Gå til innhold

Orker ikke jobbe i helse mer, men hvordan kan jeg komme inn i et helt annet yrke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 35 år, jobber som fast ufaglært i helse. Har jobbet i helse siden jeg var 25 år. De siste årene 100 prosent, og egentlig planla jeg å gå opp til fagprøven med snart nok timer til det. Greia er at jeg mistrives så i helse at jeg blir deprimert, og pga turnus ser jeg barnet mitt mye mindre enn jeg ønsker. Barnet er med far, og far synes også det er trist at jeg jobber turnus. Vi faller fra hverandre som en familie pga jobben min. Jeg ønsker nå å bytte jobb, men skole er utelukket da jeg må jobber 100 prosent. Så jeg må finne en annen jobb uten utdanning, med kun arbeidserfaring innen helse. Hvordan kan jeg vinkle min erfaring inn i et helt annet yrke, hvordan selge meg selv? Noen som har noen gode tips. Jeg tar nesten hva som helst, så lenge det ikke er turnus og at jeg har fast jobb. Jeg orker ikke dette mer og må starte å finne ny jobb nå. 

Anonymkode: 69e55...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da søker man seg til jobber som frister og som det kan tenkes en har noe å bidra med i

Anonymkode: 4ff86...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta søker man det et studium som kvalifiserer til annen jobb, og lever på lånekasse og ekstravakter i de årene studiet tar. 

Anonymkode: 29db2...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...