Gå til innhold

Sex med en mannlig jomfru

Fremhevede innlegg

Gjest megsann
Skrevet

Hei!

Er veldig forelsket for tiden, har blitt sammen med verdens skjønneste gutt!

Så.. til saken.

Han er halvveis i 20-årene og jomfru.

Han har aldri hatt kjæreste før og hadde aldri kysset ei jente eller holdt ei jente i hånden engang før han traff meg.

Bare første kysset vårt var veldig klumsete og det tok litt tid før han kom inn i "rytmen".

Men det er jo egentlig bare veldig søtt da :)

Så jeg har begynt å tenke litt på første gangen vi skal ha sex og slikt :sjenert:

Har selv endel erfaring på området, men kjenner jeg blir litt påvirket av hans usikkerhet på slike ting.

Jeg lurer rett og slett på hvordan jeg kan få han til å føle seg mest mulig komfortabel i en seksuell situasjon?

Han sier han blir nervøs bare ved tanken, og da blir jeg nervøs også..

Føler meg litt dum rett og slett.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke forvent alt for mye i alle fall. Bruk god tid. Han kommer sikkert til å være kjempe nervøs uansett hva du gjør, for han vet at dette har du erfaring med.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg 'lærte opp' en jomfru, og etterhvert lærte han meg noen triks og. :sjarmor:

Du får være 'sjefen'; Han underst, mens du prøver deg fram hva som funker.

• 1 år senere...
Skrevet

jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle det for føler at jeg presser han samtidig som jeg egentlig ikke vil gjøre noe før han er klar.

Han har hintet til det flere ganger ,men føler nesten at det gjør meg enda mer usikker. Har aldri hatt sex med en jomfru før, så vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det. Noen forslag?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du bare har sex med han som du har sex med andre menn. Når han ikke tar styringen så gjør bare du det da. Legg han ned i senga, kline litt og knepp opp knappen i buksa, smake litt og setter deg nedpå den?Vanskeligere er det ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...