AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:59 #1 Del Skrevet søndag kl 11:59 På torsdag våknet jeg opp med veldig ubehagelig nakke/hals. Føles mer på typ fremsiden. Det vil si venstre siden er vond, og det går helt fra typ kragebeinet til øregangen. Jeg føler på en måte det "iser" i munnen, er stiv i kjeven, og det gjør vondt hvis jeg trykker opp under haken. Trodde bare at jeg hadde ligget skjevt om natten, men det har vart i så mange dager nå at jeg begynner å bli redd for andre ting. Det letter med paracet. Tenkte jeg skulle prøve å få legetime i morgen. Har dere noen ide om hva det kan være? Eller opplevd lignende? Anonymkode: 46453...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:09 #2 Del Skrevet søndag kl 18:09 Noen? ☺️ Anonymkode: 46453...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet søndag kl 18:11 #3 Del Skrevet søndag kl 18:11 tannlege kanskje mer rett ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:44 #4 Del Skrevet søndag kl 18:44 Kan være alt fra noe med ei tann til spenninger pga stress. Hvordan kjennes muskulaturen ut i skulder/nakke? Anonymkode: 5dc11...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:22 #5 Del Skrevet søndag kl 19:22 Jeg har stramme muskler i nakke og skuldre, og har i mange år hatt typisk stressnakke/skuldre. Har gått til kiropraktor ett par ganger nylig. Jeg har derimot aldri hatt vondt på den måten jeg har nå. Smerten er lenger oppe, og som sagt føles på den ene siden av kjeven og øregangen, samt litt nedover halsen. Jeg var hos tannlegen for ikke så veldig lenge siden, og da var det ikke noe problem. Anonymkode: 46453...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:49 #6 Del Skrevet søndag kl 19:49 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har stramme muskler i nakke og skuldre, og har i mange år hatt typisk stressnakke/skuldre. Har gått til kiropraktor ett par ganger nylig. Jeg har derimot aldri hatt vondt på den måten jeg har nå. Smerten er lenger oppe, og som sagt føles på den ene siden av kjeven og øregangen, samt litt nedover halsen. Jeg var hos tannlegen for ikke så veldig lenge siden, og da var det ikke noe problem. Anonymkode: 46453...56a Nakkespenninger kan forplante seg til kjeven og øret. Jeg har hatt kjeven i "lås" og smerter nedover halsen/på siden nå nylig, jeg masserte alle spente punkter på hals/nakke, skulder, og bakhode, og det ble mye bedre. Foreslår en tur til kiropraktor eller fysio. Du kan også ha fått en reaksjon på sist behandling hos kiropraktor, hvis du var der veldig nylig. Anonymkode: 5dc11...650 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå