AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:59 #1 Del Skrevet søndag kl 10:59 Kan det være normalt at man får kviser når man begynner å bruke nye produkter i ansiktet og at det kommer til å gå over etter å ha brukt dem en stund? Eller betyr det bare at man rett og slett ikke tåler produktene? Har prøvd så mye i ansiktet i løpet av mange år (er over 40 nå) og alt gir meg store, røde og vonde kviser. Lar jeg være er det ingen kviser, men huden blir tørr og flasser i panna 😅 Noen som har opplevd noe lignende eller har kunnskap om det? Anonymkode: 24c85...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:20 #2 Del Skrevet søndag kl 11:20 Det kommer helt ann på hva slags produkter det er. Anonymkode: 85ddb...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:44 #3 Del Skrevet søndag kl 11:44 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det kommer helt ann på hva slags produkter det er. Anonymkode: 85ddb...2f0 Ja, skjønner at produktet i seg selv kan være problemet, lurte bare på om det kunne være et normalt problem at huden må "venne seg til" produktet og at det går seg til med tid. Jeg har prøvd så mye forskjellig at jeg hadde trodd jeg skulle klare å finne noe som passer huden min etter hvert. -TS Anonymkode: 24c85...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:51 #4 Del Skrevet søndag kl 11:51 Ja, for meg er det sånn bortsett fra når jeg «sjonglerer innad» med produkter fra la roche posay. Anonymkode: ff09f...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:01 #5 Del Skrevet søndag kl 14:01 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, skjønner at produktet i seg selv kan være problemet, lurte bare på om det kunne være et normalt problem at huden må "venne seg til" produktet og at det går seg til med tid. Jeg har prøvd så mye forskjellig at jeg hadde trodd jeg skulle klare å finne noe som passer huden min etter hvert. -TS Anonymkode: 24c85...083 Igjen, det kommer ann på hva slags type produkt det er, feks med retinol/retinal er det ikke uvanlig. Anonymkode: 85ddb...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:54 #6 Del Skrevet søndag kl 14:54 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Igjen, det kommer ann på hva slags type produkt det er, feks med retinol/retinal er det ikke uvanlig. Anonymkode: 85ddb...2f0 Takk! Nyttig å vite 😊 -TS Anonymkode: 24c85...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet søndag kl 16:04 #7 Del Skrevet søndag kl 16:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Igjen, det kommer ann på hva slags type produkt det er, feks med retinol/retinal er det ikke uvanlig. Anonymkode: 85ddb...2f0 Dette. Det kan også være andre ingredienser du reagerer på, eller at huden din er sensitiv/,reaktiv og ikke tolererer sterke, aktive ingredienser. Har du forsøkt produkter beregnet på sensitiv hud? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:01 #8 Del Skrevet søndag kl 20:01 Roci skrev (3 timer siden): Dette. Det kan også være andre ingredienser du reagerer på, eller at huden din er sensitiv/,reaktiv og ikke tolererer sterke, aktive ingredienser. Har du forsøkt produkter beregnet på sensitiv hud? Det står det på dem i hvert fall, men jeg har ikke så mye kunnskap om sånt til at jeg skjønner ut ifra ingredienser at det stemmer. Men skal sjekke ut produkter uten retinol i hvert fall 😊 -TS Anonymkode: 24c85...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:16 #9 Del Skrevet søndag kl 20:16 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det står det på dem i hvert fall, men jeg har ikke så mye kunnskap om sånt til at jeg skjønner ut ifra ingredienser at det stemmer. Men skal sjekke ut produkter uten retinol i hvert fall 😊 -TS Anonymkode: 24c85...083 Hvis du er ute etter anti aging så er det retinol/retinal som gjelder. Anonymkode: 85ddb...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:59 #10 Del Skrevet søndag kl 22:59 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du er ute etter anti aging så er det retinol/retinal som gjelder. Anonymkode: 85ddb...2f0 Ja, men så sier noen over her at det kan føre til kviser, og det vil jeg jo helst unngå. Heller noen ekstra rynker enn store, smertefulle, gufne kviser som fører til arr i fjeset mitt. -TS Anonymkode: 24c85...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:11 #11 Del Skrevet søndag kl 23:11 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, men så sier noen over her at det kan føre til kviser, og det vil jeg jo helst unngå. Heller noen ekstra rynker enn store, smertefulle, gufne kviser som fører til arr i fjeset mitt. -TS Anonymkode: 24c85...083 Det er midlertidig. Anonymkode: 85ddb...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:11 #12 Del Skrevet søndag kl 23:11 Du kan google retinol purging og lese om det. Anonymkode: 85ddb...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:51 #13 Del Skrevet søndag kl 23:51 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er midlertidig. Anonymkode: 85ddb...2f0 Det var det jeg spurte om i HI, men fikk liksom ingen bekreftende svar 😄 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du kan google retinol purging og lese om det. Anonymkode: 85ddb...2f0 Takk! Nyttig lesing, kan prøve å holde ut og se om det fungerer før jeg bytter 😊 -TS Anonymkode: 24c85...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet i går, 09:41 #14 Del Skrevet i går, 09:41 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det var det jeg spurte om i HI, men fikk liksom ingen bekreftende svar 😄 Takk! Nyttig lesing, kan prøve å holde ut og se om det fungerer før jeg bytter 😊 -TS Anonymkode: 24c85...083 Hvilke produkter er det du bruker, da? Det er lettere å si noe konkret om hva reaksjonen din kan skyldes dersom du opplyser om dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå