AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:53 #1 Del Skrevet søndag kl 11:53 Ser på regninger i nettbanken at de har økt nå. Men de økes vel hvert år etter nyttår? Synes jeg husker noen sa at priser i butikkene stiger fire ganger i året. Det hørtes mye ut, så vet ikke om jeg husker feil. Anonymkode: 3e26b...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:31 #2 Del Skrevet søndag kl 14:31 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser på regninger i nettbanken at de har økt nå. Men de økes vel hvert år etter nyttår? Synes jeg husker noen sa at priser i butikkene stiger fire ganger i året. Det hørtes mye ut, så vet ikke om jeg husker feil. Anonymkode: 3e26b...ce9 Hva prater du om her? Spesifiser hva som øker eller spør du om noe ingen forstår eller kan svare på. Anonymkode: 8f543...3b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:38 #3 Del Skrevet søndag kl 14:38 Hvor langt er et tau? Anonymkode: ed6f6...a65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:03 #4 Del Skrevet søndag kl 15:03 Prisene settes opp når butikken føler for det. Anonymkode: 9b021...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:50 #5 Del Skrevet søndag kl 17:50 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor langt er et tau? Anonymkode: ed6f6...a65 Den tråden forsvant, gitt. Anonymkode: 8f543...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:00 #6 Del Skrevet søndag kl 20:00 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor langt er et tau? Anonymkode: ed6f6...a65 I dette tilfelle burde kanskje spurt: Hva stor er inflasjon? Anonymkode: d034a...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå