NakenPanda Skrevet 6. januar #21 Del Skrevet 6. januar 3 åringen sovner rundt 20.00 mer eller mindre hver kveld, sover til 07-0730 ish, ingen dupp på dagtid da ødelegger det leggetiden som fort blir 21.00 så unngår det. Sover gjennom hele natta stort sett hver dag, men rusler litt inn til oss noen dager og sover litt, før kl 0500 legges han tilbake i senga si konsekvent. Veldig enkel å legge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #22 Del Skrevet 6. januar 2-3 år gamle? Hm. Har 3 barn, som i dag er mellom 8 og 16 år. La meg tenke tilbake: Barn 1: la seg uten problem ca kl 19, null problem med legging/oppvåkninger. Men, våkna konsekvent 05:00 ca….i et par år rundt den alderen. Gikk likevel greit, for morgenene kunne vi bytte på. Barn 2: veldig lik første. Så ble mange år med morgen kl 05 her 🙈 😂 Barn 3: Oh hoi…godt man ikke vet hva som ligger foran må jeg bare si. Innsovning på kvelden tok betydelig lengre tid, men var likevel sånn ok. Dette barnet sov ikke mer enn max 2-3 timer i strekk før hen bikket 3 år 😵💫😵💫😵💫 og var over 4 før jeg jevnt over kunne legge meg en kveld og forvente å få sove uforstyrra til (tidlig) morgen. Siste der tok knekken på meg. Anonymkode: a65ad...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #23 Del Skrevet 6. januar Jeg har en toåring og syns du er heldig! Min sover 20-06, med lange oppvåkninger om natta. Når han en sjelden gang ikke våkner om natta starter dagen nærmere 5. Sover en time til lunsj. Anonymkode: 55847...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå