Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #1 Del Skrevet 15. mars 2002 Har du hatt hatt sex med noen som i dag er kjendis. TV-kjendiser, NRK, tv2, aviser blad skuespillere osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. mars 2002 #2 Del Skrevet 15. mars 2002 Min kjæreste har hatt sex meg; kjent her på KG-debatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 15. mars 2002 #3 Del Skrevet 15. mars 2002 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #4 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg har ikke hatt sex med en kjendis. Men her kommer en liste med kjendiser og et par andre som jeg godt kunne like å havne til køys med (plasseringen på listen er helt tilfeldig): Russell Crowe Erik Thorstvedt Ingvar Ambjørnsen Martin (en som jeg er litt forelsket i) Richard Gere Judd Nelson Naboen (mmmmm, sjarmør) Robin Williams Jack Nickolson Tom Berenger Bård Tufte Johansen Nicolas Cage Harvey Keitel Alex Rosén Mel Gibson Ramsey Sven Nordin Torgrim Eggen Trond Viggo Torgersen Al Pacino Lars Barmen Sam Shepard Ja, min smak spenner vidt...fra stort til smått. Hilsen Ane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. mars 2002 #5 Del Skrevet 15. mars 2002 samtidig synes jeg at han (er vis på at d er en mann som laget denne tråden)glemte av politikere i denne listen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #6 Del Skrevet 15. mars 2002 Har i min ungdom klina med en i DDE - leenge før det het DDE. Ellers har jeg kjent alle jeg har hatt sex med, og det holder for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #7 Del Skrevet 15. mars 2002 Si meg, er det ingen her inne som har hatt sex med Rune Rudberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 15. mars 2002 #8 Del Skrevet 15. mars 2002 Nei,ikke med Rudberg,men med en i bandet hans....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scarpetta Skrevet 16. mars 2002 #9 Del Skrevet 16. mars 2002 Jeg syns Arve Juritzen er en utrolig flott mann..bare synd han foretrekker menn... Måtte bare få sagt det 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2002 #10 Del Skrevet 16. mars 2002 JEG HAR SEX MED EN PRINS-min prins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 16. mars 2002 #11 Del Skrevet 16. mars 2002 Jo, det er ei her inne som har hatt Rune Rudberg! Se i det gamle forumet, under kultur (!) og litteratur. Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2002 #12 Del Skrevet 16. mars 2002 teller det med en obskur kortfilmskaper som var i dagbladet en gang og sa han hadde sittet i samme bil som mena suvari på en amerikansk filmfestival? nærmeste jeg kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 16. mars 2002 #13 Del Skrevet 16. mars 2002 Jeg har hatt en heftig natt med Ricki Martin.....i en drøm 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. mars 2002 #14 Del Skrevet 16. mars 2002 Jeg har hatt sex med en som kjenner mange kjendiser... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 16. mars 2002 #15 Del Skrevet 16. mars 2002 Er gift med en nesten kjendis (kanskje... snart kjendis). Hvilke kriterier må være tilstede for å kunne kalles kjendis? (et visst antall ganger på TV/Radio eller...?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #16 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg har hatt sex med to kjendiser - en politiker og en musikkfyr........ det ga meg ikke noe ekstra kick å ha sex med de - hvis det er det du egentlig lurer på.... men det er klart at skulle det komme fryktelig nedgangstider så kunne jeg kanskje brukt det jeg vet..... ler høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #17 Del Skrevet 17. mars 2002 Du er jo anonym...kom med navnene da Hilsen ækt se & hør fanatist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 18. mars 2002 #18 Del Skrevet 18. mars 2002 Er d egentlig så interresant d her temaet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 18. mars 2002 #19 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg har hatt sex med 2 kjendiser, en falmende mega-stjerne (som jeg i tillegg har bodd sammen med i 1 år før han ble stjerne) og en norsk kjendis.. Memories.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 18. mars 2002 #20 Del Skrevet 18. mars 2002 Var d bra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå