Gå til innhold

Priser på melk

Kaisamaia

Anbefalte innlegg

Har Meny fortsatt 3 for 2 på melk fra Røros? Eller er det tatt bort etter nyttår? Virker nesten sånn.

Hvordan får vi den rimeligste melka? Ønsker helst lettmelk og noe h-melk. Ser at ekstra lett er rimeligere, men det er vel ikke like bra for barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaisamaia skrev (4 minutter siden):

Har Meny fortsatt 3 for 2 på melk fra Røros? Eller er det tatt bort etter nyttår? Virker nesten sånn.

Hvordan får vi den rimeligste melka? Ønsker helst lettmelk og noe h-melk. Ser at ekstra lett er rimeligere, men det er vel ikke like bra for barn?

Du får gå i tilbudsavisen eller nettbutikken til Meny.no og se hva som står der. 

Melk har vel standardpris på grunn av en eller annen bestemmelse, og skal prises tilnærmet likt hos alle kjeder? 

Coop medlemmer får ofte 20% på Anglamark produkter hos Coop Mega. Det er vel det beste tilbudet på melk, som jeg vet om. 

Anonymkode: 04861...607

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du får gå i tilbudsavisen eller nettbutikken til Meny.no og se hva som står der. 

Melk har vel standardpris på grunn av en eller annen bestemmelse, og skal prises tilnærmet likt hos alle kjeder? 

Coop medlemmer får ofte 20% på Anglamark produkter hos Coop Mega. Det er vel det beste tilbudet på melk, som jeg vet om. 

Anonymkode: 04861...607

Takk. Jeg har sjekket på Meny sine sider skjønner du, men tenkte det kanskje var en feil at tilbudet er borte.

åja! Coop er smarte sånn… ulike tilbud i de ulike butikkene og det irriterer meg grenseløst 😂 Skal jo ikke ha noe annet på Mega 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du har Spar/Eurospar i nærheten har de 3 for 2 på et utvalg produkter fra Rørosmeieriet.

De har også 40% på lettmelk på tirsdager(med forbehold om lokale variasjoner)

Anonymkode: 560c2...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...