AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Del Skrevet 4. januar Hva tenker dere om en mann som snakker mye med dere på dagen også kan det ta plutselig 6 timer eller 8 timer før han svarer? Noen menn som kan forklare hvorfor sånt skjer? Gjør dere sånn når dere er på besøk hos familie også? Mener det ikke er en uting, bare lurer på om noe skurrer. Anonymkode: 0f317...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Del Skrevet 4. januar Tror du ikke det kan ha sammenheng med jobb, søvn og sosialt liv? Anonymkode: 4e849...7be 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #3 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror du ikke det kan ha sammenheng med jobb, søvn og sosialt liv? Anonymkode: 4e849...7be De fleste jeg kjenner pleier å svare uansett!! Bare tenkte han var med flere damer samtidig. Anonymkode: 0f317...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #4 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De fleste jeg kjenner pleier å svare uansett!! Bare tenkte han var med flere damer samtidig. Anonymkode: 0f317...cde Ingen her kan jo vite hva han driver med. Anonymkode: 5f4c5...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #5 Del Skrevet 4. januar Men som regel hvis du føler det er noe som skurrer så er det som regel det. Anonymkode: 5f4c5...dba 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #6 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva tenker dere om en mann som snakker mye med dere på dagen også kan det ta plutselig 6 timer eller 8 timer før han svarer? Noen menn som kan forklare hvorfor sånt skjer? Gjør dere sånn når dere er på besøk hos familie også? Mener det ikke er en uting, bare lurer på om noe skurrer. Anonymkode: 0f317...cde Enten er du så pågående at han blir lei og må ha pause. Eller så har han noen andre på si han prater med og Anonymkode: 3ab01...22e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #7 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De fleste jeg kjenner pleier å svare uansett!! Bare tenkte han var med flere damer samtidig. Anonymkode: 0f317...cde Jeg kan gå en arbeidsdag uten å se på mobilen min. Det er for mye å gjøre og i matpausa skravler jeg med mine kollegaer. Hvis jeg tar matPAUSE. Hvis han hver dag jobber mellom 0800 og 1600 og snakker masse med deg da, men ikke på kvelden og i helgene, ville jeg nesten lurt på om han har familie. Hvis det er mer usystematisk og ikke relatert til arbeidstid ville jeg tenkt at det var at han lever livet sitt. Anonymkode: 139c7...e16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #8 Del Skrevet 5. januar Har han barn? Gjør andre ting? De fleste har vel fylt opp kalenderen sin og sitter ikke venter på melding. Kanskje han er god på å være tilstede der han er. Jeg har (kvinnelige) venner som også er slik. Det er ikke sånn at jeg tror at de er lei av meg eller ikke liker meg fordet. Anonymkode: ffe94...e49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #9 Del Skrevet 5. januar Det er ikke sunt å meldes hele døgnet rundt Anonymkode: 652e5...28f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #10 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva tenker dere om en mann som snakker mye med dere på dagen også kan det ta plutselig 6 timer eller 8 timer før han svarer? Noen menn som kan forklare hvorfor sånt skjer? Gjør dere sånn når dere er på besøk hos familie også? Mener det ikke er en uting, bare lurer på om noe skurrer. Anonymkode: 0f317...cde Jeg tenker at han har samboer eller kone så på kveldene er han med ho og kan ikke avsløre at han er på mobilen og sender mld til damer. Det var første jeg tenkte. Da er de veldig på på dagen når de lissom ikke har fruen hengende rundt seg. Anonymkode: 1fb9a...e01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #11 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tenker at han har samboer eller kone så på kveldene er han med ho og kan ikke avsløre at han er på mobilen og sender mld til damer. Det var første jeg tenkte. Da er de veldig på på dagen når de lissom ikke har fruen hengende rundt seg. Anonymkode: 1fb9a...e01 Ja, dette er jo ganske innlysende. Finn deg en annen, Anonymkode: 99458...862 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #12 Del Skrevet 6. januar Kjæresten min og jeg har barn. Forventer ingen svar fra morgen til 17.00. Og i travle hverdager kan han være MIA et døgn. Han sender som oftest et livstegn i løpet av dagen da. Andre dager chatter vi masse, noen ganger sendes bare noe info og noen dager alt fra 10 min telefon samtale til timer. Nå er vi hovedsakelig sammen hver helg og alle ferier og skal flytte sammen i løpet av året. Viktigste er at vi kommuniserer veldig godt anerkjenner hverandres behov. Anonymkode: 8464f...826 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #13 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 0.38): Hva tenker dere om en mann som snakker mye med dere på dagen også kan det ta plutselig 6 timer eller 8 timer før han svarer? Noen menn som kan forklare hvorfor sånt skjer? Gjør dere sånn når dere er på besøk hos familie også? Mener det ikke er en uting, bare lurer på om noe skurrer. Anonymkode: 0f317...cde Tror du må være mer tydelig på hva du egentlig spør om, for dette var veldig utydelig. Er dette en person du jobber med og snakker med iløpet av arbeidsdagens, og så kan det gå 6 - 8 timer å få svar hvis du sender en melding etter arbeidstid? I så fall tenker jeg at det er helt ok. På jobb - en rolle. Etter jobb - en annen rolle og andre forpliktelser å bruke tid på. Og hvorfor spør du hva menn mener? Jeg kan fint unngå å se en melding på flere timer, eller noen ganger føler jeg ikke for å svare med en gang (må kanskje tenke litt på saken), og det kan ta både 8 og 18 timer før jeg svarer. Sender noen en melding, tenker jeg at det ikke brenner. Og hva har dette med besøk hos familien å gjøre? Anonymkode: 52647...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #14 Del Skrevet 6. januar Umulig å si det da, kanskje han har en type jobb hvor det er mye dødtid og kjedsomhet så han chatter masse på dagtid, men så har han litt mer aktiv livsstil på kveldene med trening, venner, hobbyer etc og sitter ikke like limt til skjemen? Selv liker jeg ikke å ha lange samtaler på chat med mindre jeg faktisk kjeder meg ihjel omtrent, sitter i sofaen en søndag med PC i fanget. Flyr jeg rundt og gjør andre ting så svarer jeg ikke momentant på alt, spesielt ikke når det er noen som "krever" oppmerksomhet (sier "sjekk ut denne låten" og sender youtube-lenker for eksempel, da er det at jeg ligger og ser på TV bra nok unnskyldning for at jeg ikke gidder engasjere meg akkurat der og da). Anonymkode: c887f...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå