AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Del Skrevet 5. januar Mitt barn har vært med faren sin igår og åpna "surströmning" i skogen, h*n skulle dokumentere alt ved å filme med mobilen sin (iPhone 15 hvis det har noe å si) nå stinker mobilen, har vaska den flere ganger med eddik men lukta sitter fortsatt. Noe tips? Anonymkode: 8525d...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 5. januar #2 Del Skrevet 5. januar Har han tatt i fisken og så tatt i mobilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #3 Del Skrevet 5. januar Maia70 skrev (29 minutter siden): Har han tatt i fisken og så tatt i mobilen? Nei, men stod ikke langt unna og lukta sitter i fortsatt 🤢 Anonymkode: 8525d...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 5. januar #4 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Nei, men stod ikke langt unna og lukta sitter i fortsatt 🤢 Anonymkode: 8525d...aee Når jeg har kjøp elektronikk på finn som har stinket av røyk og parfyme, så har jeg tørket det av med en klut med varmt vann og oppvaskmiddel på, og så hatt det ute i noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mitt barn har vært med faren sin igår og åpna "surströmning" i skogen, h*n skulle dokumentere alt ved å filme med mobilen sin (iPhone 15 hvis det har noe å si) nå stinker mobilen, har vaska den flere ganger med eddik men lukta sitter fortsatt. Noe tips? Anonymkode: 8525d...aee Når du vasker med Eddik så kan du ikke vente annet. Vær fornøyd dersom telefonen fungerer i morgen, og om en uke. Anonymkode: 64fce...671 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #6 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Når du vasker med Eddik så kan du ikke vente annet. Vær fornøyd dersom telefonen fungerer i morgen, og om en uke. Anonymkode: 64fce...671 Hvorfor skal den slutte å fungere? Anonymkode: 8525d...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #7 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvorfor skal den slutte å fungere? Anonymkode: 8525d...aee Den er vanntett, ikke eddiktett. Anonymkode: fd69b...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå