle for dere først eller er det fordi det er useriøst?

Hvis man ønsker useriøst funker jo også at dere har barn kortet tidlig.

Anonymkode: 52f45...1fa

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn viser alltid sitt sanne jeg når de har deg på kroken. Menn er ulver i fåreklær. Falske og uærlige som fy.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (Akkurat nå):

Menn viser alltid sitt sanne jeg når de har deg på kroken. Menn er ulver i fåreklær. Falske og uærlige som fy.

Men hva skal liksom være motivet for dette? At dama skal falle for deg først? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hva skal liksom være motivet for dette? At dama skal falle for deg først? 

Hva slags motiver menn har,vet de bare selv. Men ja,dama skal falle for han først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du ikke? 
Det er et av mine første spørsmål til alle jeg vurderer å date

Anonymkode: 00477...d4a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn er en dealbreaker for veldig mange, så enkelte menn tenker vel at de skal sjarmere deg i senk først.

Anonymkode: 8d6b2...6c1

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig passiv innstilling. Spør om det du lurer på.

Anonymkode: eda16...8ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (10 minutter siden):

😂😂 

Anonymkode: e4d79...2e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så utrolig passiv innstilling. Spør om det du lurer på.

Anonymkode: eda16...8ca

Dette!

Damer har blitt helt ufattelig tafatte og passive. Virker som de forventer å bli servert absolutt alt. Jeg er far selv, og i år har jeg tenkt å ta en pause fra seriøs dating. I den anledning kommer ikke jeg til å nevne at jeg har barn med mindre det blir spurt. Jeg kommer til å gi fint lite informasjon gratis som vil kunne bli brukt mot meg. Kun ha fokus på målet, som er at jeg vil ha sex. Om hun skulle vise interesse og stille spørsmål vil hun også få et ærlig svar. Men det er slutt på å vise hvem jeg er og hva jeg ønsker uten at det vises interesse for det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (24 minutter siden):

De der ulvene med alle ungene sine az

Anonymkode: 0741f...f8f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Dette!

Damer har blitt helt ufattelig tafatte og passive. Virker som de forventer å bli servert absolutt alt. Jeg er far selv, og i år har jeg tenkt å ta en pause fra seriøs dating. I den anledning kommer ikke jeg til å nevne at jeg har barn med mindre det blir spurt. Jeg kommer til å gi fint lite informasjon gratis som vil kunne bli brukt mot meg. Kun ha fokus på målet, som er at jeg vil ha sex. Om hun skulle vise interesse og stille spørsmål vil hun også få et ærlig svar. Men det er slutt på å vise hvem jeg er og hva jeg ønsker uten at det vises interesse for det. 

Skikkelig "bra" forbilde for barna, gitt 🤣🤣

Anonymkode: 155b3...2c7

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Interessant, hva mener du er feil med dette? 😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er lettere å få tilgivelse etter å ha fått innpass??

Anonymkode: e7a9b...1b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi det er lettere å få tilgivelse etter å ha fått innpass??

Anonymkode: e7a9b...1b4

Hva skal du ha tilgivelse for? Barna er ikke relevant for andre før det er snakk om noe seriøst. Om det ikke stilles spørsmål om det er det heller ikke relevant. 
Man lurer ingen her. 
Det hadde vært noe helt annet om man sier man ikke har bare, også på et senere tidspunkt sier man har. Da kan man snakke om tilgivelse. Men, tror det ville vært vanskelig å tilgi 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som menn må selvfølgelig spørre om dem lurer på om den andre har barn. Jeg er dame og har alltid spurt det på første daten, jeg har også blitt spurt av menn.

Anonymkode: 07b76...833

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Om han bare skal pule så er det minimalt dama trenger å vite, så lenge hun er ute etter det samme. Hvis ikke er det lureri.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å si, men en kan jo kanskje tenke seg to viktige faktorer:

1. Mange som ønsker en seriøs og varig relasjon luker ut potensielle partnere med barn
  2. Mange som er ute etter en seriøs og varig relasjon kan likevel tenkes å delta eller havne i en "enklere" relasjon, gitt rette omstendigheter

Om en mer eller mindre systematisk opplever å bli "straffet" for å oppgi et aspekt av livet sitt gjennom mindre grad av suksess virker det dermed ikke helt unaturlig at en venter litt med å oppgi den informasjonen. Det vil en nok finne igjen hos begge kjønn, selv om informasjonen en venter med antagelig vil variere mye. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om barn er uaktuelt for meg, blir han ikke mer aktuell av at jeg finner ut at han har barn etter at jeg liker han. Da har han gjort meg sinnt og gitt et fnugg av mistillit til neste mann jeg møter. 

Noen folk forstår ikke hvor mye barn innebærer. Tar de ansvar for dem selv, siden de tar det så lett og ikke forstår hvor dumt det er å bli sammen med noen som ikke er interisert?

Å hvor skummelt er det ikke med noen som er komfortable med å holde så stor informasjon skjult? Eier de ikke skam og ubehag når de skuffet noen? Hvor er selvrefleksjon og respekt for andre hen?

Jeg har ikke lyst på en sånn mann. Ny redsel åpnet. 

The audacity of menn. Jeg forstår de ikke forstår hvorfor vi får holdninger mot dem, når de ikke engang forstår hvordan egne handlinger påvirker andre som er hele årsaken bak kritikken menn får. Så slitsomt 😮‍💨

Anonymkode: 6ee6f...82c

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ganske avgjørende ting å si ifra om, rart at noen gambler på å ikke si det med én gang. 

Anonymkode: 9409b...ba1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit å holde det hemmelig. Også kjipt om det ikke nevnes fordi mannen ikke har kontakt med barnet. Får man barn, må man også ta vare på dem. Jeg dropper dem tvert så fort jeg finner ut at de enten har barn eller vil ha barn, siden det for meg er helt uaktuelt.

Anonymkode: 31600...5a4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...