AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:21 #1 Del Skrevet lørdag kl 23:21 Jeg har så lyst til å la damen min sitte på fjeset mitt. Vil ble kvelt og bare slikke hun, men vet ikke hvordan jeg spørre henne om det. Kan tenke meg at det ikke er BARE BARE for dere kvinner å sitte på et fjes. Full fortståelse. Noen råd om hvordan jeg kan spørre henne om å sitte på fjeset mitt uten for å være masete eller irriterende? Vil ikke være plagsom. Anonymkode: e5aff...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:23 #2 Del Skrevet lørdag kl 23:23 Gud bedre, er det et nytt innlegg om damer som rumpeskvetter? Anonymkode: 066f6...747 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:26 #3 Del Skrevet lørdag kl 23:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gud bedre, er det et nytt innlegg om damer som rumpeskvetter? Anonymkode: 066f6...747 Vet ikke hva du mener… Anonymkode: e5aff...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:41 #4 Del Skrevet i går, 11:41 Er det ikke bare å spørre om hun kan sitte på ansiktet ditt så du kan slikke henne? Dette er vel ikke så uvanlig det vel? Anonymkode: 5fd8c...4eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:41 #5 Del Skrevet i går, 12:41 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Gud bedre, er det et nytt innlegg om damer som rumpeskvetter? Anonymkode: 066f6...747 Det er nok det. Anonymkode: c2a41...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet i går, 12:44 #6 Del Skrevet i går, 12:44 Bare å spørre. Er jo en helt vanlig aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet i går, 12:45 #7 Del Skrevet i går, 12:45 Spør? Nokså vanlig forespørsel 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet i går, 12:51 #8 Del Skrevet i går, 12:51 Bare si hva du ønsker. Er ikke sikkert hun er komfortabel med det, men hun kommer neppe til å reagere særlig negativt på noe såpass vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:52 #9 Del Skrevet i går, 12:52 Det er vel bare å be henne gjøre det. Anonymkode: 40288...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:57 #10 Del Skrevet i går, 12:57 Bare spør? Anonymkode: d1453...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:20 #11 Del Skrevet i går, 13:20 Mas? Er det ikke bare å snakke sammen da? "Jeg har en deilig fantasi om at du setter deg skikkelig på ansiktet mitt og jeg får slikke den deilige fitta di. Kan vi prøve det i kveld?" ❤️ Anonymkode: 21967...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet i går, 13:38 #12 Del Skrevet i går, 13:38 Sit on my face and tell me that you love me 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet i går, 13:42 #13 Del Skrevet i går, 13:42 "Hey, jeg har en kink jeg ikke har fortalt deg om. Er du villig til å gjøre dette <forklar hva du vil>?" End of, vent på svar og respekter svaret du får. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet i går, 13:45 #14 Del Skrevet i går, 13:45 SlemUlv skrev (4 minutter siden): "Hey, jeg har en kink jeg ikke har fortalt deg om. Er du villig til å gjøre dette <forklar hva du vil>?" End of, vent på svar og respekter svaret du får. Det er da ikke noen kink? Ganske vanlig sengegymnastikk. Har aldri blitt spurt; bare blitt plassert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet i går, 13:47 #15 Del Skrevet i går, 13:47 visp skrev (1 minutt siden): Det er da ikke noen kink? Ganske vanlig sengegymnastikk. Har aldri blitt spurt; bare blitt plassert. DU mener det er helt vanlig å ville bli kvelt? Personlig ser jeg på det som en ganske farlig kink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet i går, 13:49 #16 Del Skrevet i går, 13:49 SlemUlv skrev (3 minutter siden): DU mener det er helt vanlig å ville bli kvelt? Personlig ser jeg på det som en ganske farlig kink. Man må jo bruke lårmusklaturen litt da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet i går, 13:50 #17 Del Skrevet i går, 13:50 visp skrev (1 minutt siden): Man må jo bruke lårmusklaturen litt da:) Vel OP skriver at de vil bli kvelt. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vil ble kvelt og bare slikke hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet i går, 13:53 #18 Del Skrevet i går, 13:53 SlemUlv skrev (3 minutter siden): Vel OP skriver at de vil bli kvelt. Tror det bare var litt utrykksmåte. De må jo uansett ha litt luft, haha Jeg vet ikke hvem OP er da men (Onkl P?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 13:53 #19 Del Skrevet i går, 13:53 Vanskelig å slikke samtidig som du blir kvelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet i går, 13:55 #20 Del Skrevet i går, 13:55 visp skrev (1 minutt siden): Tror det bare var litt utrykksmåte. De må jo uansett ha litt luft, haha Jeg vet ikke hvem OP er da men (Onkl P?). Op = Original poster. Mulig det bare var en utrykksmåte, men hun skal likevel ha sjansen til samtykke eller ikke til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå