Gekko Skrevet 7. januar #21 Del Skrevet 7. januar 85F/90E Store nok til at de er plagsomme å løpe med og at jeg aldri kjøper topper eller jakker med knapper. 😅 Var oppe i H da barna var ammebabyer, det var heftig mye å bære på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #22 Del Skrevet 7. januar Bruker 85F. Det er mer enn stort nok. Anonymkode: da368...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #23 Del Skrevet 7. januar Hva er dette for slags tråd, alle vet vel hva som er store pupper og ikke? Skulle jeg lagd en tilsvarende tråd om mine små pupper og spurt hva som regnes for små pupper? Anonymkode: 8363d...7a1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #24 Del Skrevet 7. januar Nesten ingen bh-er passer meg, og Change kan jeg bare glemme. Men funnet to merker på undertøysbutikker jeg liker, og der er jeg 75H. Slitsomt og dyrt. En bh koster minimum 1500,- . Og jeg må gå for modellen som passer, kan ikke velge fritt blant ly det lekre de har i butikken. Det sagt, jeg har ingen vondter eller ryggplager🍀 Anonymkode: 29601...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #25 Del Skrevet 7. januar Store pupper er fint. Anonymkode: e8ace...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #26 Del Skrevet 7. januar Bruker 90F. Synes de er for store og blir et for stort blikkfang for mange 🙄 Men de matcher kroppen. Anonymkode: 2edca...ae1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #27 Del Skrevet 7. januar Anonymkode: 66ae7...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #28 Del Skrevet 7. januar Som et menneskehode. 2 stk. Anonymkode: bd87c...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 7. januar #29 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jøss, så forskjellig man er. Jeg bruker 65F/70E og syns mine er for små. Syns "alle" rundt meg har mye større. Muligens fordi resten av overkroppen mangler fett, så det er kun puppene som er store på hele brystkassen. Anonymkode: 6c91e...1d3 Kanskje også knyttet til alder, hvilket miljø man er i og hvem man sammenlikner seg med. I min vennekrets er man slanke, trente med klassisk klesstil og livsførsel. De fleste som jeg misunner har «små pupper» vil tippe b- cup. De kan kle seg med utringning som bare er pent og klassisk. På meg ser det vulgært ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jøss, så forskjellig man er. Jeg bruker 65F/70E og syns mine er for små. Syns "alle" rundt meg har mye større. Muligens fordi resten av overkroppen mangler fett, så det er kun puppene som er store på hele brystkassen. Anonymkode: 6c91e...1d3 Jeg har også lite fett på overkroppen og der er nok derfor jeg syns mine 65E blir for store. Kan bruke 60F og, men det er det dårlig utvalg av, så bruker heller 65E på innerste hakk. Ønsker meg knøttsmå pupper. Anonymkode: 0ce2f...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #31 Del Skrevet 7. januar 80 E. Synes ikke selv jeg har store pupper men har hørt det hele livet. Bestiller fra nett får de på butikk passer sjeldent og de som passer i butikk er typisk bestemor bh 😂 men er man tynn ser det større ut. Jeg var ganske tynn før og må innrømme at de så mye større ut😂 Anonymkode: 5a6d5...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #32 Del Skrevet 7. januar Bilde? Anonymkode: 827c7...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #33 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bilde? Anonymkode: 827c7...28c Nei, din gris. Ingen gidder å dele bilde av puppa sine her for at du skal ha noe å runke til Anonymkode: 0ce2f...1ed 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #34 Del Skrevet 7. januar Kvalitet skrev (1 time siden): Kanskje også knyttet til alder, hvilket miljø man er i og hvem man sammenlikner seg med. I min vennekrets er man slanke, trente med klassisk klesstil og livsførsel. De fleste som jeg misunner har «små pupper» vil tippe b- cup. De kan kle seg med utringning som bare er pent og klassisk. På meg ser det vulgært ut. Jeg som har litt mindre pupper. 70D på vanlig butikk men har ikke en petit kropp, skulle gjerne heller sett mer vulgær ut. Syns det er penest. Samtidig er verden skikkelig skremmende på mange måter, så kanskje det føles tryggere med mindre? Tror ikke jeg hadde klart meg så fint om jeg faktisk hadde oppmerksomhet for kroppen min, noe mer enn det jeg har. Får gå ifra, får bare blikk, men de kan jo være mye ulikt. Anonymkode: 6c50f...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #35 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bilde? Anonymkode: 827c7...28c Tipper det er det ts vil ha også. Anonymkode: 8363d...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tebrok Skrevet 8. januar #36 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har 75DD og ble vel regnet som stort da jeg var i tenårene og 20-årene. Men etter barn og amming er det som om kroppen og særlig puppene har «satt seg» litt annerledes så selv om jeg veier det samme og bh-størrelsen er den samme fremstår de ikke like store lenger. Anonymkode: e6740...0df Høres ut som meg, de er like "breie" som tidligere men fyller ikke ut koppen (eller kroppen!) like mye som for 30 år siden 🤣 Bruker jeg en BH som har noe understøtte/padding så blir det litt som i gamle dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #37 Del Skrevet 8. januar 95 i/j hos change. Jeg er over normalvektig, men store nok pupper til at jeg får noen overraskende blikk eller kommentarer ute. Spesielt på byen 😮💨 Skal ta reduksjon etterhvert, rygg og skuldre er utrolig vonde uansett hvor god bh jeg har. Anonymkode: 5ef01...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå