Gå til innhold

BDSM for nybegynnere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg (kvinne) tror BDSM kan være noe for meg. Jeg tenner på å bli tatt hardt, holdt fast, dratt i håret, slått på rumpa osv. Nå er jeg single, etter å ha vært med en mann jeg ikke hadde følelsen av at var noe interessert i dette. Jeg møtte en nylig som sa i senga at han gjerne ville binde meg osv, noe jeg kjente jeg ble kåt av tanken på. Så jeg tror jeg skal melde ham igjen. Men hvordan begynner man egentlig med dette, hva pleier man å gjøre? Jeg liker tanken på å være underdanig og bli gjort ting med, men jeg vet liksom ikke helt hva?

Anonymkode: ddc7a...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først leser man, MASSE. 
Så snakker man sammen, MASSE. 

Man avtaler kodeord for stopp, og jeg anbefaler også å fylle ut en BDSM sjekkliste, for å finne ut om man allerede nå vet om noen grenser. 

Husk at begge har lov å ha grenser som SKAL respekteres. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
SlemUlv skrev (1 minutt siden):

Først leser man, MASSE. 

Man avtaler kodeord for stopp, og jeg anbefaler også å fylle ut en BDSM sjekkliste, for å finne ut om man allerede nå vet om noen grenser. 

Ok. Det er mye å lese?
Jeg er ikke så god til å snakke om sex generelt, så dette er kanskje også bra for meg sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok. Det er mye å lese?
Jeg er ikke så god til å snakke om sex generelt, så dette er kanskje også bra for meg sånn sett.

Ikke gjør noe du ikke er komfortabel med å snakke om først. 
BDSM kan være skadelig om man ikke vet hva man driver med. 

BDSM er et veldig stort tema ja. 

Om du vil, kan du sende meg en PM, så kan jeg gi deg en link til flere BDSM sjekklister :)
Vi er en liten gjeng i miljøet, som samlet noen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
SlemUlv skrev (42 minutter siden):

Først leser man, MASSE. 

Husk samtykke, underskrevet erklæring i to eksemplarer, en til hver.

Anonymkode: 27025...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ok. Det er mye å lese?

Da er det SPESIELT viktig at du blir vant med å snakke om alt før du engang vurderer å innlede en BDSM-sexrelasjon til en mann du ikke kjenner. Mange menn utnytter uvitende kvinner som ikke vet å sette sunne grenser når de tenner på dette. Mange med ubehandlede traumer tenner på slike ting og da er det veldig psykologisk skadende å møte på feil mann som utnytter. Grenser kan overskrides. Du må jobbe med å stå veldig stødig i deg selv og å tørre å si hva du vil, men viktigst: hva du IKKE vil. Og hvis han forsøker å gå litt over streken, må du si ifra med en gang. En god dominant vil lytte til din grense med én gang. Menn som utnytter vil få deg til å tro at de er gode dominante fordi de skyver grensene dine = DET ER ET RØDT RØDT RØDT FLAGG.

Anonymkode: 246d5...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk Snakk Og enda mer Snakk

Om dine og hans preferanser innen dette

Vær ærlig og si hva du ønsker....

Mvh

M@ster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...