AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:18 #1 Del Skrevet søndag kl 07:18 Hei! Noen som vet hvordan disse er i størrelse? Primært slimfit skjortene. bruker vanligvis S/M i overdeler, men erfaring fra designer klær at de ofte er svært små i størrelse Anonymkode: dc3f1...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:05 #2 Del Skrevet søndag kl 09:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Noen som vet hvordan disse er i størrelse? Primært slimfit skjortene. bruker vanligvis S/M i overdeler, men erfaring fra designer klær at de ofte er svært små i størrelse Anonymkode: dc3f1...729 Er du mann eller dame? Anonymkode: 69e26...1e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er du mann eller dame? Anonymkode: 69e26...1e4 Dame Anonymkode: dc3f1...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dame Anonymkode: dc3f1...729 Jeg har bare en skjorte og den er i boyfriend fit. Den er romslig / stor i armene og brystet, men liten nederst ved hoftene. Jeg må ha nederste knapp åpen. Anonymkode: 69e26...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Jeg opplever de skjortene som normale i størrelsen. Kanskje litt små akkurat over brystpartiet. Bruker du S/M ville jeg gått for M 😄 Anonymkode: 6d7d8...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Syns de er ganske normale i størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå