Gå til innhold

Singel med små barn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ville du vurdert å date en med relativt små barn om dine barn var store? Hvorfor, hvorfor ikke? Hva skulle til for at du skulle gjort det likevel (dersom svaret i utgangspunktet var nei)?

Anonymkode: 41910...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan kun svare som alenemor.  Har aldri hatt problem med å finne noen som har villet date meg.  Men anbefaler de med barn å være ekstra kresen på hvem de dater/ blir sammens med.  Mye rart der ute, og som kan gjøre stor skade på et lite barn.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det ville jeg ikke vurdert. Mine barn er «voksne» og jeg er ferdig med den delen av livet. Jeg vil reise mye og være fri. Da måtte det i tilfelle være en utrolig spesiell mann og min store kjærlighet. Jeg går ikke videre med noen som har små barn nå. 

Elsker barn og har vært 100% mamma i 18+ år. Derfor føler jeg meg helt ferdig med småbarn.

Anonymkode: e1b18...8b8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei det ville jeg ikke. Ville aldri datet noen med barn under 20år. 

Anonymkode: 09ba9...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine barn er store, da jeg fikk barn tidlig. Men for den rette kunne jeg det. Og har den rette barn, hadde det nesten vært vel så bra at ungene var små, så man ble kjent med de tidlig, og ikke  som ungdommer. (Jeg er i en alder der mange fortsatt har små barn) 

Men helst er jeg på utkikk etter en uten barn eller store barn. 

Anonymkode: 78b6b...662

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei, det ville jeg ikke vurdert. Mine barn er «voksne» og jeg er ferdig med den delen av livet. Jeg vil reise mye og være fri. Da måtte det i tilfelle være en utrolig spesiell mann og min store kjærlighet. Jeg går ikke videre med noen som har små barn nå. 

Anonymkode: e1b18...8b8

Samme her. Mine er voksne og har flyttet ut. 

K53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I utgangspunktet nei. Hvis jeg hadde møtt en mann med mindreårige barn og tenkt at han var så spesiell at vi var ment for hverandre, så hadde jeg gått for særboerskap til barna var voksne. Hvis han hadde prøvd å presse gjennom samboerskap så hadde han ikke vært den rette.

Anonymkode: e0792...d66

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg har små barn selv og ønsker ikke leve i en mine, dine og våre familie.

Anonymkode: 2ffcd...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I utgangspunktet vil jeg helst slippe barn, men merker jo det blir vanskeligere med alderen.

Anonymkode: 9f8e1...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Problemet med å date alenemødre er at du aldri blir sidestilt med barna. De blir alltid valgt først, Ergo for en mann uten barn er det tap tap

Anonymkode: 79d98...ced

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Campine skrev (13 timer siden):

Kan kun svare som alenemor.  Har aldri hatt problem med å finne noen som har villet date meg.  Men anbefaler de med barn å være ekstra kresen på hvem de dater/ blir sammens med.  Mye rart der ute, og som kan gjøre stor skade på et lite barn.

Enig. Som singel og pappa til en liten en tar det lang tid før den jeg dater før møte barnet. Det er veldig mye rart og potensielt skadelig for barnet. 

Anonymkode: 87102...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, jeg har små barn selv og ønsker ikke leve i en mine, dine og våre familie.

Anonymkode: 2ffcd...2bf

Klarer du ikke å se på alt sammen som «vår» familie? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ville du vurdert å date en med relativt små barn om dine barn var store? Hvorfor, hvorfor ikke? Hva skulle til for at du skulle gjort det likevel (dersom svaret i utgangspunktet var nei)?

Anonymkode: 41910...6c9

Hadde nok ikke brydd meg bare vi fikk litt tid med hverandre innimellom når man har barnefri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Enig. Som singel og pappa til en liten en tar det lang tid før den jeg dater før møte barnet. Det er veldig mye rart og potensielt skadelig for barnet. 

Hørtes veldig fornuftig ut🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...