AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #21 Del Skrevet 17 timer siden Lawyam skrev (13 minutter siden): Hvorfor spørre når du ikke vil ha svarene du får, tenker jeg. Nå er det ikke en eneste bok eller kurs eller noe som påstår at tarot forteller om fremtiden eller at tarotkortene 'spår' om fremtiden. De som påstår det er jo de som ikke har villet innsett det, hoppet over den informasjonen fordi noen ikke ønsker å innse at man må ta tak i sine egne problemer og at ting ikke ordner seg av seg selv. Når noen hardnakket påstår at de ser fremtiden din i kortene er jo det nettopp tegn på at de ikke engang kan lese eller se.... Nei, kortene er papir og uten noen form for intelligens, men en rekke lapper med stikkord på som innbefatter vanlige følelser som hvert menneske har til enhver tid i større eller mindre grad. Tarot. Andre kort viser hendelser som er vanlige i menneskets liv (Lenormand)og så har vi noen kort med hendelser og personer i noens liv (kipper) som hovedtemaer. Da legger vi disse kortene ut og de gir innblikk i menneskets sinn (tarot), hendelser og følelser i andre. Så hvis du sliter og jeg legger ut kort er det slit jeg ser, ser jeg på fremtid vil det være hva du forventer eller frykter og ikke hva som må skje. De gir bilde av deg og din nåværende situasjon. Å komme med en fremtidsspådom på bakgrunn av kortene vil bare være noe man kan anta som sannsynlig. Slik du ser for deg kan hende, men du kan ha en mørk dag eller lys dag og det kan snu fremover; hvis noe skjer som får ting til å snu/forandre på situasjonen. Hva gjør man for å snu ting? Man gjør noe. Hvis det er spådamens ansvar å fortelle løgner slik at folk bare kan forbli sengeliggende eller tro at noen får en kjæreste eller gode forhold ved å klage på tilværelsen eller andre og til syvende og sist klage på spådamer eller andre som ikke behandler dem som offer som skal få fløte til alt fordi de trenger empati er og blir feil. Det hjelper ikke noen å løse problemer som er oppstått å kontakte en spådame som forteller deg at du er et offer, men bare kan ligge å hvile til skjebnen snur. Det gir håp, men det slukner når ti minutter senere merker at det ikke har forandret seg, og det gir bare tilførsel på nye spådamer som villig vekk lar noen sveve i drømmeland og du våkner 10 år etter og tenker på at du kunne kanskje kunne håndtert situasjonen litt annerledes slik at du kunne fått et annet resultat. Nå var rådet her å stikke fingeren i jorda i grunnen, og det er i grunnen et godt råd og ta tak i problemet. Noe som er sant. Å gi beskjed om at ting bare ordner seg blir for dumt. Skulle tro at et legebesøk ekstra og å prøve seg på å finne ut hva du klarer er bedre, hun tok ikke motet fra deg. Hun ga deg et blikk på hva kortene sa og de sa; du sliter. Og da må spådamen forsøke, ikke kortene, fordi de ikke har egen inteligens, å finne ut av hva som kan hjelpe en som HAR det slik, ikke med å pakke inn i bommullsdrømmer, kjøp da heller en dyne og ikke med å skylde på spådamen om at hun ikke gav deg et svar du ikke likte. Du spurte og det er din oppgave og ikke noen spådamers oppgave å fikse livene til andre, men gi råd kan de. Liker du det ikke, so be it. Men damå du heller ikke spørre, hvis du vil bare ha svar du liker kan du like greit svare selv. Man spør ikke for å få de svarene man vil ha, spådamer er ikke tjenere. Dette var et langt svar, og noen klarheter og innsikter syns jeg at jeg fikk, så tusen takk. Jeg må påpeke at jeg ikke er ts, jeg er bare en person som reagerte på noe av det som ble skrevet til ts. Jeg reagerte ikke på alt av det som ble skrevet, men dette med å frarøve ts fra sine håp og drømmer. Håper ts leser videre i tråden etter det siste innlegget han/hun skrev, sånn at hun også kan lære at tarot kan hjelpe med å vise hvordan situasjonen er her og nå, og ikke i fremtiden. Som du skrev, han/hun har det vanskelig her og nå, derfor viste kortene at ts har det vanskelig her og nå. Ikke at fremtiden blir vanskelig, eller at man skal behøve å gi opp drømmene sine for alltid. Tror jeg skjønte deg rett, da? Anonymkode: 86fcb...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 17 timer siden #22 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette var et langt svar, og noen klarheter og innsikter syns jeg at jeg fikk, så tusen takk. Jeg må påpeke at jeg ikke er ts, jeg er bare en person som reagerte på noe av det som ble skrevet til ts. Jeg reagerte ikke på alt av det som ble skrevet, men dette med å frarøve ts fra sine håp og drømmer. Håper ts leser videre i tråden etter det siste innlegget han/hun skrev, sånn at hun også kan lære at tarot kan hjelpe med å vise hvordan situasjonen er her og nå, og ikke i fremtiden. Som du skrev, han/hun har det vanskelig her og nå, derfor viste kortene at ts har det vanskelig her og nå. Ikke at fremtiden blir vanskelig, eller at man skal behøve å gi opp drømmene sine for alltid. Tror jeg skjønte deg rett, da? Anonymkode: 86fcb...d6c Sånn noenlunde. Nå er jeg dypt uenig i at noen liksom skal ha tatt fra noen drømmer og håp og legge det over på andre at noen ikke takler et lite råd. Det er mye mer alvorlig å beskylde noen for å ødelegge livet til noen enn å ha sagt en setning om at hun må ta tak i ting og slutte å 'drømme'..., men nå er det jo spådamers skyld om de ikke klarer å fikse opp i livene sine da, og hvertfall hvis de ikke har rosenrøde spådommer klare slik at de i det minste kan finne enda flere grunner for å ikke ta tak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #23 Del Skrevet 17 timer siden Lawyam skrev (20 minutter siden): Nå er det opp til den enkelte om hvem og hva de vil skylde på; det blir for enkelt å skylde på spådamer eller tarot at de tar fra noen drømmene, noe må man faktisk kunne ta ansvar for selv! For all del, klart hver og en har ansvar for seg selv. Ts har heller ikke skrevet noe annet. Det bare vrengte seg i meg når jeg ser at en av de som leste tarot her virket skråsikker i sin sak, ved å si at ts må gi opp drømmen sin og sørge over den. Ingen av oss vet hva ts sliter med, hva som er årsaken til at han/hun har det vondt, eller om årsaken vil bedre seg eller endre seg i årene som kommer. Det vet ikke ts heller. Ellers fikk ts mange gode råd, syns jeg. Det viktigste og mest verdifulle jeg fikk ut av innlegget ditt, var at tarotkortene sier noe om her og nå, ikke om fremtiden. Jeg hører mange snakke om manifestering, og at man kan endre livet sitt ganske betraktelig bare ved hjelp av det, sånn sett kan alle endre livene sine uansett hva de står i her og nå. Det er fint å skrive til en som er langt nede. Ingen vet hva som skjer rundt neste sving, alt kan potensielt sett endre seg til det bedre, for oss alle. Anonymkode: 86fcb...d6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #24 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 18.28): men du har ikke noe valg, du er nødt til å gi slipp, føle den sorgen, la den renne gjennom deg, for det du driver med nå er å langpine deg selv. Du må begynne å tenke over at en dag må du gi slipp og sørge denne drømmen, det er forferdelig tøft. Men alt vil bli lettere etterpå, drømmen din er døende, og snart vil den forsure hele livet og hodet ditt. Du MÅ ta dette nederlaget for å kunne gå videre, men du har all min medfølelse. @Lawyam: Her er det jeg reagerte på, hvor det skrives at ts MÅ gi opp drømmen sin, at drømmen er døende og kommer til å forsure livet og hodet til ts. Det står svart på hvitt at ts ikke har noe valg. Dette er det eneste jeg reagerte på i tråden, men samtidig reagerte jeg så kraftig at jeg ble kvalm på ts sine vegne. Jeg klarte derfor ikke la være å svare i tråden og spørre litt mer. Anonymkode: 86fcb...d6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 16 timer siden #25 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For all del, klart hver og en har ansvar for seg selv. Ts har heller ikke skrevet noe annet. Det bare vrengte seg i meg når jeg ser at en av de som leste tarot her virket skråsikker i sin sak, ved å si at ts må gi opp drømmen sin og sørge over den. Ingen av oss vet hva ts sliter med, hva som er årsaken til at han/hun har det vondt, eller om årsaken vil bedre seg eller endre seg i årene som kommer. Det vet ikke ts heller. Ellers fikk ts mange gode råd, syns jeg. Det viktigste og mest verdifulle jeg fikk ut av innlegget ditt, var at tarotkortene sier noe om her og nå, ikke om fremtiden. Jeg hører mange snakke om manifestering, og at man kan endre livet sitt ganske betraktelig bare ved hjelp av det, sånn sett kan alle endre livene sine uansett hva de står i her og nå. Det er fint å skrive til en som er langt nede. Ingen vet hva som skjer rundt neste sving, alt kan potensielt sett endre seg til det bedre, for oss alle. Anonymkode: 86fcb...d6c Det er bare å lese så ser en jo raskt at hun sliter med helsemessige utfordringer og at hun ikke 'får til noe' osv. Da skal noen altså si; ......... (fill in the blanks), men ikke si at det ser vanskelig ut og må gjøre 'noe'. Selvfølgelig kan ting endre seg, men det er det ikke tarotkortene som forteller eller spådama som avgjør, det er det mottakeren som spør, og det er fullt og helt avhengig av hva denne gjør med opplysningebe, sin situasjon osv og ikke hva spådamen svarer. Det er igrunnen helt likegyldig har jeg lagt merke til, det avhenger helt og holdent på hva mottakeren gjør og de fleste gjør ingenverdens ting annet enn å klare hvis budskapet er; gjør noe, prøv litt til, du gjør det feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #26 Del Skrevet 16 timer siden Lawyam skrev (3 minutter siden): Det er bare å lese så ser en jo raskt at hun sliter med helsemessige utfordringer og at hun ikke 'får til noe' osv. Da skal noen altså si; ......... (fill in the blanks), men ikke si at det ser vanskelig ut og må gjøre 'noe'. Selvfølgelig kan ting endre seg, men det er det ikke tarotkortene som forteller eller spådama som avgjør, det er det mottakeren som spør, og det er fullt og helt avhengig av hva denne gjør med opplysningebe, sin situasjon osv og ikke hva spådamen svarer. Det er igrunnen helt likegyldig har jeg lagt merke til, det avhenger helt og holdent på hva mottakeren gjør og de fleste gjør ingenverdens ting annet enn å klare hvis budskapet er; gjør noe, prøv litt til, du gjør det feil. Vel vel, vi snakker litt på siden av hverandre, ser jeg. Og er tydeligvis litt uenig., men greit nok. Jeg sier takk for meg i denne tråden nå. Kjære ts ❤️ Håper du leser dette: Ikke mist håpet og drømmene dine. Jeg ønsker deg alt godt! ❤️ Anonymkode: 86fcb...d6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 16 timer siden #27 Del Skrevet 16 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): @Lawyam: Her er det jeg reagerte på, hvor det skrives at ts MÅ gi opp drømmen sin, at drømmen er døende og kommer til å forsure livet og hodet til ts. Det står svart på hvitt at ts ikke har noe valg. Dette er det eneste jeg reagerte på i tråden, men samtidig reagerte jeg så kraftig at jeg ble kvalm på ts sine vegne. Jeg klarte derfor ikke la være å svare i tråden og spørre litt mer. Anonymkode: 86fcb...d6c Vet hva du reagerte på og jeg må si at du er helt på viddene. De fleste oppegående mennesker vet at man ikke må noen ting og det er heller ingen grunn til å tro at noen bare slutter å drømme etter å ha fått beskjed om det, noe hun ikke fikk. Mye av årsaken til at spådamer faktisk aldri blir tatt seriøst er at det er så stort marked for nettopp de som skal leke empater på spåtelefon og overalt. Det er ikke de som ringer til flere for å få 'rosenrødt' som får hjelp, de blir blakke, fordi de jager drømmer, mens de som må fange dem opp er de som klarer å få dem ned på jorden igjen slik at de kan begynne å tenke selv og ta tak. En gjeng med 'stakkar deg som fikk beskjed om at Jens ikke bryr seg om deg av den fryktelige spådamen som nektet å lyve er den som må ta støyten' siden alle må samles om å trøste. Til syvende og sist er det jo spådamens feil også at han gikk fordi hun ikke stolte på han pga det spådamen sa..... Nei, fordi det var jo ideelt mellom dem da hun ringte den 50. spådamen og måtte få vite at det gikk bra selv om han ikke hadde kontaktet på seks måneder og nektet for å se sannheten i hvitøyet og slapp det fordi vennene måtte trøste slik at hun ikke ble lei seg når hun var så langt nede.... Endret 16 timer siden av Lawyam 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #28 Del Skrevet 16 timer siden Lawyam skrev (2 minutter siden): Vet hva du reagerte på og jeg må si at du er helt på viddene. De fleste oppegående mennesker vet at man ikke må noen ting og det er heller ingen grunn til å tro at noen bare slutter å drømme etter å ha fått beskjed om det, noe hun ikke fikk. Mye av årsaken til at spådamer faktisk aldri blir tatt seriøst er at det er så stort marked for nettopp de som skal leke empater på spåtelefon og overalt. Det er ikke de som ringer til flere for å få 'rosenrødt' som får hjelp, de blir blakke, fordi de jager drømmer, mens de som må fange dem opp er de som klarer å få dem ned på jorden igjen slik at de kan begynne å tenke selv og ta tak. En gjeng med 'stakkar deg som fikk beskjed om at Jens ikke bryr seg om deg av den fryktelige spådamen som nektet å lyve er den som må ta støyten siden alle må samles om å trøste. Til syvende og sist er det jo spådamens feil også at han gikk fordi hun ikke stolte på han.. Nei, fordi det var jo ideelt da hun ringte den 50. spådamen og måtte få vite at det gikk bra selv om han ikke hadde kontaktet på seks måneder. Begynner å forstå at du ikke er en av de empatiske menneskene i dette forumet, "leke empater"? Uansett hvilken tjeneste man utfører for mennesker, om det så er i helsevesenet, som lærer, som åndelig veileder eller hva som helst hvor man har med mennesker å gjøre, så bør man ha en god dose empati, overlevere beskjeder på en fin måte, ville den andre genuint vel, oppriktig ønske å hjelpe. Men du virker å være bitter og irritert, det kjennes godt mellom linjene du skriver, og det smitter over på den som leser innleggene dine. Vel, takk for meg. Anonymkode: 86fcb...d6c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #29 Del Skrevet 16 timer siden Lawyam skrev (5 minutter siden): Vet hva du reagerte på og jeg må si at du er helt på viddene. De fleste oppegående mennesker vet at man ikke må noen ting og det er heller ingen grunn til å tro at noen bare slutter å drømme etter å ha fått beskjed om det, noe hun ikke fikk. Mye av årsaken til at spådamer faktisk aldri blir tatt seriøst er at det er så stort marked for nettopp de som skal leke empater på spåtelefon og overalt. Det er ikke de som ringer til flere for å få 'rosenrødt' som får hjelp, de blir blakke, fordi de jager drømmer, mens de som må fange dem opp er de som klarer å få dem ned på jorden igjen slik at de kan begynne å tenke selv og ta tak. En gjeng med 'stakkar deg som fikk beskjed om at Jens ikke bryr seg om deg av den fryktelige spådamen som nektet å lyve er den som må ta støyten siden alle må samles om å trøste. Til syvende og sist er det jo spådamens feil også at han gikk fordi hun ikke stolte på han.. Nei, fordi det var jo ideelt da hun ringte den 50. spådamen og måtte få vite at det gikk bra selv om han ikke hadde kontaktet på seks måneder. Wow... Til dags dato så finnes det ikke et eneste eksempel på at verken spåkoner eller andre som hevder at de har "evner" faktisk har noe som helst bortsett fra evnen til å suge til seg penger fra naive mennesker i vanskelige situasjoner. Er man så begavet med evner så tar man ikke betalt for det, de som tar betalt er kjeltringer og svindlere. Anonymkode: dcf73...b9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #30 Del Skrevet 15 timer siden Jeg føler med deg og sender deg en varm klem ❤️ Tenker også på det som er allerede er nevnt er ganske nyttig. Gi slipp på egen ego og aksepter. Ikke forvent at andre skal se dine ressurser, det er på egoen som snakker. Bruk energien på å nyte livet og ikke bevise deg selv for andre. Det er bare du selv som trenger å vite hva du er verdt, og du er verdt like mye som alle andre. Ingen er noe bedre eller dårligere pga jobb/karriere. Vær god mot deg selv ❤️ Anonymkode: 3fd65...1ff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #31 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Wow... Til dags dato så finnes det ikke et eneste eksempel på at verken spåkoner eller andre som hevder at de har "evner" faktisk har noe som helst bortsett fra evnen til å suge til seg penger fra naive mennesker i vanskelige situasjoner. Er man så begavet med evner så tar man ikke betalt for det, de som tar betalt er kjeltringer og svindlere. Anonymkode: dcf73...b9f Søk opp Tyler Henry på YouTube Anonymkode: 3fd65...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #32 Del Skrevet 9 timer siden Lawyam skrev (8 timer siden): Hvorfor spørre når du ikke vil ha svarene du får, tenker jeg. Nå er det ikke en eneste bok eller kurs eller noe som påstår at tarot forteller om fremtiden eller at tarotkortene 'spår' om fremtiden. De som påstår det er jo de som ikke har villet innsett det, hoppet over den informasjonen fordi noen ikke ønsker å innse at man må ta tak i sine egne problemer og at ting ikke ordner seg av seg selv. Når noen hardnakket påstår at de ser fremtiden din i kortene er jo det nettopp tegn på at de ikke engang kan lese eller se.... Nei, kortene er papir og uten noen form for intelligens, men en rekke lapper med stikkord på som innbefatter vanlige følelser som hvert menneske har til enhver tid i større eller mindre grad. Tarot. Andre kort viser hendelser som er vanlige i menneskets liv (Lenormand)og så har vi noen kort med hendelser og personer i noens liv (kipper) som hovedtemaer. Da legger vi disse kortene ut og de gir innblikk i menneskets sinn (tarot), hendelser og følelser i andre. Så hvis du sliter og jeg legger ut kort er det slit jeg ser, ser jeg på fremtid vil det være hva du forventer eller frykter og ikke hva som må skje. De gir bilde av deg og din nåværende situasjon. Å komme med en fremtidsspådom på bakgrunn av kortene vil bare være noe man kan anta som sannsynlig. Slik du ser for deg kan hende, men du kan ha en mørk dag eller lys dag og det kan snu fremover; hvis noe skjer som får ting til å snu/forandre på situasjonen. Hva gjør man for å snu ting? Man gjør noe. Hvis det er spådamens ansvar å fortelle løgner slik at folk bare kan forbli sengeliggende eller tro at noen får en kjæreste eller gode forhold ved å klage på tilværelsen eller andre og til syvende og sist klage på spådamer eller andre som ikke behandler dem som offer som skal få fløte til alt fordi de trenger empati er og blir feil. Det hjelper ikke noen å løse problemer som er oppstått å kontakte en spådame som forteller deg at du er et offer, men bare kan ligge å hvile til skjebnen snur. Det gir håp, men det slukner når ti minutter senere merker at det ikke har forandret seg, og det gir bare tilførsel på nye spådamer som villig vekk lar noen sveve i drømmeland og du våkner 10 år etter og tenker på at du kunne kanskje kunne håndtert situasjonen litt annerledes slik at du kunne fått et annet resultat. Nå var rådet her å stikke fingeren i jorda i grunnen, og det er i grunnen et godt råd og ta tak i problemet. Noe som er sant. Å gi beskjed om at ting bare ordner seg blir for dumt. Skulle tro at et legebesøk ekstra og å prøve seg på å finne ut hva du klarer er bedre, hun tok ikke motet fra deg. Hun ga deg et blikk på hva kortene sa og de sa; du sliter. Og da må spådamen forsøke, ikke kortene, fordi de ikke har egen inteligens, å finne ut av hva som kan hjelpe en som HAR det slik, ikke med å pakke inn i bommullsdrømmer, kjøp da heller en dyne og ikke med å skylde på spådamen om at hun ikke gav deg et svar du ikke likte. Du spurte og det er din oppgave og ikke noen spådamers oppgave å fikse livene til andre, men gi råd kan de. Liker du det ikke, so be it. Men damå du heller ikke spørre, hvis du vil bare ha svar du liker kan du like greit svare selv. Man spør ikke for å få de svarene man vil ha, spådamer er ikke tjenere. Nå er det opp til den enkelte om hvem og hva de vil skylde på; det blir for enkelt å skylde på spådamer eller tarot at de tar fra noen drømmene, noe må man faktisk kunne ta ansvar for selv! Utmerket skrevet! Anonymkode: 44925...a90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #33 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): @Lawyam: Her er det jeg reagerte på, hvor det skrives at ts MÅ gi opp drømmen sin, at drømmen er døende og kommer til å forsure livet og hodet til ts. Det står svart på hvitt at ts ikke har noe valg. Dette er det eneste jeg reagerte på i tråden, men samtidig reagerte jeg så kraftig at jeg ble kvalm på ts sine vegne. Jeg klarte derfor ikke la være å svare i tråden og spørre litt mer. Anonymkode: 86fcb...d6c Dette er et deg problem, knyttet til dine egne traumer og er ikke relevant for hverken ts eller spådamer her, ditt ego som kicker inn her. Anonymkode: 44925...a90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #34 Del Skrevet 5 timer siden Dette blir litt på siden av trådens tema, men som en generell oppfølging på det som skrives om her (jeg vet ikke hvem jeg skal sitere): noen ganger er det det at man holder fast ved en drøm som ikke er realistisk som gjør at man blir stående fast. Å si dette til noen er ikke å være uempatisk. Spør man kortene om råd, vil de ikke gi råd om å holde fast ved luftslott. Min erfaring er at de kan gi ganske brutale svar som virkelighetsorienterer den som spør. Å gi slipp på noe man drømmer om men som er en illusjon, mentalt og energetisk, er ofte det som skal til for å slippe inn nye ting i livet. Hvis man for enhver pris holder fast ved noe som ikke vil kunne skje (et forhold, en drøm om en karriere, å bli helt frisk fra en sykdom - eksemplene er mange), så blir det fort en barriere for å bevege seg videre i livet. Det handler ikke om å slutte å drømme i seg selv, men å ta en fot i bakken og kjenne at ok, dette her som jeg strever og lengter sånn etter vil ikke skje nå. Man har da valget om å gi slipp på det og sørge over det som er tapt, og på den måten rydde plass i livet til nye gode ting som står på vent. Anonymkode: 52f77...d16 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #35 Del Skrevet 5 timer siden Til TS: jeg spurte kortene om hva du kan gjøre akkurat nå for å bevege livet litt framover, og det jeg fikk opp er å slutte å jage etter ting. Skifte fokus mot noe du har som du kan glede deg over, uansett hvor lite det er. Det finnes noe i ditt liv som du kan gjøre mer av som føles lett og godt, og det er det du skal gjøre mer av. Noe som fyller opp «koppen» din. Dette gode er knytta til et annet menneske, en du har god kontakt med og som har varme følelser for deg (enten romantisk eller platonisk). Jeg får også opp at du har litt å jobbe med inni deg. Du tror ikke at du har verdi, tror ikke at du fortjener gode ting i livet. Det kan ligge dypt, som sår fra tidligere i livet, eller noe som har oppstått gjennom disse årene der du har falt ut av det som tidligere ga deg en følelse av å ha verdi og få til ting. Gode ting skjer når man får bearbeida det som gjør at man har illusjoner om at man ikke er verdifull. Du har verdi uansett om du ikke presterer noe spesielt akkurat nå. Her er det en slags indre knute for deg å løsne opp i. Ønsker deg alt godt! Anonymkode: 52f77...d16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #36 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjære ts ❤️ Håper du leser dette: Ikke mist håpet og drømmene dine. Jeg ønsker deg alt godt! ❤️ Ts her. Tusen takk for gode ord. Og tusen takk for at du spurte spørsmålene jeg selv lurte på, og for at du engasjerte deg på mine vegne. Ordene du reagerte på traff meg som en stor stein rett i magen. Det var til stor hjelp og støtte at du spurte litt rundt dette og rundt tarot generelt. Anonymkode: 645fe...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #37 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er et deg problem, knyttet til dine egne traumer og er ikke relevant for hverken ts eller spådamer her, ditt ego som kicker inn her. Anonymkode: 44925...a90 Jo dette var veldig relevant for meg som er ts, det var til stor hjelp for meg at noen spurte hvordan tarot fungerer, om tarot kan si noe om fremtiden eller bare her og nå. Det var også til stor hjelp og støtte at noen snakket og spurte på mine vegne. Jeg leser det ikke som at det denne personen skriver er knyttet til personens egne traumer, eller kanskje, vi har jo alle ulike traumer i ulike grader og på ulike måter, som vi trigges av og som gjør at vi reagerer som vi gjør på det som blir sagt og gjort rundt oss. Og takk og lov for det, det er sånn man utvikler empati, medfølelse og forståelse for andre. Så takk igjen til den du siterer, som ville bidra litt i tråden og spørre de spørsmålene som gjorde meg klokere. Anonymkode: 645fe...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #38 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Til TS: jeg spurte kortene om hva du kan gjøre akkurat nå for å bevege livet litt framover, og det jeg fikk opp er å slutte å jage etter ting. Skifte fokus mot noe du har som du kan glede deg over, uansett hvor lite det er. Det finnes noe i ditt liv som du kan gjøre mer av som føles lett og godt, og det er det du skal gjøre mer av. Noe som fyller opp «koppen» din. Dette gode er knytta til et annet menneske, en du har god kontakt med og som har varme følelser for deg (enten romantisk eller platonisk). Jeg får også opp at du har litt å jobbe med inni deg. Du tror ikke at du har verdi, tror ikke at du fortjener gode ting i livet. Det kan ligge dypt, som sår fra tidligere i livet, eller noe som har oppstått gjennom disse årene der du har falt ut av det som tidligere ga deg en følelse av å ha verdi og få til ting. Gode ting skjer når man får bearbeida det som gjør at man har illusjoner om at man ikke er verdifull. Du har verdi uansett om du ikke presterer noe spesielt akkurat nå. Her er det en slags indre knute for deg å løsne opp i. Ønsker deg alt godt! Anonymkode: 52f77...d16 Tusen takk for lesning og gode ord❤️ Dette andre menneske du skriver om, jeg klarer ikke pr nå se hvem det skulle vært. Jeg har en kjæreste, men jeg sliter i forholdet, vi sliter med kommunikasjon og driver livet vårt i ulik retning, har ulike ønsker for fremtiden, og det kjennes som det er et hav mellom oss. Jeg vet ikke helt veien videre der heller. Enten er det ikke han du ser, eller så endrer dette forholdet seg til noe mer positivt i fremtiden? Anonymkode: 645fe...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #39 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg føler med deg og sender deg en varm klem ❤️ Tenker også på det som er allerede er nevnt er ganske nyttig. Gi slipp på egen ego og aksepter. Ikke forvent at andre skal se dine ressurser, det er på egoen som snakker. Bruk energien på å nyte livet og ikke bevise deg selv for andre. Det er bare du selv som trenger å vite hva du er verdt, og du er verdt like mye som alle andre. Ingen er noe bedre eller dårligere pga jobb/karriere. Vær god mot deg selv ❤️ Anonymkode: 3fd65...1ff Tusen takk❤️ Anonymkode: 645fe...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå