Gå til innhold

Robinson-ekspedisjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som synes det var ok at Jo forsvant ut i går???

Nå er min store "frykt" at han skal klare å holde seg lenge nok på Skjebnens øy til å vinne hele sulamitten..

Hvem er din favoritt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var godt at han gikk ja...men håper ikke han slår Gina nå da....frykter nok helst at han gjør det da...men han kan ikke få komme tilbake i ekspedisjonen!! tenk om han vinner da!!! :-?

Skrevet

Uff ja, jeg er en robinson tilhenger og veldig glad for at jo gikk ut. Uff, han var så ekkel og selvopphøyelig.

Skrevet

Fint at han gikk ut, ja..han er ingen verdig vinner. Syns kanskje at hun Ann Karene (?) kunne være det, selv om jeg ikke synes noe særlig om henne i begynnelsen..syns hun har komt seg etterhvert

Skrevet

Er LITT enig med Rena, Ann Karene har kommet seg noe siden begynnelsen..men jeg liker henne ikke så godt! en ting skal hun ha: hun er en fighter! beundringsverdig at hun holder ut med de brannsårene under slike forhold! Bøyer meg i støvet der ja!

Kunne kanskje tenkt meg Roger som vinner...(får jeg mange sinte motstandere på nakken nå mon tro? :ler: )

Skrevet

Det mest skremmende av ALT er jo om ei som har brukt 90% av tiden med å nappe hår med pinsett vinner en ROBINSON .... Det ville vært tragisk og over og ut for hele konseptet mener jeg...

Skrevet

Jeg liker Gina jeg og håper hun vinner.. :oops:

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg holder med Ann Mari!! Har kjempe respekt for Ann Karene også nå, for hun er jo dyktig på kappestrid og robinsonkamp, og virker intelligent. Har mot til å si hva hun mener!! JUBLET når Jo ble sendt av!!!! Men FRYKTER at han kommer inn igjen!!!

Skrevet

Det er neppe så mange av oss KG'ere som kjenner disse personene som er med i Robinson.

Ergo er det vel neppe noe som helst grunnlag for å synes at X er en drittsekk og at Y er ei godjente.

Husk at dette er et spill..... :briller:

Gjest lilletroll
Skrevet

Men så var det måten man spiller dette spillet på, da.....

Skrevet

Nå har ikke jeg fulgt med hver eneste episode av Robinson men jeg synsd det hadde vært gøy om Jo vant. Jentene rotter seg sammen og ingen liker han. Liker ingen av jentene. Det hadde vært morro om Bjørn Andre hadde vunnet. Han virker så snill :lol:

Gjest Frøken Dings
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg holder en knapp på Roger, synes han er sympatisk og en verdig vinner, om enn bergenser! :wink:

Bjørn André er jeg temmelig lei av, og jeg håper de pælmer han og diktboka hans hjem neste gang.

Skrevet

Har heiet på Bjørn André fra starten. Han falt jeg veldig for. Hans vesen og humør. Synes veldig synd på ham da han havnet i dårlig selskap (Jo og Gina) det var fryktelig dumt. Men håper han redder inn den igjen da. Han ble jo lurt og brukt! *klemmeklemme BA*

Ellers får jeg mer og mer sansen for Roger altså. Han står mer tydelig frem nå, han jobber og står på, og så er han ingen intrigemaker.

Skrevet

Har heiet på Mona kjempeleneg nå, en skikkelig dame med bein i nesa. Men så føyk hu ut i går, får satse på at hun får kjempa seg inn på skjebnens øy :lol:

Ellers er Roger også en favoritt hos meg.

De andre begynner jeg å bli rimelig leia av nå. Hadde jeg vært på øye hadde jeg nok kasta diktskriveboka til Bjørn Andre på bålet mens han sov. Hallvard har jo stort sett bare sovet....De andre jentene er jo greie de, men ingen av dem som utpreger seg i mine øyne.

• 3 uker senere...
Skrevet

Så flott at Ann Karene vant! Første gang jeg syns det er en verdig Robinson-vinner - faktisk. Kjempebra :D !!!

• 19 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Her er introen til sesongen. 

Anonymkode: 36c6d...51b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her er introen til sesongen. 

19 år senere?😂

Anonymkode: 986bc...2d1

Skrevet

Ja, gøy å grave frem gamle tråder haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...