AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:05 #1 Del Skrevet søndag kl 12:05 Hei. Noen som har peiling på om dette er normal stigning mot eggløsning eller om disse testene er unormalt svake? Er på syklusdag 18 idag😊 Anonymkode: d0549...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:43 #2 Del Skrevet søndag kl 12:43 Jeg pleier bare å kunne se stigning en dag før testene når toppen, så det er nok ganske individuelt. Pleier du å ha lang syklus? Jeg kan ha eggløsning fra dag 16 til dag 24. Anonymkode: 9456f...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:21 #3 Del Skrevet søndag kl 13:21 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg pleier bare å kunne se stigning en dag før testene når toppen, så det er nok ganske individuelt. Pleier du å ha lang syklus? Jeg kan ha eggløsning fra dag 16 til dag 24. Anonymkode: 9456f...e9e Ja, okei:) Takk for svar. Jeg hadde EL for akkurat 1 mnd siden idag. Pleier å ha ganske lange sykluser, så er ikke så lett å vite når eggløsningen kommer, derfor tester jeg hver dag:) Anonymkode: d0549...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:47 #4 Del Skrevet søndag kl 13:47 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, okei:) Takk for svar. Jeg hadde EL for akkurat 1 mnd siden idag. Pleier å ha ganske lange sykluser, så er ikke så lett å vite når eggløsningen kommer, derfor tester jeg hver dag:) Anonymkode: d0549...89c Skjønner, da dukker den nok opp etter hvert Anonymkode: 9456f...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå