Gå til innhold

Ekstra jobb på kveldstid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber 8-4 på et kontor, er alenemor og har to barn i barnehagen. Jeg ser at jeg har behov for en ekstra inntekt, men dette kan kun foregå på kveldstid etter at barna er lagt siden jeg har barna 100%. Hvilke jobber tilbyr hjemmekontor? :)  Finnes det noe bi-jobb fra pc/mobil? Jeg holder på å ta et lite kurs i grafisk design nå, men per dags dato er jeg fortsatt nybegynner så det er ingen ting jeg kan selge meg inn på enda. 

Jeg ser flere driver med MLM, men det er ingen produkter som jeg føler er så wow at jeg kan selge til venner og familie i sosiale medier. 

Anonymkode: 94e8a...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

INGEN tjener penger på MLM, det kan du være helt sikker på. Det er større sjanse for inntjening om du bruker de pengene på lotto... 

Det er særdeles vanskelig å få en kveldsjobb fra hjemmekontor uten noen særskilte ferdigheter eller utdanning - hadde det eksistert sånne jobber ville jo "alle" hatt dem. Om du er utdannet innen eller har særdeles gode ferdigheter med programmering eller lignende er det kanskje muligheter. Salgs- og supportjobber finnes nok også, men det er gjerne ettermiddagsskift fra 15-16 og til 20-21.
Vil du ha full fleksibilitet er nok det mest nærliggende litt halvlugubre ting for småpenger - svare på spørreundersøkelser eller delta på sexchat. Kanskje du kan hanke inn et par hundrelapper i uka. 

Det beste er nok en helgejobb om du kan få barnepass annenhver helg eller noe slikt. 

Anonymkode: 741f1...a36

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 10.33):

INGEN tjener penger på MLM, det kan du være helt sikker på. Det er større sjanse for inntjening om du bruker de pengene på lotto... 

Det er særdeles vanskelig å få en kveldsjobb fra hjemmekontor uten noen særskilte ferdigheter eller utdanning - hadde det eksistert sånne jobber ville jo "alle" hatt dem. Om du er utdannet innen eller har særdeles gode ferdigheter med programmering eller lignende er det kanskje muligheter. Salgs- og supportjobber finnes nok også, men det er gjerne ettermiddagsskift fra 15-16 og til 20-21.
Vil du ha full fleksibilitet er nok det mest nærliggende litt halvlugubre ting for småpenger - svare på spørreundersøkelser eller delta på sexchat. Kanskje du kan hanke inn et par hundrelapper i uka. 

Det beste er nok en helgejobb om du kan få barnepass annenhver helg eller noe slikt. 

Anonymkode: 741f1...a36

Jeg har flere i mine sosiale medier kanaler som driver på med det og har prøvd å verve meg, men jeg føler ikke det er helt meg.

Jeg har utdannelse innenfor kommunikasjon og medier. Jeg trenger ca. 4000 kr ekstra i måneden. 

Jeg får dessverre ikke barnepass annenhver helg. 

Så har du andre forslag? :) TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg jobber i blomsterbutikk, og vi har noen hos oss som jobber fra 16-20:30 som er i annen fulltidsstilling på dagtid. De jobber én-to kvelder + annenhver lørdag, eller ikke lørdag i det hele tatt.

Anonymkode: 25cb8...4dd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg jobber i blomsterbutikk, og vi har noen hos oss som jobber fra 16-20:30 som er i annen fulltidsstilling på dagtid. De jobber én-to kvelder + annenhver lørdag, eller ikke lørdag i det hele tatt.

Anonymkode: 25cb8...4dd

Ts spør om jobber hjemmefra.. 

Anonymkode: cf2f2...755

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke hva MLM er men ikke gå på det pyramidespillet som florerer på instagram. Hva med å bli besøksvenn til eldre? Selv om ikke hjemmekontor men barn kan være med.

Anonymkode: c3d65...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har flere i mine sosiale medier kanaler som driver på med det og har prøvd å verve meg, men jeg føler ikke det er helt meg.

Jeg har utdannelse innenfor kommunikasjon og medier. Jeg trenger ca. 4000 kr ekstra i måneden. 

Da får du bruke tid på å sette opp et "business proposal" for hvordan du kan forbedre en bedrifts sosiale medier og forsøke å sende rundt til hundre bedrifter til du får en fast kunde. Lag forslag til pakker som innebærer hvor mye/ofte du skal poste for dem osv.

Det krever litt egeninnsats, men det er vel eneste realistiske forslaget med dine omstendigheter. Det er jo ikke flust med ansettelser for slikt. Her må du skape din egen jobb.

Anonymkode: 6e90b...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Norstat!

Anonymkode: 29262...199

Eller andre i samme bransje. Gode muligheter for hjemmekontor, lav stillingsprosent og fleksibilitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

jeg fikk ca det utbetalt av Norsk Gallup, da jeg hadde det som bijobb. Men det er non stop jobbing hjemmefra. Så jeg syns det ble mer slitsomt enn jobben jeg hadde på dagtid 

Anonymkode: 068de...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...