Gå til innhold

Far slenger boksere med bremsespor blant barnets klær

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk akutt matforgiftning . Tross at jeg prøvde å knipe igjen rompa for alt i verden klarte jeg ikke rekke do med rent undetøy. Å holde inne en bæsj nå man må bæsje er mye mer vanskelig enn tiss. 

jeg vil tippe at mannen din en gang mens han var med jentungen har fått akutt magebesvær og ikke rukket do. Istendfor å ta på seg en tilsølt underbukse har han da putta den i stelleveska og desverre glemt å ta den ut igjen. Evt at han var fri for våtservietter når han skulle skifte en bæsjebleie på henne og tok det han hadde (sitt eget undetøy) 

Er problemet at mannen stadig vekk har slike truser og slenger det rundt om kring er jeg enig i at det er ekkelt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg skulle pakke ut av sekken til jentungen og i den finner jeg en bokser med bremsespor. Den har altså samboer puttet oppi sekken midt oppi alle klærne hennes. Og det blir verre - den er på vranga 🤢 ikke evner han å legge den i en egen pose en gang.

Kjenner jeg blir skikkelig forbauset og sjokkert. Er det mulig at en voksen mann er så til de grader uhygienisk og så lite hensynsfull til bakterier som kan smitte?

Er det forresten vanlig at menn har bremsespor i bokserne sine? Han har alltid det når jeg skal vaske klærne hans. Har bare tenkt at det er normalt for menn. Men når jeg fant den i jentungens sekk så stiller jeg meg virkelig forundret ovenfor menns anatomi og mangel på hygiene? Hvorfor ender noen menn slik?

Jeg hadde et problem med hygienen hans i begynnelsen av forholdet, men han tok seg kraftig sammen etter jeg stilte han et ultimatum. Og nå finner jeg altså dette flere år senere.. i jentungens sekk, midt blant klærne hennes! Jeg vet ikke hva jeg skal tenke.

Anonymkode: d0886...286

Spørre han? Kanskje han hadde ett uhell når de var på tur og tanken var å kaste den når de kom hjem?? 

Anonymkode: 8a09b...968

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skulle pakke ut av sekken til jentungen og i den finner jeg en bokser med bremsespor. Den har altså samboer puttet oppi sekken midt oppi alle klærne hennes. Og det blir verre - den er på vranga 🤢 ikke evner han å legge den i en egen pose en gang.

Kjenner jeg blir skikkelig forbauset og sjokkert. Er det mulig at en voksen mann er så til de grader uhygienisk og så lite hensynsfull til bakterier som kan smitte?

Er det forresten vanlig at menn har bremsespor i bokserne sine? Han har alltid det når jeg skal vaske klærne hans. Har bare tenkt at det er normalt for menn. Men når jeg fant den i jentungens sekk så stiller jeg meg virkelig forundret ovenfor menns anatomi og mangel på hygiene? Hvorfor ender noen menn slik?

Jeg hadde et problem med hygienen hans i begynnelsen av forholdet, men han tok seg kraftig sammen etter jeg stilte han et ultimatum. Og nå finner jeg altså dette flere år senere.. i jentungens sekk, midt blant klærne hennes! Jeg vet ikke hva jeg skal tenke.

Har aldri opplevd bremsespor i min manns undertøy, vi har vært sammen i 22 år og gift i 20 år, og vasker hverandres klær. For en gris du bor med, og den grisen fikk du barn med?.. 🤢 Hvor ofte dusjer han? Her i huset dusjer vi minimum 1 gang hver dag begge to. Og skift av undertøy hver dag er en selvfølge. Her har nok omsorg og oppdragelse sviktet allerede fra han sluttet med bleier. Æsj. Er så glad jeg ikke har gutter når jeg ser hvordan enkelte av mine venninner oppdrar guttene sine til å bli griser!  De må lære fra de er 3-4 år man man dusjer og vasker seg, samt skifter kroppsnære klær daglig. 

Anonymkode: b6a15...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

IKKE normalt. Gud bedre meg tenk at denne mannen har du hatt sex med, tror ikke pikken er stort renere enn ræva. 

Anonymkode: 40769...862

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har aldri opplevd bremsespor i min manns undertøy, vi har vært sammen i 22 år og gift i 20 år, og vasker hverandres klær. For en gris du bor med, og den grisen fikk du barn med?.. 🤢 Hvor ofte dusjer han? Her i huset dusjer vi minimum 1 gang hver dag begge to. Og skift av undertøy hver dag er en selvfølge. Her har nok omsorg og oppdragelse sviktet allerede fra han sluttet med bleier. Æsj. Er så glad jeg ikke har gutter når jeg ser hvordan enkelte av mine venninner oppdrar guttene sine til å bli griser!  De må lære fra de er 3-4 år man man dusjer og vasker seg, samt skifter kroppsnære klær daglig. 

Anonymkode: b6a15...223

Tror ikke dette har noe som helst å gjøre med oppdragelse.

Voksne menn driter vanligvis ikke i bokseren.

Anonymkode: 08a3c...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje han har hemoroider løs mage og promper mye. Konstant utsiving av tarminnhold.

Slikt fordrer jo ekstra påpasselighet med hygienen!

Enkelte menn har ikke lært hygiene i oppveksten.

Da jeg traff min mann måtte jeg lære han grunnleggende hygiene. Det har tatt mange år og ergrelser så jeg har gjort jobben som moren hans ikke gjorde. Sure sokker i ukesvis . Pels- pels!!!!!! på tennene pga sjelden tannpuss ,svettelukt og ikke vaske hender etter toalettbesøk er heldigvis en saga blott. Bremsestriper i haugevis også men aldri i barnets sekk. Den var drøy!

Du får spørre deg selv om du orker jobben med å oppdra han og om hans positive egenskaper  overgår de dårlige. Man slipper hvertfall kvinnelige konkurrenter 🙃

Anonymkode: 2692b...d8a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, det gjorde jeg nå nettopp. Er faktisk så sjokkert, skuffet og sint at jeg nesten griner nå. Er gravid i tillegg så hormonene hjelper ikke akkurat...

Han gjorde en skikkelig helomvending med hygienen sin i begynnelsen av forholdet vårt fordi jeg krevde det. Og dette er hva jeg finner flere år senere. Er så utilgivelig at han slang den i jentungens sekk i tillegg. En ting er at han var uhygienisk da han var sammen med meg. En annen ting er den respektløsheten han viser til barnet mitt. 

Kanskje jeg overreagerer nå, men er sånn jeg føler det med hormonene og alt.

Jeg vet ikke hva den gjør der. Er så skuffet og lei meg nå..

Åh, himmel og hav da. Du er så hormonell og hissig. Du overreagerer. Ja, du har rett i at han burde ha vært bedre med hygienen. Og ja, det er kanskje ikke noe særlig hyggelig å oppdage mannens brukte underbukser i datteren din sin sekk. Men du har nå engang tatt et valg om å være sammen med gubben og da må du tåle ganske mye i et samliv. Alternativet er jo å kvitte deg med han og bo alene. Da slipper du brukte underbukser med bremsestriper. 

Endret av Serafin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Serafin skrev (17 minutter siden):

Åh, himmel og hav da. Du er så hormonell og hissig. Du overreagerer. Ja, du har rett i at han burde ha vært bedre med hygienen. Og ja, det er kanskje ikke noe særlig hyggelig å oppdage mannens brukte underbukser i datteren din sin sekk. Men du har nå engang tatt et valg om å være sammen med gubben og da må du tåle ganske mye i et samliv. Alternativet er jo å kvitte deg med han og bo alene. Da slipper du brukte underbukser med bremsestriper. 

Dette er et bra alternativ.

Tror neppe at TS vil savne Captain Shitpants.

Anonymkode: 08a3c...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er IKKE normalt med bremsespor nek, jeg har aldri sett det noen gang i mannens undertøy og jeg vasker alt av vårt tøy og har gjort det i flere år. Æsj, jeg hadde aldri rørt underbukser med AVFØRING på?! Det er jo ufattelig ekkelt, og kommer jo av at han ikke tørker seg skikkelig. Han må jo stinke! Du må ta en skikkelig alvorsprat med han, og fortelle han at man må tørke seg ordentlig etter toalettbesøk eventuelt dusje hvis man ikke klarer det. Fysj a meg, jeg kunne virkelig aldri levd med en slik mann. 

Anonymkode: 3a250...f91

Det trenger ikke å komme av at han ikke tørker seg skikkelig nei.

Anonymkode: 520c3...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er helt utenkelig at det bare har skjedd et uhell og han la det i lommen på sekken til ungen for så å glemme saken? Eller er det bremsespor i alle bokserne? Syns det bør litt mer til før skilsmissegrunn, prøvd å spørre? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ta heller en prat med mannen din enn å henge han ut her for at folk skal si stygge ting. Kan være mange grunner. Du får hvertfall ikke løst noenting av å legge det ut her. Forstår at det er veldig ubehagelig,  men det er også ubehagelig å se så mange skrive dritt om en man ikke kjenner. 

Anonymkode: f1877...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn på 19, har aldri hatt bremsespor. Ikke engang da han var "under opplæring" i å tørke seg selv. Min eksmann har heller aldri hatt. 

Putt bokseren i en gjennomsiktig brødpose el, med brunsida ut, knytt igjen og send den i retur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...