Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har nylig fått  vårt tredje barn og mellomste er 3 år. Hun er av typen som er høyt og lavt, og kan absolutt ikke sitte stille. Pga baby faller mye av jobben med henne på mannen min og det går veldig dårlig. Her er det trassalder delux, og hun nekter å kle på seg, spise, gå ut døra kan ta 45 minutt, slår oss om hun kjeder seg, hopper på storesøsken, roper hele døgnet og har null evne til å leke med noe alene. Mannen min takler dette dårlig og jeg sitter med hjertet i halsen hele dagen. Når jeg tar henne får jeg henne delvis til å gjøre ting, men pga baby må mannen ha henne i perioder og da klikker begge. Hun krever vi konstant leker med henne for å ikke slå, løpe eller hoppe på oss og han er bitter for at jeg legger dette på han. I dag er jeg veldig syk med feber og når hun bare stod å dro storesøsken i håret sa jeg at faren må sette henne igang med lek og han ble så sur og mente jeg burde bidra. Jeg satt da med en baby som ikke hadde sovet på 3 timer og som også er syk. Det hjelper ikke at det er -16 grader ute heller og mannen nekter å gå ut.

Hva gjør dere med slike aktive 3 åringer? Vi setter såklart grenser, hun får ikke slå, men gjør det likevel. Hun bare ler oss i ansiktet. Vårt eldre barn er helt motsatt så dette har vært et skikkelig sjokk for oss.

Anonymkode: 9cc73...0b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...