AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:14 #1 Del Skrevet lørdag kl 22:14 Jeg skulle pakke ut av sekken til jentungen og i den finner jeg en bokser med bremsespor. Den har altså samboer puttet oppi sekken midt oppi alle klærne hennes. Og det blir verre - den er på vranga 🤢 ikke evner han å legge den i en egen pose en gang. Kjenner jeg blir skikkelig forbauset og sjokkert. Er det mulig at en voksen mann er så til de grader uhygienisk og så lite hensynsfull til bakterier som kan smitte? Er det forresten vanlig at menn har bremsespor i bokserne sine? Han har alltid det når jeg skal vaske klærne hans. Har bare tenkt at det er normalt for menn. Men når jeg fant den i jentungens sekk så stiller jeg meg virkelig forundret ovenfor menns anatomi og mangel på hygiene? Hvorfor ender noen menn slik? Jeg hadde et problem med hygienen hans i begynnelsen av forholdet, men han tok seg kraftig sammen etter jeg stilte han et ultimatum. Og nå finner jeg altså dette flere år senere.. i jentungens sekk, midt blant klærne hennes! Jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Anonymkode: d0886...286 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:22 #2 Del Skrevet lørdag kl 22:22 Vil ikke si det er normalt med bremsespor i bokseren. Anonymkode: 48f3a...4db 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:24 #3 Del Skrevet lørdag kl 22:24 Du fant HANS bokser, med bremsespor, i jentungens sekk??? Hva i alle dager?? Anonymkode: 0db60...aeb 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:27 #4 Del Skrevet lørdag kl 22:27 Vasker du vanligvis hans undertøy også? Sikkert ikkje... Kva gjer den der? Anonymkode: 499a4...c8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:28 #5 Del Skrevet lørdag kl 22:28 Ok, nok internett for i dag Anonymkode: 995d5...1b4 9 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:28 #6 Del Skrevet lørdag kl 22:28 Hva er bremsespor 😂😂😂??? Anonymkode: 3584f...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:28 #7 Del Skrevet lørdag kl 22:28 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du fant HANS bokser, med bremsespor, i jentungens sekk??? Hva i alle dager?? Anonymkode: 0db60...aeb Ja, det gjorde jeg nå nettopp. Er faktisk så sjokkert, skuffet og sint at jeg nesten griner nå. Er gravid i tillegg så hormonene hjelper ikke akkurat... Han gjorde en skikkelig helomvending med hygienen sin i begynnelsen av forholdet vårt fordi jeg krevde det. Og dette er hva jeg finner flere år senere. Er så utilgivelig at han slang den i jentungens sekk i tillegg. En ting er at han var uhygienisk da han var sammen med meg. En annen ting er den respektløsheten han viser til barnet mitt. Kanskje jeg overreagerer nå, men er sånn jeg føler det med hormonene og alt. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vasker du vanligvis hans undertøy også? Sikkert ikkje... Kva gjer den der? Anonymkode: 499a4...c8b Jeg vet ikke hva den gjør der. Er så skuffet og lei meg nå.. Anonymkode: d0886...286 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:29 #8 Del Skrevet lørdag kl 22:29 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er bremsespor 😂😂😂??? Anonymkode: 3584f...f65 Bæsjespor / striper av bæsj Anonymkode: 0db60...aeb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilleville Skrevet lørdag kl 22:30 #9 Del Skrevet lørdag kl 22:30 Skolesekken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:32 #10 Del Skrevet lørdag kl 22:32 Ja hva legger du i sekk? Jeg kan ikke si at jeg ser så godt på underbuksene til mannen min at jeg har lagt merke til om det er noe i de eller ikke. Anonymkode: e7880...501 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:32 #11 Del Skrevet lørdag kl 22:32 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bæsjespor / striper av bæsj Anonymkode: 0db60...aeb Omg 😨😨😨😫😫😳😳😳 Anonymkode: 3584f...f65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:32 #12 Del Skrevet lørdag kl 22:32 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vasker du vanligvis hans undertøy også? Sikkert ikkje... Kva gjer den der? Anonymkode: 499a4...c8b Pleier du kun vaske dine egne klær når du vasker? Du hiver ikke i klærne til alle i familien? Anonymkode: 5c78e...0ab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:32 #13 Del Skrevet lørdag kl 22:32 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bæsjespor / striper av bæsj Anonymkode: 0db60...aeb Det verste er at det er ikke striper i bokserne hans. Men større områder med brunt på hele baksiden av bokseren. Jeg begynner virkelig å lure på nå hvor mye han faktisk skjerpet seg den gangen. Pilleville skrev (1 minutt siden): Skolesekken? Nei, hun er 2 år.. det er den sekken vi pakker med tingene hennes når vi f.eks skal besøke besteforeldre, dra på Lekeland osv. Pakker med mat, bleier, klær osv. Bokseren hans lå i den største lomma hvor alle klærne hennes ligger. Hva slags mann er det jeg har Anonymkode: d0886...286 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet lørdag kl 22:33 #14 Del Skrevet lørdag kl 22:33 skjønte ikke hva slags sekk? en sekk med hennes skittentøy eller hva ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:33 #15 Del Skrevet lørdag kl 22:33 Det er IKKE normalt med bremsespor nek, jeg har aldri sett det noen gang i mannens undertøy og jeg vasker alt av vårt tøy og har gjort det i flere år. Æsj, jeg hadde aldri rørt underbukser med AVFØRING på?! Det er jo ufattelig ekkelt, og kommer jo av at han ikke tørker seg skikkelig. Han må jo stinke! Du må ta en skikkelig alvorsprat med han, og fortelle han at man må tørke seg ordentlig etter toalettbesøk eventuelt dusje hvis man ikke klarer det. Fysj a meg, jeg kunne virkelig aldri levd med en slik mann. Anonymkode: 3a250...f91 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:34 #16 Del Skrevet lørdag kl 22:34 Er det gitt at han har ment å legge den der? Hvis han har samlet sammen jentungens skittentøy, så har kanskje en av bokserne hans sneket seg sammen med det andre tøyet. Man behøver ikke være uhygienisk fordi man får bremsespor. En del mennesker har mage og tarmproblemer som gjør at man har mye løs avføring. Da kan man dessverre få litt lekkasje uansett hvor godt man har tørket og/eller vasket seg etter dobesøk. Anonymkode: 0f22e...7df 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet lørdag kl 22:34 #17 Del Skrevet lørdag kl 22:34 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg skulle pakke ut av sekken til jentungen og i den finner jeg en bokser med bremsespor. Den har altså samboer puttet oppi sekken midt oppi alle klærne hennes. Og det blir verre - den er på vranga 🤢 ikke evner han å legge den i en egen pose en gang. Kjenner jeg blir skikkelig forbauset og sjokkert. Er det mulig at en voksen mann er så til de grader uhygienisk og så lite hensynsfull til bakterier som kan smitte? Er det forresten vanlig at menn har bremsespor i bokserne sine? Han har alltid det når jeg skal vaske klærne hans. Har bare tenkt at det er normalt for menn. Men når jeg fant den i jentungens sekk så stiller jeg meg virkelig forundret ovenfor menns anatomi og mangel på hygiene? Hvorfor ender noen menn slik? Jeg hadde et problem med hygienen hans i begynnelsen av forholdet, men han tok seg kraftig sammen etter jeg stilte han et ultimatum. Og nå finner jeg altså dette flere år senere.. i jentungens sekk, midt blant klærne hennes! Jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Anonymkode: d0886...286 Bare drit i å vaske klærne hans! Han får vaske de sjæl! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:34 #18 Del Skrevet lørdag kl 22:34 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er IKKE normalt med bremsespor nek, jeg har aldri sett det noen gang i mannens undertøy og jeg vasker alt av vårt tøy og har gjort det i flere år. Æsj, jeg hadde aldri rørt underbukser med AVFØRING på?! Det er jo ufattelig ekkelt, og kommer jo av at han ikke tørker seg skikkelig. Han må jo stinke! Du må ta en skikkelig alvorsprat med han, og fortelle han at man må tørke seg ordentlig etter toalettbesøk eventuelt dusje hvis man ikke klarer det. Fysj a meg, jeg kunne virkelig aldri levd med en slik mann. Anonymkode: 3a250...f91 Fader jeg er så skuffa. Må gå og samle meg litt før jeg går inn på tråden igjen Anonymkode: d0886...286 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:35 #19 Del Skrevet lørdag kl 22:35 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, hun er 2 år.. det er den sekken vi pakker med tingene hennes når vi f.eks skal besøke besteforeldre, dra på Lekeland osv. Pakker med mat, bleier, klær osv. Bokseren hans lå i den største lomma hvor alle klærne hennes ligger. Hva slags mann er det jeg har Anonymkode: d0886...286 🤣 Her har du virkelig gjort et kupp. Anonymkode: 08a3c...112 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:38 #20 Del Skrevet lørdag kl 22:38 Mannen kan jo h hatt et uhell, men likevel, kvalmt å finne det i sekken til barnetog t det ikke er pakket inn. Hadde kasta sekken 🤢 Anonymkode: 6a309...0b0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå