Gå til innhold

Mann A eller mann B?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

A:

ser bra ut. Godt trent. Egenfokus på høyden. Perfekt match sexuelt. Får stadig vekk merksemd fra andre kvinner, og til tider klarer han dessverre  ikke styre lystene sine.

B:

ser under middels ut. 100% lojal, men kjedelig type. Greit sexliv, aldri utro. Lavere enn mann A.

Anonymkode: c4645...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Alternativ C : ingen av dem. Ikke «settle» for verken utroskap eller kjedsomhet?

Anonymkode: e00ae...d21

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker de som holder på med flere samtidig så er man ikke seriøs med noen av dem🤔  

Anonymkode: 61b56...ca4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utro mot trofast? Trofast seff eller valg C. 

Valg av partner er det viktigste valget man gjør i livet, over utdannelse. Hjelper ikke å etablere seg sammen når det går til helvete. 

Jeg er mann og har valgt ei trofast ei som går i krigen sammen med meg om det trengs, lite drama og tull. Kjedelig? Ja, men ikke hvis det trengs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

A:

ser bra ut. Godt trent. Egenfokus på høyden. Perfekt match sexuelt. Får stadig vekk merksemd fra andre kvinner, og til tider klarer han dessverre  ikke styre lystene sine.

B:

ser under middels ut. 100% lojal, men kjedelig type. Greit sexliv, aldri utro. Lavere enn mann A.

A: Høyde har ingenting å si for meg. En mann som ikke klarer å styre lystene sine er helt uaktuelt uansett.

B: Utseende betyr ikke så mye for meg hverken høyde eller ellers, at han er lojal er viktig, har enda tilgode å møte en kjedelig mann. At han er tro mot meg og seg selv betyr alt for meg. Uten det på plass blir det null sex, og det blir et veldig kjedelig sexliv 😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A, selvsagt. Folk som ikke gjør en innsats for å være høy nok, må rett og slett ta seg sammen!

Anonymkode: ad8e1...94b

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke vet hvem du vil ha selv, er du egentlig ikke nok glad i noen av dem til å ta relasjonen et steg videre. Derfor bør du ikke velge noen av dem.

Anonymkode: 6a7b3...508

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, selvfølgelig. Du liker dem jo ikke. Mann A bare bruker deg, mann B bare bruker du.

Anonymkode: 8ccd8...6c7

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

A:

B:

Ingen av de, hvis du ikke klarer å velge så har du ikke følelser for noen og vil bare ha en fyr. 

Anonymkode: d4f12...62b

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

A, selvsagt. Folk som ikke gjør en innsats for å være høy nok, må rett og slett ta seg sammen!

Anonymkode: ad8e1...94b

Ja, jaggu. 🤣

Anonymkode: 229eb...551

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A:

B:

Hvordan ser de ut da? 

er mann A blond med blå øyner

er mann b med blå og brunt hår?

Anonymkode: 57017...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A:

B:

Hvem av de tjener mer penger?

Anonymkode: faf25...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyden syns jeg ikke er relevant, men bortsett fra det har jeg gått fra en B til en A. B viste seg etterhvert å være alt for kjedelig og lat. Han ønsket kun å sitte på sofaen og ryddet aldri etter seg. Det hjalp liksom ikke så mye at han ikke flørtet med andre damer da.

Min nåværende kjæreste, typ mann A, er helt perfekt på alle andre områder annet enn det at han har litt mye bekreftelsesbehov i perioder. Han er aldri fysisk utro. Jeg har kjent/kjent til han lenge, og det er godt kjent at han er dn flørter. Så vidt jeg vet har han ikke flørtet med andre etter at han ble sammen med meg, men jeg kan jo aldri vite. Han påstår at jeg gir han nok bekreftelse (jeg gir veldig mye, både verbalt og fysisk, for slik er personligheten min). Eksen ga ikke bekreftelse i noe særlig stor grad, lite interessert i sex etterhvert osv. Jeg tenker uansett at totalpakka er så bra at jeg bare må leve med at han flørter litt. Jeg er litt flørtete selv, men klarer å styre meg når jeg er i forhold. Det skal sies at denne mannen har en veldig interessant personlighet i tillegg da. Han er veldig smart, morsom og reflektert. Vi har lange, lange samtaler og har veldig mye til felles. 

Anonymkode: 098dd...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...