AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Del Skrevet 5. januar Hei! Jeg begynte i en jobb i slutten av oktober, det var egentlig lyst ut som en 50% så jeg skulle i hovedsak kombinere med min andre 50% sann at det ble 100%, men de var så interessert i meg at de tilbydde meg 100% noe jeg sa ja til. nå på fredag ble jeg kalt inn på drøftelse møte med sjefen fordi de har ikke nok arbeid til å fylle ut stillingen min, de skulle komme tilbake til endelig svar ang justering i stillingen innen 1 uke men mitt spørsmål er hva kan jeg gjøre i denne situasjonen? Jeg må ha en 100% inntekt for å klare meg, jeg ser etter nye jobber men i mellomtiden lurer jeg på om det er noe støtte man kan få i sanne situasjoner hvor man blir satt ned i stilling? Jeg er super stresset og aner ikke hvordan dette skal løse seg, så alle tips og råd settes pris på Anonymkode: 8b225...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #2 Del Skrevet 5. januar Du kan ha rett på dagpenger dersom endringen er 50 prosent eller mer. På på nav.no. Men har du kontrakt på 100 prosent? Husk da gjelder vanlige oppsigelsesreglene. Er dette nedbemanning? Permittering? Eller har de bare ombestemt seg, det kan de ikke. Anonymkode: 8ac85...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #3 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan ha rett på dagpenger dersom endringen er 50 prosent eller mer. På på nav.no. Men har du kontrakt på 100 prosent? Husk da gjelder vanlige oppsigelsesreglene. Er dette nedbemanning? Permittering? Eller har de bare ombestemt seg, det kan de ikke. Anonymkode: 8ac85...e66 Jeg har kontrakt på 100% ja. Dette er en privat renholds bedrift, og de har mistet noen kontrakter som da gir de mindre plasser å rengjøre, og siden jeg var sist inn gikk det utover meg. Anonymkode: 8b225...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #4 Del Skrevet 5. januar Du må ta kontakt med fagforeningen din med en gang. De kan hjelpe deg. Anonymkode: a00fb...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå