AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Del Skrevet 5. januar Hvem kan kontaktes? Kjenner en i et forhold hvor han drikker. Jeg tror hun skjuler forbruket hans. Finner unnskyldninger. Vil ikke blande meg for mye, men tenker dette ikke er sunt. Kan jeg uttryke min bekymring på melding og legge ved kontaktinfo? Kanskje chattetjenester om det føles mindre "avslørende"? Og selvsagt si hun kan komme til meg. Ønsker at begge får hjelp. Føler heller ikke at det er riktig å stå helt på sidelinjen. Jeg tror det kan føles skamfullt, og vanskelig å være i den situasjonen. Jeg kjenner denne personen og de liker ikke mye "oppmerksomhet" rundt seg. Anonymkode: 1e95d...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #2 Del Skrevet 5. januar Hva skulle det være godt for? De har vel også Google? De trenger ikke din hjelp for å finne ut hvor man henvender seg. Med mindre det er deg eller din partner som sliter så ligg unna. Anonymkode: 61631...a12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå