AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:44 #1 Del Skrevet lørdag kl 22:44 Jeg har pcos og veldig mye hårvekst, og har prøvd det meste av hårfjerningsmetoder. Voksing fungerer definitivt best, særlig for rumpe/lår området, hvor jeg får utslett og masse kviser i flere uker hvis jeg barberer. Men etter 1 mnd har en del av håret på rumpa vokst tilbake, mens håret på lår og legger har begynt å komme litt tilbake. Jeg har ikke råd til å vokse meg til 1200 kr hver mnd, og jeg føler at håret bruker lengre tid på å vokse ut igjen når man "sparer opp" (vet ikke om det egentlig stemmer). Samtidig liker jeg ikke å ha masse hår på rumpa i 1-2 mnd mens jeg venter på neste voksing. Hvordan løser dere andre hårete medsøstre dette? Vurderer å prøve hårfjerningskrem igjen, det er veldig lenge siden sist. IPL hjemmelaser hadde ingen effekt på meg. Og proff laser har jeg ikke råd til. Anonymkode: 47930...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet søndag kl 07:18 #2 Del Skrevet søndag kl 07:18 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har pcos og veldig mye hårvekst, og har prøvd det meste av hårfjerningsmetoder. Voksing fungerer definitivt best, særlig for rumpe/lår området, hvor jeg får utslett og masse kviser i flere uker hvis jeg barberer. Men etter 1 mnd har en del av håret på rumpa vokst tilbake, mens håret på lår og legger har begynt å komme litt tilbake. Jeg har ikke råd til å vokse meg til 1200 kr hver mnd, og jeg føler at håret bruker lengre tid på å vokse ut igjen når man "sparer opp" (vet ikke om det egentlig stemmer). Samtidig liker jeg ikke å ha masse hår på rumpa i 1-2 mnd mens jeg venter på neste voksing. Hvordan løser dere andre hårete medsøstre dette? Vurderer å prøve hårfjerningskrem igjen, det er veldig lenge siden sist. IPL hjemmelaser hadde ingen effekt på meg. Og proff laser har jeg ikke råd til. Anonymkode: 47930...062 Jeg har også PCOS og er snart 42. Den som fungerer best på meg er epilatoren ( Braun, hver 3 uker ) og tradisjonell barberhøvel ( hver 3-4 dager ). På ansiktet voks er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:34 #3 Del Skrevet søndag kl 07:34 Hver fjerde uke i begynnelsen, deretter hver femte og til slutt hver sjette uke. Etterhvert blir hårsekkene svakere og svakere. Noen hårsekker kan bli så skadet at de aldri vokser ordentlig hår igjen. Jeg har svakere hårvekst etter mange år med voksing, selv om jeg nå av og til går 3 mnd uten. Anonymkode: a5d16...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:35 #4 Del Skrevet søndag kl 09:35 Noen her som har prøvd hjemmevoksing? Jeg vurderer det pga prisen av profesjonell voksing Anonymkode: 47930...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:37 #5 Del Skrevet søndag kl 09:37 kaledonia skrev (2 timer siden): Jeg har også PCOS og er snart 42. Den som fungerer best på meg er epilatoren ( Braun, hver 3 uker ) og tradisjonell barberhøvel ( hver 3-4 dager ). På ansiktet voks er best. Jeg har en epilator, men det er så syyykt vondt. Jeg brukte mange timer pr bein også😅 nå har jeg kjøpt hårfjerningskrem, så tenkte å prøve det før neste voksetime Ts Anonymkode: 47930...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå