AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:23 #1 Del Skrevet søndag kl 12:23 Jeg venter nummer to til sommeren (ja, en stund til men jeg liker å planlegge) og da er storesøster 1,5 år. Ville dere gått for en dobbelvogn når de er såpass tette eller én vogn hver? Eldste har jo allerede vogn, så det blir sånn sett billigere å bare kjøpe en vogn til. Noen med erfaring? Anonymkode: 47ed1...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:46 #2 Del Skrevet søndag kl 12:46 Vi hadde ikke klart oss uten. Begge sov på dagtid og vi kunne da legge begge i samme vogn. Veien til barnehagen egner seg ikke for ståbrett/søskenbrett. Eldste elsket i tillegg å sitte i vogn. Anonymkode: 1719d...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:46 #3 Del Skrevet søndag kl 14:46 Det kommer jo helt an på hvordan dere bor, hvordan dere kommer dere til barnehagen, om barnevogna trengs til soving i barnehagen men ikke kan stå der om nettene, hvor mye dere bruker vogna til og på hvilken måte (tur, hverdagstransport osv). Anonymkode: f9d00...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:50 #4 Del Skrevet søndag kl 14:50 Ja, du bør ha dobbelvogn til soving og turer! Anbefaler også dobbel sykkelvogn (kan trilles, sykles og brukes til ski) når de blir litt større Anonymkode: d9143...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:53 #5 Del Skrevet søndag kl 14:53 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg venter nummer to til sommeren (ja, en stund til men jeg liker å planlegge) og da er storesøster 1,5 år. Ville dere gått for en dobbelvogn når de er såpass tette eller én vogn hver? Eldste har jo allerede vogn, så det blir sånn sett billigere å bare kjøpe en vogn til. Noen med erfaring? Anonymkode: 47ed1...c97 Spørsmålet er hvor mye du skal gå ute. På handlesenter fungerer det helt fint å sette ett barn i settet for barn i handlevogna, og enten sette babystolen fra bilen i handlevogna, eller ha en matte du klipper til hjemme som passer i bunnen med teppe opp på, pose blir lett for varmt om sommeren. Vi hadde en isoporplate klippet til, med hjemmesydd trekk på som lå i bilen og var lett å flytte på. Men vi hadde flerlinger og vogn var tungt og omstendelig å ta ut og inn i bilen. Anonymkode: d0581...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:54 #6 Del Skrevet søndag kl 14:54 Vi hadde ikke bruk for det, men vi bor sånn at vi må kjøre bil til barnehage og til butikk etc. storesøster ville heller stå på brett de gangene vi var på trilletur. Hadde en enkel trille til storesøster og hadde baby i børesele dersom det var storesøster som skulle sove. De sov aldri på likt da😂 Anonymkode: cbec6...8e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet søndag kl 14:57 #7 Del Skrevet søndag kl 14:57 Absolutt dobbelvogn. Da kan den eldste hvile ordentlig og til og med sove, noe som ikke går på søskenbrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden 16 mnd mellom mine, kjøpte en brukt tvillingvogn. Veldig kjekt for min del, siden jeg var mye alene med ungene og ikke hadde lappen. Om dere trenger det, kommer helt an på hvor dere bor, om dere kjører mye bil eller stort sett er to voksne vil jeg tro behovet er mindre. Anonymkode: c5d36...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden Vi klarte oss uten vanlig dobbelvogn, men vi har nesten et år større aldersforskjell. I begynnelsen var lillesøster i bæretøy og storesøster i vogn. Etterhvert lillesøster i vogn og storesøster på søskenbrett eller sparkesykkel. Så kjøpte vi dobbel sykkelvogn som vi fortsatt bruker tre år senere, og ei lita reisetrille. Det kommer egentlig an på hvor ofte du tror du trenger å ha begge i vogn med bare én voksen. Anonymkode: ddbf8...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har 18måneder mellom mine. Og vi har aldri hatt behov for søskenvogn. Vi kjører til aktiviteter, ellers så triller vi sammen, henter jeg største i barnehagen bærer jeg en av de i sjal på ryggen. Vi prøvede oss med sykkelvogn for å trille. Men kun brukt den tre ganger, synes det er så stort og klumpete så bedre å bare bære en av de. I tillegg er det tungt å kjøre med. Anonymkode: ee650...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå