Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har prøvd produktene fra HiPP? Er de bra/bedre enn andre på markede? Og kan morsmelkerstatningen deres anbefales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jag har provat dem. Jag försökte laga den mesta babymaten själv men köpeburkar är också väldigt bra att ha. Jag föredrog faktiskt HIPP, just för att de var ekologiska och inte från så stora märken.

prisvärt.

Gott.

Särskilt en grönsakslasagne de hade, eller pastan.

Jag säger: prova, gillar inte barnet en burk (oavsett märke) så prova en annan (samma eller ett annat) men våga prova olika märken - det kan finnas riktiga favoriter där ute.

Gjest Mamma Mø
Skrevet

Brukte både de fra Hipp, Nestle og Småfolk, i salig blanding.

Var godt fornøyd med alle tre, og satte pris på litt variasjon- de har jo ikke akkurat de samme rettene, så da hadde vi mer å velge imellom.

Morsmelkerstatning har jeg ikke erfaring med, men middagene på glass var ihvertfall opopulære hos poden! Men ikke de store forskjellene fra feks. Nestle.

Gjest Maddy
Skrevet

Har brukt litt av grøten og pure som Hipp har og har vært ganske fornøyd eller rettere sagt vesla mi har likt det da :)

Gjest gjest1
Skrevet

Sønnen min liker glasset med nudler og grønnsakslasagnen. Men jeg synes de tilsetter unødvendige ting, som f eks lasagnen som inneholder 5% fløte. Barna skal jo ikke ha melkeprodukter så tidlig (dette er 8-månedersglass), dessuten er fløte fett (usunt fett).

Jeg synes også hvetegrøt med vanilje er hårreisende greier. Det er jo noe sånt som 40% sukker i den.

Skrevet

Vi brukte MME fra Hipp innimellom, men den var jo en del dyrere enn Nestle så vi brukte nok den mest. Gutten vår likte begge godt.

Han har faktisk foretrukket middagsglass fra Hipp.

Gjest Gjest
Skrevet
Sønnen min liker glasset med nudler og grønnsakslasagnen. Men jeg synes de tilsetter unødvendige ting, som f eks lasagnen som inneholder 5% fløte. Barna skal jo ikke ha melkeprodukter så tidlig (dette er 8-månedersglass), dessuten er fløte fett (usunt fett).

Jeg synes også hvetegrøt med vanilje er hårreisende greier. Det er jo noe sånt som 40% sukker i den.

Har de mer sukker i sine produkter enn f.eks. Nestle?

• 4 år senere...
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har nå brukt HIPP ( ECO1) på gutten min, som er 3 mnd og 2 uker snart!

Jeg er veldig fornøyd , og vi prøvde NAN først men det ble han skikkelig dårlig i magen av, og både NAN lukten og bæsjene lutet grusomt, og den MME smakte også rart!

Men HIPP er alt bare mye bedre synes jeg da det smaker ikke kunstig!

ANBEFALES!!

Endret av Luremegpå
Skrevet

Vi begynte med HIPP mme etter å ha prøvd alle andre merker på markedet, og det var den eneste som fungerte for vår sønn. Dyrere, men virkelig verdt pengene. Grøten er også dyrere, men er den han har villet spist mest av. Er også utrolig fornøyd med glassene, spesielt grønnsakslasagnen. Jeg er ikke spesielt opptatt av økologisk mat, og synes det er dumt at hipp sine produkter er dyrere, men poden foretrekker dette merket, og magen hans er best når han spiser/drikker mat og mme fra hipp - så da er det verdt hver krone.

Gjest pysepusen
Skrevet

Vi bruker Hipp sine fruktbeger og glassene med yoghurt. Synes de er veldig greie! Middagene lager jeg selv, men de gangene jeg har glemt å ta opp fra frysen og ikke vært hjemme har jeg kjøpt. Det har endt med en gutt som nekter å spise (han pleier normalt spise 180 g middag). Det er veldig smakløst synes jeg.

Men er mye mer positiv til Hipp og Småfolk sine produkter framfor Nestle, det styrer vi unna så godt vi kan her.

Gjest Gjest
Skrevet

vis du er intresteri i økologisk mat til barn kan eg anbefale deg en tur innom en økologisk butikk.ellers kan det vere lurest å lage middagene selv.eg brukte collet morsmelkerstatning og var veldig fornøyd med den.videre har hervik saft uten tilsettingstoff som er veldig bra.

Skrevet

Vi bruker MME fra Hipp og har ei veldig fornøyd lita jente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...