Gå til innhold

Far slenger boksere med bremsespor blant barnets klær

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du spør han hvorfor han legger skittentøy/ sitt skittene undertøy i sekken til datteren deres?

Anonymkode: 29471...2cb

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde kasta sekken 🤢

Anonymkode: 6a309...0b0

Og mannen. For en gris - på alle måter!

Anonymkode: 8656e...8ea

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skulle pakke ut av sekken til jentungen og i den finner jeg en bokser med bremsespor. Den har altså samboer puttet oppi sekken midt oppi alle klærne hennes. Og det blir verre - den er på vranga 🤢 ikke evner han å legge den i en egen pose en gang.

Kjenner jeg blir skikkelig forbauset og sjokkert. Er det mulig at en voksen mann er så til de grader uhygienisk og så lite hensynsfull til bakterier som kan smitte?

Er det forresten vanlig at menn har bremsespor i bokserne sine? Han har alltid det når jeg skal vaske klærne hans. Har bare tenkt at det er normalt for menn. Men når jeg fant den i jentungens sekk så stiller jeg meg virkelig forundret ovenfor menns anatomi og mangel på hygiene? Hvorfor ender noen menn slik?

Jeg hadde et problem med hygienen hans i begynnelsen av forholdet, men han tok seg kraftig sammen etter jeg stilte han et ultimatum. Og nå finner jeg altså dette flere år senere.. i jentungens sekk, midt blant klærne hennes! Jeg vet ikke hva jeg skal tenke.

Anonymkode: d0886...286

Herregud for en ekkel ape. Altså jeg forstår godt at du reagerer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du spør om det er vanlig, som om dette er en fast greie? Enten så vet du at han gjør dette, eller så blir du som du sier ‘’sjokkert’’ over at det går an. Ergo er det ikke vanlig. Vanlig hjemme hos dere kanskje.

Anonymkode: 94d0d...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Her var det mye motsigelser gitt! ……. 🙃😅

Anonymkode: 875ed...2ee

Tviler på at historien er helt sann.

Anonymkode: ba132...bcc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Legg den på puten hans

Anonymkode: 01168...1af

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er faktisk så sjokkert, skuffet og sint at jeg nesten griner nå.

Er så utilgivelig at han slang den i jentungens sekk i tillegg.

den respektløsheten han viser til barnet mitt

Må gå og samle meg litt før jeg går inn på tråden igjen :(

Kanskje ikke smøre så tykt på neste gang du skal trolle? Det blir så lite troverdig når «reaksjonene» nærmer seg de samme som hvis man hadde funnet en pistol med lyddemper i den sekken.

Anonymkode: 0bfa7...511

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det verste er at det er ikke striper i bokserne hans. Men større områder med brunt på hele baksiden av bokseren. Jeg begynner virkelig å lure på nå hvor mye han faktisk skjerpet seg den gangen.

Nei, hun er 2 år.. det er den sekken vi pakker med tingene hennes når vi f.eks skal besøke besteforeldre, dra på Lekeland osv. Pakker med mat, bleier, klær osv. Bokseren hans lå i den største lomma hvor alle klærne hennes ligger. 

Hva slags mann er det jeg har :(

Herregud, slapp av litt. 

Ta en seriøs prat med samboeren din igjen og si at sånn ønsker du ikke å ha det. Du har jo trodd alt har vært bra i mange år og hvis du virkelig ikke har sett eller skjønt at han har dårlig hygiene, så har han ikke det. Sånt oppdager man og det handler vel ikke bare om en skarve truse som har havnet feil? 

Anonymkode: 07beb...099

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har han lagt skitne klær i feil skittentøyskurv, eller har han lagt den i barnehage/skolesekken til ungen? 

Anonymkode: 9627c...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er omstendighetene? Om dere er hjemme og han plutselig har lagt den der, så er jo fyren sprø. Men om dere nå har vært på reise, du pakker ut og ser at skittentøyet hans ikke ligger i egen pose, men har havnet blandt rene klær, så overreagerer du enormt. At det er tankeløst, jepp, men dette var i såfall voldsomt. Men du sier ingenting om foranledning, så hvem vet. Dårlig mage kan alle få.

Trodde aldri jeg skulle kommentere en fremmed manns bæsj, men bremsespor er dårlig tørk, det du beskriver er magereaksjon. Sånn, nå er det gjort. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det gitt at han har ment å legge den der? Hvis han har samlet sammen jentungens skittentøy, så har kanskje en av bokserne hans sneket seg sammen med det andre tøyet. 

Man behøver ikke være uhygienisk fordi man får bremsespor. En del mennesker har mage og tarmproblemer som gjør at man har mye løs avføring. Da kan man dessverre få litt lekkasje uansett hvor godt man har tørket og/eller vasket seg etter dobesøk. 

Anonymkode: 0f22e...7df

Ærlig talt, da får han bruke inkontinensbind som alle andre med lignende problemer gjør!! 

Anonymkode: 3d0e0...0de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han må komme seg til legen hvis det er normalen hans, det er ikke verken vanlig eller greit. 

Anonymkode: 4ad6a...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det verste er at det er ikke striper i bokserne hans. Men større områder med brunt på hele baksiden av bokseren. Jeg begynner virkelig å lure på nå hvor mye han faktisk skjerpet seg den gangen.

Nei, hun er 2 år.. det er den sekken vi pakker med tingene hennes når vi f.eks skal besøke besteforeldre, dra på Lekeland osv. Pakker med mat, bleier, klær osv. Bokseren hans lå i den største lomma hvor alle klærne hennes ligger. 

Hva slags mann er det jeg har :(

Han har vel raska med seg noko og ikj sett at bokseren låg der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han har garantert altfor mye hår i ræven. Enkelt å greit be han stusse hårene i rumpesprekken sin og vaske seg der daglig. Tar under et minutt å daglig skylle underlivet sitt i vann. Det er jo tydelig at han trenger det. 

Anonymkode: 0ea4a...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest imponerende her er jo, skulle historien ha vært sann, at man velger å gå direkte på KG for å klage i stede for å ta det opp med vedkommende. Gjør en det er mange utfordringer i forholdet man bør jobbe med.

Når det gjelder bremsespor så skjer det, men det er ikke vanlig. Som regel skjer det enten pga dårlig hygiene eller sykdom. Begge deler gjør man noe med som et voksent menneske.

Ellers er det jo verdt å tenke over at bremsesporene på innsiden av undertøy også er på utsiden. Undertøy er bare et tynt lag stoff og driten går igjennom selv om mange innbiller seg at den er på innsiden. Noe som betyr at buksa man hadde utenpå og har spor av drit på seg. Og ikke minst møblene man har sittet og gnidd det inn i. Så bokseren/sekken her i denne historien er det minste problemet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok, én ting er selve bremsesporene (nei, det er ikke normalt for menn og jeg er litt himmelfallen over at du i det hele tatt spør om det), men her dukker det opp noen store og viktige ting jeg tror du bør ta tak i før selve bremsesporene.

1. Snakker dere ikke sammen i forholdet? Det er normalt å kommunisere med hverandre om helseplager, og hvis situasjonen er den at mannen din faktisk har mage- eller tarmrelaterte problemer, er det jo helt uendelig rart å aldri ha snakket om det? Trygghet for åpen kommunikasjon er like mye ditt ansvar - særlig hvis han har problemer, føler skam og dermed ønsker å skjule problemene. Hvis du har "kjeftet" på han for dårlig hygiene tidligere, men situasjonen faktisk er at han sliter med magen og skammer seg for det, skjønner jeg at han skuler det for deg. I tillegg VET han jo at han har avføring i bokserne og at du vasker dem, så han er jo klar over at du har sett det. Og dere snakker ikke om det?!? Hvordan kan noen av dere leve slik? Dette er forferdelig usunt for dere begge, så finn ut av dette før du potensielt sett gjør det enda verre ved å irettesette han. Mange menn trenger litt ekstra trygghet for å være åpne om skambelagte problemer.

2. Er du intim med denne mannen? Hvis problemet faktisk er at han er urenslig (dårlig tørking, vasking o.l.), merker du ikke dette i intime sitasjoner? Sover dere ikke i samme seng? Jeg hadde i hvert fall merket det umiddelbart hvis samboeren begynte å sprade rundt med avføring i undertøyet.

3. Ultimatum har ingenting å gjøre i et forhold, og jeg tenker at dette kan være en slags rot til problemet. Tenk om han har slitt med skambelagte mageproblemer hele livet og aldri turt å få hjelp -> Du stiller et ultimatum, som gjør at han føler enda mer skam og behov for å skjule det.

Oppsummert: Jeg tror bremsesporene er et symptom på et mye større forholds- og kommunikasjonsproblem.

Anonymkode: 2bfa7...78c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det vel datteren på 2 år som har lagt bokseren i sekken sin. Spørsmålet er hvor hun fikk den fra. Fra skittentøyskurven? Eller kanskje mannen hadde tenkt å kaste den, og at hun fant den der han hadde lagt den til kildesortering?
 Da barna mine var 3 kunne de fint finne på å pakke barmehagesekken med min tannbørste, konas tøfler, eller annet som tilfeldigvis ble funnet i huset. 

Endret av snillOnkel
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snillOnkel skrev (5 minutter siden):

Her er det vel datteren på 2 år som har lagt bokseren i sekken sin. Spørsmålet er hvor hun fikk den fra. Fra skittentøyskurven? Eller kanskje mannen hadde tenkt å kaste den, og at hun fant den han hadde lagt den til kildesortering?
 Da barna mine var 3 kunne de fint finne på å pakke barmehagesekken med min tannbørste, konas tøfler, eller annet som tilfeldigvis ble funnet i huset. 

Dette, skulle skrive noe av det samme selv. Barnet kan ha lagt det der. Dem finner jo mye ting i den alderen å putter det overalt. 

Anonymkode: 1da8f...b5d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var en merkelig plass å legge skittentøyet sitt. Det første jeg hadde tenkt, er hvor andre steder har han gjemt bæsje-trusene sine? Innerst i klesskapet ditt? Barnet sitt? Der dere har sengetøy? I verktøysskrinet? Under sengen? Bak x-boxen? I fryseren?

Anonymkode: b1f95...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg jobbet en gang med bare damer og en gang kom vi inn på dette temaet, og der var det helt normalt at undertøyet de vasket for mennene sine hadde bremsespor. Bare vært samboer med to menn, men aldri opplevd det selv. Men grøss. 

Anonymkode: 2b081...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...