AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Del Skrevet 5. januar Hei. Noen som har peiling på om dette er normal stigning mot eggløsning eller om disse testene er unormalt svake? Er på syklusdag 18 idag😊 Anonymkode: d0549...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #2 Del Skrevet 5. januar Jeg pleier bare å kunne se stigning en dag før testene når toppen, så det er nok ganske individuelt. Pleier du å ha lang syklus? Jeg kan ha eggløsning fra dag 16 til dag 24. Anonymkode: 9456f...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #3 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg pleier bare å kunne se stigning en dag før testene når toppen, så det er nok ganske individuelt. Pleier du å ha lang syklus? Jeg kan ha eggløsning fra dag 16 til dag 24. Anonymkode: 9456f...e9e Ja, okei:) Takk for svar. Jeg hadde EL for akkurat 1 mnd siden idag. Pleier å ha ganske lange sykluser, så er ikke så lett å vite når eggløsningen kommer, derfor tester jeg hver dag:) Anonymkode: d0549...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #4 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, okei:) Takk for svar. Jeg hadde EL for akkurat 1 mnd siden idag. Pleier å ha ganske lange sykluser, så er ikke så lett å vite når eggløsningen kommer, derfor tester jeg hver dag:) Anonymkode: d0549...89c Skjønner, da dukker den nok opp etter hvert Anonymkode: 9456f...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar Kan dessverre ikke si noe om hva som er normalt her da det er 100% individuelt fra person til person. Avlesingene i premomer også avhengig av ulike faktorer som lysforhold, merke på testen, hvor lenge etter den ble dyppet testen ble avlest etc. Så det bør absolutt ikke sammenlignes med andre Brukte premom selv og merket fort at det var enklere hvis jeg prøvde å ha like forhold for testen. Tatt til samme tidspunkt, avlest samme tid hver gang, bildet tatt samme sted hver gang etc. Svært små forskjeller kan gi feil og ulike svar. Anonymkode: 5bb09...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå